do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 213 of 2.047Volgende

jaja een oude rot in het vak :P

maar duken je kan yolanthe ook dingen afleren eej ;)

Ja al heb ik geen idee meer hoe... dus ik laat het lekker staan. Vind t ook eigenlijk wel lache O0

Ik weet wel hoe, PM?

En gefeliciteerd Martijn  :)

Het is weer druk op het furum :) Vorig jaar was het rond deze tijd helemaal niet druk. Ben benieuwd hoe druk het wel niet gaat worden aan het eind van het jaar als al die topgames uitkomen, chaos in de game-boards!

Dat zeker cancan. Ik kan niet wachten op die games. Eindelijk eens wat super titels.

Waar ik op aan het wachten ben: Modern Warfare 2, Assissance creed 2 en Mafia 2. Alle 1e delen waren meer dan TOP, dus dit wordt geweldig.

Vooral sony heeft gezegd dat er dit jaar zeker heel veel super games gaan komen. Dat vind ik al bewezen met Valhalla Knights 2, Monsterhunter Freedom Unite, Little Big Planet, Resistance Retribution (Echt een hele goede game) etc...

Zo, dat is even lang geleden dat ik hier ben geweest haha.

Even rond lurken. :")

Olee! Nieuwe router van ziggo binnen gehad! Net geplaatst, nu een download snelheid van 50Mbps.. dat is dus zo een 6,6 MB per seconde!!

Alleen werkt me TV nog niet.. nog even vogelen dus ;)

Zou ik ook wel willen, wij hebben nu na die verhoging 3mbs..... en mn download snelheid wil niet hoger komen dan 250 kb/s..... vage shit......

VorigePage 213 of 2.047Volgende