vr. mei 16th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 252 of 2.047Volgende

Dat is even kicke, ik zal hem al een paar dagen staan bij dumpert. Vond het al een toffe bak. Maar het is nog geweldiger dat jij die gebakken hebt! Topper man! O0

Moet je nagaan dat dit mijn eerste paintjob ooit is in welke forza dan ook.

Ik begin nu weer zo hard te twijfelen

ps3 xbox360...

Weet niet welke ik moet nemen..

Nadeel van xbox is dat niet gratis online >.<

Geef me aub eens wat tips.

Ik weet het niet meer man. Wil sowieso de elite dan.

oowja, en full hd mogelijk op xbox 360?

Dat je betaalt om online te gaan is alleen maar beter. Het geld dat microsoft hiervoor krijgt word gebruikt om de servers te onderhouden. Bij Sony is het juist andersom. Daar moet de maker van het spel de server onderhouden. Probleem is dan dat je bij grote spellen geen of weinig lag hebt. Maar bij de wat kleinere spellen je meer lag heb dan normaal. En tsjah ik heb voor de xbox gekozen omdat het spel aanbod groter is. Meer vragen moet je maar gaan stellen in het Xbox/Wii/Ps3 Topic.

Dat je betaalt om online te gaan is alleen maar beter. Het geld dat microsoft hiervoor krijgt word gebruikt om de servers te onderhouden. Bij Sony is het juist andersom. Daar moet de maker van het spel de server onderhouden. Probleem is dan dat je bij grote spellen geen of weinig lag hebt. Maar bij de wat kleinere spellen je meer lag heb dan normaal. En tsjah ik heb voor de xbox gekozen omdat het spel aanbod groter is. Meer vragen moet je maar gaan stellen in het Xbox/Wii/Ps3 Topic.

ik kopieer wel ff mn post.

Bedankt voor het antwoorden :)

Eerste stap is gemaakt, ik zie nu alleen dat ik leren downloaden ben vergeten :redface:

En de Seat Leon die moet ik nog winnen. Moet ook nog wat met de kleur spelen

Forza2.jpg

[img width=620 height=348]http://i306.photobucket.com/albums/nn257/faridR/Forza/Forza3.jpg

Ik vind hem nu al geweldig Farid. Hoe je het ook went of keert, het is de eerste DukeN.NL Auto! :D

Ik zou de kleur alleen wat donkerder doen. Ik kan het nauwelijks lezen.

Die van mij is zo goed als af

Forza7.jpg

Forza8.jpg

Vet nu nog een plaatje van jip en Janneke dan is het helemaal af  :P

VorigePage 252 of 2.047Volgende