Café de Download
Citaat van Duken op 5 januari 2010, 14:14Bedankt voor het melden. Ik ben momenteel even bezig met een database opschoning. Vandaar dat het kon voorkomen.
Bedankt voor het melden. Ik ben momenteel even bezig met een database opschoning. Vandaar dat het kon voorkomen.
Citaat van Zombymario op 5 januari 2010, 15:47Vandaag op het ijs gestaan. Vond het best wel eng want je weet nooit of het sterk ijs is. En je zal er maar invallen. Iemand hier meer met nog een geval van 'ijs-angst'?
Vandaag op het ijs gestaan. Vond het best wel eng want je weet nooit of het sterk ijs is. En je zal er maar invallen. Iemand hier meer met nog een geval van 'ijs-angst'?
Citaat van Marciej123 op 5 januari 2010, 20:35ik ook, Omdat er 5 cm sneeuw ofzo op ligt en dan denk je dat je er doorheen zakt maar toch weer niet..
zoiezo is dan heel de broek&schoenen nat :-[
ik ook, Omdat er 5 cm sneeuw ofzo op ligt en dan denk je dat je er doorheen zakt maar toch weer niet..
zoiezo is dan heel de broek&schoenen nat :-[
Citaat van Marciej123 op 5 januari 2010, 20:43bij ons ook niet meer, 1 cm, er is bijna niks meer bij gevallen..
Maar sneeuw op het ijs is gewoon K.U.T! :-X
bij ons ook niet meer, 1 cm, er is bijna niks meer bij gevallen..
Maar sneeuw op het ijs is gewoon K.U.T! :-X
Citaat van Schaapje op 5 januari 2010, 20:46Bij ons is vandaag nog dik gevallen. Denk dat er wel 15cm ligt. gister was trouwens op het journaal dat in Drenthe het meeste was gevallen.
Bij ons is vandaag nog dik gevallen. Denk dat er wel 15cm ligt. gister was trouwens op het journaal dat in Drenthe het meeste was gevallen.
Citaat van Marciej123 op 5 januari 2010, 21:04dan is het wel leuk, maarja, drenthe, dan praat je ook over wat he
:s
weetje wat ook leuk is, als je gym hebt, en je zegt zo van, zullen we naar buiten gaan en dan rondje om de put rennen(das een "meer/plas" (een put(hele grote))) vindt dat mens van gym het een goed idee :geheim: het was dodend koud :-[
dan is het wel leuk, maarja, drenthe, dan praat je ook over wat he :s
weetje wat ook leuk is, als je gym hebt, en je zegt zo van, zullen we naar buiten gaan en dan rondje om de put rennen(das een "meer/plas" (een put(hele grote))) vindt dat mens van gym het een goed idee :geheim: het was dodend koud :-[