Café de Download
Citaat van William op 21 oktober 2009, 15:33jammer dat je geen foto's kon maken. Waarom mocht je daar eigenlijk naar binnen?
voor me werk we moesten daar wat repareren mag er alleen niks over vertellen omdat ik een geheimhoudingsverklaring moest ondertekenen :-[
jammer dat je geen foto's kon maken. Waarom mocht je daar eigenlijk naar binnen?
voor me werk we moesten daar wat repareren mag er alleen niks over vertellen omdat ik een geheimhoudingsverklaring moest ondertekenen :-[
Citaat van Schaapje op 21 oktober 2009, 19:46FEESTJE 100 pagina's
Ben vandaag naar attractie park geweest, dit had ik allemaal op:
-Broodje kroket
-Ijsje
-Broodje Hamburger (helemaal volgestouwd met curry, sla, en augurk)
-Patat
-Frikandel
FEESTJE 100 pagina's
Ben vandaag naar attractie park geweest, dit had ik allemaal op:
-Broodje kroket
-Ijsje
-Broodje Hamburger (helemaal volgestouwd met curry, sla, en augurk)
-Patat
-Frikandel
Citaat van Marciej123 op 21 oktober 2009, 20:35Haha, gezellig, welk park?
ik ben een keer in walibi geweest paar jaar geleden, eerst veel gegeten daarna in de superman :superman: & schommelschip (kleine)
heel me dag verpest :2funny:
Maarja.
ik dwaal af
welke park was het? ;D
Haha, gezellig, welk park?
ik ben een keer in walibi geweest paar jaar geleden, eerst veel gegeten daarna in de superman :superman: & schommelschip (kleine)
heel me dag verpest :2funny:
Maarja.
ik dwaal af
welke park was het? ;D
Citaat van Zombymario op 22 oktober 2009, 08:38Ja hoor. 100 pagina's! Op naar de 200!
Ja hoor. 100 pagina's! Op naar de 200!
Citaat van William op 22 oktober 2009, 08:40Haha, gezellig, welk park?
Haha, het schoomelschip is nou een van de mindere attracties.
Ik ga jaarlijks naar walibi, en Goliath en Xpress (voorheen superman the ride) blijft wel mijn favoriet :dans2:
Haha, gezellig, welk park?
Haha, het schoomelschip is nou een van de mindere attracties. Ik ga jaarlijks naar walibi, en Goliath en Xpress (voorheen superman the ride) blijft wel mijn favoriet :dans2:
Citaat van Zombymario op 22 oktober 2009, 08:43Ben maar 1x in Walibie geweest. Was schoolreisje groep 7. Ik weet nog een keer dat die boomstam-atractie vastliep en we werden eruit gehaald. En ben ooit eens in die actractie geweest en dan kan je elkaar nat spuiten. Was helemaal doorweekt.
Ben maar 1x in Walibie geweest. Was schoolreisje groep 7. Ik weet nog een keer dat die boomstam-atractie vastliep en we werden eruit gehaald. En ben ooit eens in die actractie geweest en dan kan je elkaar nat spuiten. Was helemaal doorweekt.