Café de Download
Citaat van Duken op 13 december 2021, 07:06Sensatie.... ? Mijn hartslag was gisteren 180. B.i.z.a.r. wat een race, ik voelde het verlies aankomen, soms met een beetje "het kan nog...." maar de slot fase. Niet na de doen in een film, wat een geweldig succes!
Sensatie.... ? Mijn hartslag was gisteren 180. B.i.z.a.r. wat een race, ik voelde het verlies aankomen, soms met een beetje "het kan nog...." maar de slot fase. Niet na de doen in een film, wat een geweldig succes!
Citaat van William op 13 december 2021, 19:03Avond allemaal
![]()
Wat geweldig. Ik had het eigenlijk niet meer verwacht. Het was hopen op een wonder, en deze kwam er met de Safety car.
Die foto van vader en zoon. Prachtig.
Nu ik Protonmail gebruik, ben ik ook eens aan het kijken naar ProtonVPN. Leuke deal als je beide combineert.
Heb nu een maandje ProtonVPN. Op zich ben ik qua snelheid niet ontevreden. Het enige wat ik jammer vind is dat lokale devices niet te benaderen zijn als kill switch is geactiveerd.
Deze moet ik deactiveren zodat me lokale devices weer te benaderen zijn. Een optie die ervoor zorgt dat lokale devices te benaderen zijn terwijl de Kill Switch is geactiveerd, kom ik helaas niet tegen.
Avond allemaal
Wat geweldig. Ik had het eigenlijk niet meer verwacht. Het was hopen op een wonder, en deze kwam er met de Safety car.
Die foto van vader en zoon. Prachtig.
Nu ik Protonmail gebruik, ben ik ook eens aan het kijken naar ProtonVPN. Leuke deal als je beide combineert.
Heb nu een maandje ProtonVPN. Op zich ben ik qua snelheid niet ontevreden. Het enige wat ik jammer vind is dat lokale devices niet te benaderen zijn als kill switch is geactiveerd.
Deze moet ik deactiveren zodat me lokale devices weer te benaderen zijn. Een optie die ervoor zorgt dat lokale devices te benaderen zijn terwijl de Kill Switch is geactiveerd, kom ik helaas niet tegen.
Citaat van ShadowMaster op 25 december 2021, 21:06merry christmas
![]()
merry christmas