Café de Download
Citaat van Farid. op 22 juli 2009, 23:23omfg! ik lig hier op bed komt er een k*t mug in me kamer! en nu kan ik niet meer slapen!
:geheim:
omfg! ik lig hier op bed komt er een k*t mug in me kamer! en nu kan ik niet meer slapen! :geheim:
Citaat van William op 23 juli 2009, 06:07Heb ik een oplossing voor, pak je MP4 met red dot sight, zet je nachtkijker aan en schiet 'm neer O0
Heb ik een oplossing voor, pak je MP4 met red dot sight, zet je nachtkijker aan en schiet 'm neer O0
Citaat van Heisenberg op 23 juli 2009, 08:51Olee! Nieuwe router van ziggo binnen gehad! Net geplaatst, nu een download snelheid van 50Mbps.. dat is dus zo een 6,6 MB per seconde!!
Alleen werkt me TV nog niet.. nog even vogelen dus
Haha zeker vers. Krijg binnenkort 20 mb/s (2,5 mb/s), vindt ik goed genoeg. Aangezien je anders een flink dure payserver moet gaan aanschaffen om die volledige 6,6 mb/s te benutten, is dat wel weer wat zonde
maar in ieder geval klinkt het wel zwaar stoer: 50 mb/s :cool2:
Olee! Nieuwe router van ziggo binnen gehad! Net geplaatst, nu een download snelheid van 50Mbps.. dat is dus zo een 6,6 MB per seconde!!
Alleen werkt me TV nog niet.. nog even vogelen dus
Haha zeker vers. Krijg binnenkort 20 mb/s (2,5 mb/s), vindt ik goed genoeg. Aangezien je anders een flink dure payserver moet gaan aanschaffen om die volledige 6,6 mb/s te benutten, is dat wel weer wat zonde maar in ieder geval klinkt het wel zwaar stoer: 50 mb/s :cool2:
Citaat van Robin op 23 juli 2009, 10:22Wie kan dit voor mij oplossen? Wij hebben het basis abonnement van ziggo maar internet geupgrade naar Z2. Wat wort nu mijn nieuwe snelheid, want ik snap er niks meer van (overigens merk ik nog niks van de verhoogde snelheden, klopt dat
?)
Wie kan dit voor mij oplossen? Wij hebben het basis abonnement van ziggo maar internet geupgrade naar Z2. Wat wort nu mijn nieuwe snelheid, want ik snap er niks meer van (overigens merk ik nog niks van de verhoogde snelheden, klopt dat ?)
Citaat van William op 23 juli 2009, 10:35Gisteren naar Phantasialand geweest. Gelukkig mooi weer geworden, want 's morgens regende het een beetje. Daardoor was het niet zo druk in het park en vielen de wachtrijen mee. Ik vond vooral de Black Mamba en de Toloacan erg goed.
Black Mamba:
http://www.youtube.com/watch?v=OCJaikeRcx4&feature=fvw
Talocan:
Gisteren naar Phantasialand geweest. Gelukkig mooi weer geworden, want 's morgens regende het een beetje. Daardoor was het niet zo druk in het park en vielen de wachtrijen mee. Ik vond vooral de Black Mamba en de Toloacan erg goed.
Black Mamba:
http://www.youtube.com/watch?v=OCJaikeRcx4&feature=fvw
Talocan:
Citaat van Robin op 23 juli 2009, 10:36Wie kan dit voor mij oplossen? Wij hebben het basis abonnement van ziggo maar internet geupgrade naar Z2. Wat wort nu mijn nieuwe snelheid, want ik snap er niks meer van (overigens merk ik nog niks van de verhoogde snelheden, klopt dat
?)
Even een quotje van mezelf anders lees niemand hem meer.
Wie kan dit voor mij oplossen? Wij hebben het basis abonnement van ziggo maar internet geupgrade naar Z2. Wat wort nu mijn nieuwe snelheid, want ik snap er niks meer van (overigens merk ik nog niks van de verhoogde snelheden, klopt dat
?)
Even een quotje van mezelf anders lees niemand hem meer.
Citaat van Heisenberg op 23 juli 2009, 10:42Het wordt per regio gedaan, aangezien wij dicht bij elkaar zitten, en het bij mij nog niet is gedaan, is het dus nog niet gebeurt. Het kan gebeuren tussen nu en volgens mij augustus.
zie hier de verhogingen:
http://tweakers.mobi/nieuws/57768
Dus dat wordt 10 mb/s
of te wel, wat ik nu heb. ik haal met 2 threads van Eweka zo'n 1,1 mb/s en dat haal ik ook met torrents. hoogste is 1,2 mb/s. ik weet niet of ik dicht bij de centrale zit, maar ik gok dat je ook zo'n snelheid gaat krijgen. Heb een film van 4,7 GB in 1 uur binnen met een snelheid van 1,1 mb/s, dus dat is wel te doen. een rip van 700 mb heb je binnen enkele minuten binnen.
btw, @DukeN:
WTF, jij krijgt in 2010 een download snelheid van 80 mb/s :s dat is gewoon 10 mb/s. Dat is gewoon niet meer leuk
Een film binnen 5 minuten halen..
Het wordt per regio gedaan, aangezien wij dicht bij elkaar zitten, en het bij mij nog niet is gedaan, is het dus nog niet gebeurt. Het kan gebeuren tussen nu en volgens mij augustus.
zie hier de verhogingen:
http://tweakers.mobi/nieuws/57768
Dus dat wordt 10 mb/s of te wel, wat ik nu heb. ik haal met 2 threads van Eweka zo'n 1,1 mb/s en dat haal ik ook met torrents. hoogste is 1,2 mb/s. ik weet niet of ik dicht bij de centrale zit, maar ik gok dat je ook zo'n snelheid gaat krijgen. Heb een film van 4,7 GB in 1 uur binnen met een snelheid van 1,1 mb/s, dus dat is wel te doen. een rip van 700 mb heb je binnen enkele minuten binnen.
btw, @DukeN:
WTF, jij krijgt in 2010 een download snelheid van 80 mb/s :s dat is gewoon 10 mb/s. Dat is gewoon niet meer leuk Een film binnen 5 minuten halen..
Citaat van Robin op 23 juli 2009, 10:43Okeoke, maar ik heb ook nog een internet upgrade wordt het dan niet nog hoger? Ik ga is even kijken of ik kan kijken hoe dicht ik bij de centrale zit. Zo terug :cool2:
Post Merge: juli 23, 2009, 12:45:09 pm
Geen idee, ik zie het vanzelf wel. Vind het al kicken dat ik voor het eerst in m'n leven boven de 1mb uit kom
Post Merge: juli 23, 2009, 12:47:16 pm
Kijk JFK,
Ik heb nu Basis alles in 1 en Internet Z2. Wordt dat dan niet:
10 + die 1,5 van de basis?
Okeoke, maar ik heb ook nog een internet upgrade wordt het dan niet nog hoger? Ik ga is even kijken of ik kan kijken hoe dicht ik bij de centrale zit. Zo terug :cool2:
Post Merge: juli 23, 2009, 12:45:09 pm
Geen idee, ik zie het vanzelf wel. Vind het al kicken dat ik voor het eerst in m'n leven boven de 1mb uit kom
Post Merge: juli 23, 2009, 12:47:16 pm
Kijk JFK,
Ik heb nu Basis alles in 1 en Internet Z2. Wordt dat dan niet:
10 + die 1,5 van de basis?
Citaat van Duken op 23 juli 2009, 11:09Z2, dat is:
Z2 is een abonnement voor het hele gezin. Surfen, e-mailen, downloaden, foto's versturen en gamen.
* down 10 Mbit/s
* up 1.5 Mbit/s
dus 10Mbit/s : 8 = 1,25 . Je zou dus met 1,25 MB kunnen downloaden.
Ik heb dus 50Mbit/s : 8 = 6,25 MBps
Trouwens me TV werkt niet... ik was de kabel vergeten aan te sluiten :
edit:
btw, @DukeN:
WTF, jij krijgt in 2010 een download snelheid van 80 mb/s :s dat is gewoon 10 mb/s. Dat is gewoon niet meer leuk
I know... en daarna willen ze naar 100mb/s. ik hoop dat me hardware het nog trekt
Echt bizar, alsof we het nodig hebben voor t kijken van Youtube movies. Met deze snelheid moet je wel downloaden...
Z2, dat is:
Z2 is een abonnement voor het hele gezin. Surfen, e-mailen, downloaden, foto's versturen en gamen.
* down 10 Mbit/s
* up 1.5 Mbit/s
dus 10Mbit/s : 8 = 1,25 . Je zou dus met 1,25 MB kunnen downloaden.
Ik heb dus 50Mbit/s : 8 = 6,25 MBps
Trouwens me TV werkt niet... ik was de kabel vergeten aan te sluiten :
edit:
btw, @DukeN:
I know... en daarna willen ze naar 100mb/s. ik hoop dat me hardware het nog trekt Echt bizar, alsof we het nodig hebben voor t kijken van Youtube movies. Met deze snelheid moet je wel downloaden...
Citaat van Robin op 23 juli 2009, 11:19We worden gewoon verplicht :
Klaag ziggo aan.
Nou zo als het er nu uit ziet gaan we binnekort verhuizen, twee nieuwe huizen (ouders gescheiden) dus twee nieuwe internet abonnementen die ik zelf mag afsluiten in naam van m'n ouders, dus ik heb jullie hulp daarmee ff nodig! (Beter ook die 50 mb/s
)
We worden gewoon verplicht : Klaag ziggo aan.
Nou zo als het er nu uit ziet gaan we binnekort verhuizen, twee nieuwe huizen (ouders gescheiden) dus twee nieuwe internet abonnementen die ik zelf mag afsluiten in naam van m'n ouders, dus ik heb jullie hulp daarmee ff nodig! (Beter ook die 50 mb/s )