Café de Download
Citaat van Duken op 21 oktober 2009, 06:41Damn... je hebt flink lopen stuiteren? je gaat me toch niet vertellen dat je dat alleen drinkt?!
Damn... je hebt flink lopen stuiteren? je gaat me toch niet vertellen dat je dat alleen drinkt?!
Citaat van Farid. op 21 oktober 2009, 08:23Ik hoop dat je dat met wat vrienden hebt opgedronken???
20 energie blikjes x 0.20ct = 4 euro :s Dit noem ik nog eens budget gamen :
Goedemorgen iedereen!!!
Ik hoop dat je dat met wat vrienden hebt opgedronken???
20 energie blikjes x 0.20ct = 4 euro :s Dit noem ik nog eens budget gamen :
Goedemorgen iedereen!!!
Citaat van William op 21 oktober 2009, 08:58Jesus christ... Is dat wel goed gekomen?
Ik hoop idd dat je dat niet alleen hebt opgedronken. :-X
Jesus christ... Is dat wel goed gekomen?
Ik hoop idd dat je dat niet alleen hebt opgedronken. :-X
Citaat van Zombymario op 21 oktober 2009, 10:24Energie is lekker en goedkood. Drink het af en toe.
Energie is lekker en goedkood. Drink het af en toe.
Citaat van Robin op 21 oktober 2009, 10:58Gister ook feestje gegeven in het half lege huis, omdat we gaan verhuizen. Stuk of 10 man, kratjes bier en wat flessen wijn voor de vrouwen, was geslaagde avond (had ook een foto moeten maken hahaha wat een puinzooi)!
Teveel energie is idd ook niet lekker en goed, maarja, te veel bier is ook niet goed natuurlijk :peace:
Gister ook feestje gegeven in het half lege huis, omdat we gaan verhuizen. Stuk of 10 man, kratjes bier en wat flessen wijn voor de vrouwen, was geslaagde avond (had ook een foto moeten maken hahaha wat een puinzooi)!
Teveel energie is idd ook niet lekker en goed, maarja, te veel bier is ook niet goed natuurlijk :peace:
Citaat van Marciej123 op 21 oktober 2009, 14:28Btw. WE ZITTEN BIJ PAGINA 100 MENSEN!! :celb:
Btw. WE ZITTEN BIJ PAGINA 100 MENSEN!! :celb:
Citaat van Marciej123 op 21 oktober 2009, 15:23jaa, daarom zeg ik het ook
jaa, daarom zeg ik het ook