Café de Download
Citaat van Duken op 17 juli 2009, 11:10Ja al heb ik geen idee meer hoe... dus ik laat het lekker staan. Vind t ook eigenlijk wel lache O0
Ja al heb ik geen idee meer hoe... dus ik laat het lekker staan. Vind t ook eigenlijk wel lache O0
Citaat van William op 22 juli 2009, 12:58Het is weer druk op het furum
Vorig jaar was het rond deze tijd helemaal niet druk. Ben benieuwd hoe druk het wel niet gaat worden aan het eind van het jaar als al die topgames uitkomen, chaos in de game-boards!
Het is weer druk op het furum Vorig jaar was het rond deze tijd helemaal niet druk. Ben benieuwd hoe druk het wel niet gaat worden aan het eind van het jaar als al die topgames uitkomen, chaos in de game-boards!
Citaat van William op 22 juli 2009, 14:08Waar ik op aan het wachten ben: Modern Warfare 2, Assissance creed 2 en Mafia 2. Alle 1e delen waren meer dan TOP, dus dit wordt geweldig.
Waar ik op aan het wachten ben: Modern Warfare 2, Assissance creed 2 en Mafia 2. Alle 1e delen waren meer dan TOP, dus dit wordt geweldig.
Citaat van Demo op 22 juli 2009, 14:24Vooral sony heeft gezegd dat er dit jaar zeker heel veel super games gaan komen. Dat vind ik al bewezen met Valhalla Knights 2, Monsterhunter Freedom Unite, Little Big Planet, Resistance Retribution (Echt een hele goede game) etc...
Vooral sony heeft gezegd dat er dit jaar zeker heel veel super games gaan komen. Dat vind ik al bewezen met Valhalla Knights 2, Monsterhunter Freedom Unite, Little Big Planet, Resistance Retribution (Echt een hele goede game) etc...
Citaat van Duken op 22 juli 2009, 18:33Olee! Nieuwe router van ziggo binnen gehad! Net geplaatst, nu een download snelheid van 50Mbps.. dat is dus zo een 6,6 MB per seconde!!
Alleen werkt me TV nog niet.. nog even vogelen dus
Olee! Nieuwe router van ziggo binnen gehad! Net geplaatst, nu een download snelheid van 50Mbps.. dat is dus zo een 6,6 MB per seconde!!
Alleen werkt me TV nog niet.. nog even vogelen dus
Citaat van William op 22 juli 2009, 18:51Zou ik ook wel willen, wij hebben nu na die verhoging 3mbs..... en mn download snelheid wil niet hoger komen dan 250 kb/s..... vage shit......
Zou ik ook wel willen, wij hebben nu na die verhoging 3mbs..... en mn download snelheid wil niet hoger komen dan 250 kb/s..... vage shit......