Café de Download
Citaat van Tom op 3 januari 2010, 13:34Ey DukeN, mag ik die laatste foto van je hebben? Dan kan ik even kijken of ik hem wat lichter kan maken en de temperatuur goed kan zetten. Je hond is namelijk niet echt goed te zien.
Ey DukeN, mag ik die laatste foto van je hebben? Dan kan ik even kijken of ik hem wat lichter kan maken en de temperatuur goed kan zetten. Je hond is namelijk niet echt goed te zien.
Citaat van William op 3 januari 2010, 14:38........
La van de vriezer gemolt (per ongeluk) en toen ik 'm wilde lijmen ook nog eens contactlijm op mn nieuwe Adidas trui....................
........
La van de vriezer gemolt (per ongeluk) en toen ik 'm wilde lijmen ook nog eens contactlijm op mn nieuwe Adidas trui....................
Citaat van Tom op 3 januari 2010, 15:03Nou, de foto heeft wat nadelen erbij, maar de meeste eerdere nadelen zijn ook weggewerkt. Nu heeft de foto last van gigantische chromatische abberatie en hij kon zichzelf ook al niet lekker uitpakken in LightRoom, zodat de foto nu uit hokjes van steeds 8 pixels bestaat. Dat is gelukkig alleen te zien bij helemaal inzoomen, dus zoals 'ie nu is zou de foto goed te zien moeten zijn en daar gaat het om.
Uitprinten op 10x15 lijkt me echter niet aan te raden.
Zal ik hem ook weer terugmailen?
[verwijderd door de beheerder]
Nou, de foto heeft wat nadelen erbij, maar de meeste eerdere nadelen zijn ook weggewerkt. Nu heeft de foto last van gigantische chromatische abberatie en hij kon zichzelf ook al niet lekker uitpakken in LightRoom, zodat de foto nu uit hokjes van steeds 8 pixels bestaat. Dat is gelukkig alleen te zien bij helemaal inzoomen, dus zoals 'ie nu is zou de foto goed te zien moeten zijn en daar gaat het om. Uitprinten op 10x15 lijkt me echter niet aan te raden.
Zal ik hem ook weer terugmailen?
Citaat van William op 3 januari 2010, 15:04Kaasbroodje die spreekt altijd de waarheid. Ik geloof kaasbroodje altijd!
Wat lief :friends:
Kaasbroodje die spreekt altijd de waarheid. Ik geloof kaasbroodje altijd!
Wat lief :friends:
Citaat van William op 3 januari 2010, 15:52Net lekker geschaatst.
Lag op sommige stukjes nog wel wat sneeuw, maar daar kon je wel doorheen.
Net lekker geschaatst.
Lag op sommige stukjes nog wel wat sneeuw, maar daar kon je wel doorheen.
Citaat van Pctje op 4 januari 2010, 10:12Thx.
't Kon beter, misschien dat Pctje er nog wat uit kan persen.
Ik zal eens proberen
Edit:
Dit heb ik er nog by kunnen doen. Zal niet veel zijn.. Aangezien et een jpeg is en geen raw..
Thx.
't Kon beter, misschien dat Pctje er nog wat uit kan persen.
Ik zal eens proberen
Edit:
Dit heb ik er nog by kunnen doen. Zal niet veel zijn.. Aangezien et een jpeg is en geen raw..