Café de Download
Citaat van Zombymario op 3 januari 2010, 10:53Wat een drank man! Daar ligt meer voor 100 eurie aan drank denk ik zo......
Wat een drank man! Daar ligt meer voor 100 eurie aan drank denk ik zo......
Citaat van Zombymario op 3 januari 2010, 10:56we hadden ook nog 11 kratten bier
Meen je dat :geheim:
we hadden ook nog 11 kratten bier
Meen je dat :geheim:
Citaat van William op 3 januari 2010, 11:14Ja waarom zou ik liegen ??? We hadden 35 mensen uitgenodigd die pp 20€ hadden betaald van dat geld hebben we al het eten, drinken en vuurwerk gehaald
Ja waarom zou ik liegen ??? We hadden 35 mensen uitgenodigd die pp 20€ hadden betaald van dat geld hebben we al het eten, drinken en vuurwerk gehaald
Citaat van Zombymario op 3 januari 2010, 11:25Klonk nogal ongelovig. Maar nu je zegt dat er 35 mensen waren dan geloof ik je voor de volle 100%
Klonk nogal ongelovig. Maar nu je zegt dat er 35 mensen waren dan geloof ik je voor de volle 100%
Citaat van Duken op 3 januari 2010, 11:33Hehe idd. Ik ga zo naar buiten. De buren zijn ook bezig met t maken van een pop. Even gezellig met de buurt bij kletsen
Hehe idd. Ik ga zo naar buiten. De buren zijn ook bezig met t maken van een pop. Even gezellig met de buurt bij kletsen
Citaat van Pctje op 3 januari 2010, 13:14potver die sneeuwpop is netjes geworden duken.
Maar serieus ligt er overal zoveel sneeuw dan??
Hier ligt niet eens een halve cm...
potver die sneeuwpop is netjes geworden duken.
Maar serieus ligt er overal zoveel sneeuw dan??
Hier ligt niet eens een halve cm...