do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 265 of 2.047Volgende

Zekers. En de leden toestroom stijgt bij elke maand :).

Net de film: "Moon" gezien. Mensen die van sterke verhalen/dialogen houden is dit zeker een aanrader. Degene die meer actie etc. willen zijn bij het verkeerde adres.

Het 60.000e lid is er. :) Tweakers zit sinds een paar dagen op 300.000 en ze bestaan al dubbel zo lang als wij, dus wat dat betreft doen we het prima.

Inderdaad, ik had het gisteren ook al gelezen. 60.000 leden is niet niks. Als 1% actief zou zijn zouden er 600 leden op het forum moeten rondspoken. Helaas ligt het een stuk lager als 1% :(

Trouwens, ik heb Left4dead 2 weer geannuleerd bij cdwow. Ik wil me eerst even richten op MW2 waar ik al eigenlijk geen tijd voor hebt. Anders heb ik straks 2 games die stof lopen te happen ;)

Het 60.000e lid is er. :) Tweakers zit sinds een paar dagen op 300.000 en ze bestaan al dubbel zo lang als wij, dus wat dat betreft doen we het prima.

Inderdaad, ik had het gisteren ook al gelezen. 60.000 leden is niet niks. Als 1% actief zou zijn zouden er 600 leden op het forum moeten rondspoken. Helaas ligt het een stuk lager als 1% :(

tja, maar moet je ook eens zien hoeveel mensen 3 of 4 jaar geleden hebben geregistreerd en nog steeds een 'newbie' zijn :P haha.  eigenlijk wel jammer, soms zijn er mensen die een bepaalde naam willen en die is dan al bezet door zo iemand.

Mwah aan de ene kant denk ik ook weer dat je het niet wilt :P soms is het al zo ontzettend druk op het forum en komen er steeds meer spammers.. Denk dat bij Tweakers ook ongeveer hetzelfde is, misschien wel meer mensen actief maar toch zou het misschien 5% zijn?

MW2 ROCKS ASSSSSS

MW2 ROCKS ASSSSSS

Daar waren de meesten van ons een week geleden al achter gekomen....  :P  :-[

MW2 ROCKS ASSSSSS

Daar waren de meesten van ons een week geleden al achter gekomen....  :P  :-[

Idd. Robin, je bent te laat  :stank:

Dat wordt dus een briefje halen en morgen om acht uur melden bij de Concierge!  :police:

Jongens, pest me niet zo.

crying-boy1.jpg

Post samenvoeging: november 17, 2009, 22:37:04 pm

Btw, best wel grappig hoe deze little dude op mij lijkt in mijn jonge jaren. Serieus is dat trouwens ;)

VorigePage 265 of 2.047Volgende