Café de Download
Citaat van Farid. op 30 oktober 2009, 18:37Vet nu nog een plaatje van jip en Janneke dan is het helemaal af
Pfoe, ik zal kijken wat ik kan doen, welke moet het dan worden?
Vet nu nog een plaatje van jip en Janneke dan is het helemaal af
Pfoe, ik zal kijken wat ik kan doen, welke moet het dan worden?
Citaat van William op 31 oktober 2009, 01:26Zeau... Jip is af.
http://i33.tinypic.com/4kjqbl.jpg
En nu slapen
Zeau... Jip is af.
http://i33.tinypic.com/4kjqbl.jpg
En nu slapen
Citaat van William op 1 november 2009, 20:57Leuk gedaan Farid! ;D
Heb net een bericht van me mentor gekregen via een online school iets (teletop),
-----
Lajos en Gerrit,
Jullie krijgen een 5,5 op maatschappijleer net zoals alle anderen, die alles veeeeeeel te laat hebben ingeleverd.. Dat gebeurt de volgende keer niet meer....
Je hebt morgen proefwerk economie, dinsdag proefwerk maatschappijleer...
Gr je mentor.
-----
Wat een gezeur zeg, (bijna) alle antwoorden waren goed maar ik had ze te laat ingeleverd... een 5.5. :-[
Leuk gedaan Farid! ;D
Heb net een bericht van me mentor gekregen via een online school iets (teletop),
-----
Lajos en Gerrit,
Jullie krijgen een 5,5 op maatschappijleer net zoals alle anderen, die alles veeeeeeel te laat hebben ingeleverd.. Dat gebeurt de volgende keer niet meer....
Je hebt morgen proefwerk economie, dinsdag proefwerk maatschappijleer...
Gr je mentor.
-----
Wat een gezeur zeg, (bijna) alle antwoorden waren goed maar ik had ze te laat ingeleverd... een 5.5. :-[
Citaat van Duken op 2 november 2009, 07:43Wat is die Jip cool!! Zal vast veel werk zijn geweest? Je kan tenslotte niet even een plaatje kopieeren en plakken..
btw
Left4Dead 2 gekocht voor een 30,- bij cdwow.nl!! Geen geld voor zo een geweldige game toch? In Left4Dead 1 heb ik ook al de nodige uren zitten.
Wat is die Jip cool!! Zal vast veel werk zijn geweest? Je kan tenslotte niet even een plaatje kopieeren en plakken..
btw
Left4Dead 2 gekocht voor een 30,- bij cdwow.nl!! Geen geld voor zo een geweldige game toch? In Left4Dead 1 heb ik ook al de nodige uren zitten.
Citaat van William op 2 november 2009, 08:43Klein uurtje was ik ermee bezig. En ik heb Left 4 Dead werkelijk kapot gespeeld. Elke dag wel een uurtje of 3
. Wat het meest bevalt is de nieuwe Director in de game waardoor er nog meer variatie is. Ze kunnen nu werkelijk overal vandaan komen
.
Klein uurtje was ik ermee bezig. En ik heb Left 4 Dead werkelijk kapot gespeeld. Elke dag wel een uurtje of 3 . Wat het meest bevalt is de nieuwe Director in de game waardoor er nog meer variatie is. Ze kunnen nu werkelijk overal vandaan komen
.