do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 266 of 2.047Volgende

oooh, wat issie lief :P

(daar heb ik absoluut geen doorgedachte bedoelingen mee)

(daar heb ik absoluut geen doorgedachte bedoelingen mee)

:lies:

Dat zeggen ze allemaal.. :-X

Ik weet niet of iemand hier al weleens in de VS is geweest maar weet iemand misschien wat de goedkoopste vliegmaatschappij is voor een enkeltje Amsterdam - New York JFK??

Ik weet niet of iemand hier al weleens in de VS is geweest maar weet iemand misschien wat de goedkoopste vliegmaatschappij is voor een enkeltje Amsterdam - New York JFK??

Oow, gaan we emigreren?

Nee dat niet maar we hebben grootste plannen voor de zomervakantie, als iemand wil wil ik het wel helemaal uit leggen :friends:

Ik ben benieuwd :)

tsja, Bart als je dat soort dingen zegt kan je verwachten dat we uitleg willen :P

Het merendeel staat al in dit topic uitgelegd. :P

ik snap nog steeds niet waarom een enkeltje  :P

Twijfel, twijfel. Jullie nog lekker laten discussieren of het toch maar vertellen..... Mwah, toch dat laatste maar!

Het idee is om komende zomervakantie 6 weken weg te gaan.

We vliegen naar New York. Blijven daar 4 of 5 dagen in een hotel om de stad te verkennen.

Daarna vliegen we vanuit New York naar Vancouver, pikken daar een camper op en we rijden dan met die camper vanuit Vancouver naar Los Angeles gedurende 5 weken.

Steden die wil een bezoek willen brengen zijn: New York, Los Angeles, San Francisco, Las Vegas, Seattle, Vancouver en misschien nog een paar!

VorigePage 266 of 2.047Volgende