Café de Download
Citaat van Marciej123 op 17 november 2009, 21:59(daar heb ik absoluut geen doorgedachte bedoelingen mee)
:lies:
Dat zeggen ze allemaal.. :-X
(daar heb ik absoluut geen doorgedachte bedoelingen mee)
:lies:
Dat zeggen ze allemaal.. :-X
Citaat van William op 23 november 2009, 18:06Ik weet niet of iemand hier al weleens in de VS is geweest maar weet iemand misschien wat de goedkoopste vliegmaatschappij is voor een enkeltje Amsterdam - New York JFK??
Ik weet niet of iemand hier al weleens in de VS is geweest maar weet iemand misschien wat de goedkoopste vliegmaatschappij is voor een enkeltje Amsterdam - New York JFK??
Citaat van Farid. op 23 november 2009, 18:34Ik weet niet of iemand hier al weleens in de VS is geweest maar weet iemand misschien wat de goedkoopste vliegmaatschappij is voor een enkeltje Amsterdam - New York JFK??
Oow, gaan we emigreren?
Ik weet niet of iemand hier al weleens in de VS is geweest maar weet iemand misschien wat de goedkoopste vliegmaatschappij is voor een enkeltje Amsterdam - New York JFK??
Oow, gaan we emigreren?
Citaat van William op 23 november 2009, 18:51Nee dat niet maar we hebben grootste plannen voor de zomervakantie, als iemand wil wil ik het wel helemaal uit leggen :friends:
Nee dat niet maar we hebben grootste plannen voor de zomervakantie, als iemand wil wil ik het wel helemaal uit leggen :friends:
Citaat van William op 23 november 2009, 21:07Twijfel, twijfel. Jullie nog lekker laten discussieren of het toch maar vertellen..... Mwah, toch dat laatste maar!
Het idee is om komende zomervakantie 6 weken weg te gaan.
We vliegen naar New York. Blijven daar 4 of 5 dagen in een hotel om de stad te verkennen.
Daarna vliegen we vanuit New York naar Vancouver, pikken daar een camper op en we rijden dan met die camper vanuit Vancouver naar Los Angeles gedurende 5 weken.
Steden die wil een bezoek willen brengen zijn: New York, Los Angeles, San Francisco, Las Vegas, Seattle, Vancouver en misschien nog een paar!
Twijfel, twijfel. Jullie nog lekker laten discussieren of het toch maar vertellen..... Mwah, toch dat laatste maar!
Het idee is om komende zomervakantie 6 weken weg te gaan.
We vliegen naar New York. Blijven daar 4 of 5 dagen in een hotel om de stad te verkennen.
Daarna vliegen we vanuit New York naar Vancouver, pikken daar een camper op en we rijden dan met die camper vanuit Vancouver naar Los Angeles gedurende 5 weken.
Steden die wil een bezoek willen brengen zijn: New York, Los Angeles, San Francisco, Las Vegas, Seattle, Vancouver en misschien nog een paar!