Café de Download
Citaat van ShadowMaster op 27 december 2021, 10:33ik heb genoten van de kerstdagen en jullie ?
alleen altijd zoveel eten :$
ik heb genoten van de kerstdagen en jullie ?
alleen altijd zoveel eten :$
Citaat van Nougabol op 27 december 2021, 11:22Wij hebben met de familie eens een opgevulde kalkoen gegeten, was wel lekker maar niemand vond het
speciaal!
Wij hebben met de familie eens een opgevulde kalkoen gegeten, was wel lekker maar niemand vond het
speciaal!
Citaat van Duken op 27 december 2021, 17:57Wat een drukte op het forum... is er iets aan de hand in download land? Wel gezellig, maar deze dagen ziet mijn vrouw mij liever niet verstopt achter de computer
Fijne avond!
Wat een drukte op het forum... is er iets aan de hand in download land? Wel gezellig, maar deze dagen ziet mijn vrouw mij liever niet verstopt achter de computer
Fijne avond!
Citaat van Meh Meh op 29 december 2021, 10:02Ah, gevonden....
@Duken je woont inmiddels een behoorlijk aantal maanden in jullie nieuwe huis. Hoe bevalt het? Geen tokkie buren mag ik hopen?
Een fijne dag allemaal! 😀
Ah, gevonden....
@Duken je woont inmiddels een behoorlijk aantal maanden in jullie nieuwe huis. Hoe bevalt het? Geen tokkie buren mag ik hopen?
Een fijne dag allemaal! 😀
Citaat van Meh Meh op 31 december 2021, 11:54Goedmiddag allemaal. Het is verschrikkelijk! Ik kan nu al geen bedankjes meer toekennen, ik ben over het dagelijkse quotum gegaan. 😭
Goedmiddag allemaal. Het is verschrikkelijk! Ik kan nu al geen bedankjes meer toekennen, ik ben over het dagelijkse quotum gegaan. 😭
Citaat van Meh Meh op 1 januari 2022, 08:52Gisteravond Dune gekeken, buitengewoon mooie film. Hij eindigt alleen erg vreemd, het lijkt wel alsof ik deel 1 van 3 heb gezien. Hopelijk komt er in elk geval 1 vervolg.
Gedurende de afgelopen 8 dagen had ik weinig tot niets te doen, daarom was ik vrij actief op het forum. Per morgen moet ik weer aan de bak en dan zijn jullie weer van mij verlost! 😁 Ik zal af en toe nog eens terugkomen.
Een fijne nieuwjaarsdag allemaal!
Gisteravond Dune gekeken, buitengewoon mooie film. Hij eindigt alleen erg vreemd, het lijkt wel alsof ik deel 1 van 3 heb gezien. Hopelijk komt er in elk geval 1 vervolg.
Gedurende de afgelopen 8 dagen had ik weinig tot niets te doen, daarom was ik vrij actief op het forum. Per morgen moet ik weer aan de bak en dan zijn jullie weer van mij verlost! 😁 Ik zal af en toe nog eens terugkomen.
Een fijne nieuwjaarsdag allemaal!