Café de Download
Citaat van Demo op 21 november 2021, 07:1121 uur geleden zei Duken:Wat een heftigheid afgelopen dag in Rotterdam. De verdeling in ons landje wordt steeds groter en groter. Het gaat zo niet de goede kant op
Ook bij de talkshows en in de tweede kamer gaat het er steeds heftiger aan toe. Oplossing weet ik niet, maar damn.
Klopt, meest beroerde is dat ik ook wederom hier aanwezig was. Niet voor de rellen, maar midden in de nacht de shit oplossen door die mongolen.
21 uur geleden zei Duken:Wat een heftigheid afgelopen dag in Rotterdam. De verdeling in ons landje wordt steeds groter en groter. Het gaat zo niet de goede kant op
Ook bij de talkshows en in de tweede kamer gaat het er steeds heftiger aan toe. Oplossing weet ik niet, maar damn.
Klopt, meest beroerde is dat ik ook wederom hier aanwezig was. Niet voor de rellen, maar midden in de nacht de shit oplossen door die mongolen.
Citaat van Duken op 21 november 2021, 07:131 minuut geleden zei SwitchFreak:Klopt, meest beroerde is dat ik ook wederom hier aanwezig was. Niet voor de rellen, maar midden in de nacht de shit oplossen door die mongolen.
Dan heb je geen fijne nacht gehad.
![]()
Mag ik vragen wat je dan ging oplossen?
goedemorgen deze zondag, tijd voor koffie!
1 minuut geleden zei SwitchFreak:Klopt, meest beroerde is dat ik ook wederom hier aanwezig was. Niet voor de rellen, maar midden in de nacht de shit oplossen door die mongolen.
Dan heb je geen fijne nacht gehad.
Citaat van Demo op 21 november 2021, 07:317 minuten geleden zei Duken:Dan heb je geen fijne nacht gehad.
![]()
Ik werd opgeroepen om ramen, deuren en winkelpanden op te ruimen. En eventueel dicht te maken.
Verder stond ik stand-by mochten er eventueel elektriciteit kasten sneuvelen, om deze dan weer zo snel mogelijk in de lucht te krijgen.
Mensen realiseren zich niet, dat naast politie, brandweer en ambulance personeel.
De gewone burger, ook nog eens de dupe is!
En verder zit ik ook bij de vrijwillige brandweer, en ik werd daarvoor dus ook opgeroepen. Dus ik zat in dubbel vuur die avond en nacht.
7 minuten geleden zei Duken:Dan heb je geen fijne nacht gehad.
![]()
Ik werd opgeroepen om ramen, deuren en winkelpanden op te ruimen. En eventueel dicht te maken.
Verder stond ik stand-by mochten er eventueel elektriciteit kasten sneuvelen, om deze dan weer zo snel mogelijk in de lucht te krijgen.
Mensen realiseren zich niet, dat naast politie, brandweer en ambulance personeel.
En verder zit ik ook bij de vrijwillige brandweer, en ik werd daarvoor dus ook opgeroepen. Dus ik zat in dubbel vuur die avond en nacht.
Citaat van Demo op 21 november 2021, 07:5512 minuten geleden zei SwitchFreak:Ik werd opgeroepen om ramen, deuren en winkelpanden op te ruimen. En eventueel dicht te maken.
Het grootste deel van deze relzoekers en slopers zijn niet volwassen en dat is iets wat al jarenlang speelt. De overheid zou wettelijk meer mogelijk moeten maken om daar hogere straffen op te leggen. Begint steeds meer een omgekeerde wereld te worden waar voetbalclubs luisteren naar de harde kernen van supporters omdat ze anders gaan slopen en mensen persoonlijk benaderen en bedreigen.
Maar als ik het goed begrijp @SwitchFreak, werkt u bij een soort van Calamiteiten dienst en en dan is het toch wel logisch dat je dan ook wordt opgeroepen bij dit soort gebeurtenissen. Lijkt mij dat je met dat werk dan je brood verdient.
12 minuten geleden zei SwitchFreak:Ik werd opgeroepen om ramen, deuren en winkelpanden op te ruimen. En eventueel dicht te maken.
Het grootste deel van deze relzoekers en slopers zijn niet volwassen en dat is iets wat al jarenlang speelt. De overheid zou wettelijk meer mogelijk moeten maken om daar hogere straffen op te leggen. Begint steeds meer een omgekeerde wereld te worden waar voetbalclubs luisteren naar de harde kernen van supporters omdat ze anders gaan slopen en mensen persoonlijk benaderen en bedreigen.
Maar als ik het goed begrijp @SwitchFreak, werkt u bij een soort van Calamiteiten dienst en en dan is het toch wel logisch dat je dan ook wordt opgeroepen bij dit soort gebeurtenissen. Lijkt mij dat je met dat werk dan je brood verdient.
Citaat van Demo op 21 november 2021, 08:056 minuten geleden zei Skeletor:Het grootste deel van deze relzoekers en slopers zijn niet volwassen en dat is iets wat al jarenlang speelt. De overheid zou wettelijk meer mogelijk moeten maken om daar hogere straffen op te leggen. Begint steeds meer een omgekeerde wereld te worden waar voetbalclubs luisteren naar de harde kernen van supporters omdat ze anders gaan slopen en mensen persoonlijk benaderen en bedreigen.
@Skeletordat klopt, alleen mijn maincore is toch mijn eigen bedrijf. En is calamiteiten dienst niet, en op deze manier mijn brood verdienen heeft niet bepaald mijn voorkeur.
6 minuten geleden zei Skeletor:Het grootste deel van deze relzoekers en slopers zijn niet volwassen en dat is iets wat al jarenlang speelt. De overheid zou wettelijk meer mogelijk moeten maken om daar hogere straffen op te leggen. Begint steeds meer een omgekeerde wereld te worden waar voetbalclubs luisteren naar de harde kernen van supporters omdat ze anders gaan slopen en mensen persoonlijk benaderen en bedreigen.
@Skeletordat klopt, alleen mijn maincore is toch mijn eigen bedrijf. En is calamiteiten dienst niet, en op deze manier mijn brood verdienen heeft niet bepaald mijn voorkeur.
Citaat van Duken op 21 november 2021, 08:16Dat kan ik mij voorstellen, dit zijn niet de zaken waarom je s nachts aan het werk moet.
Wel ontzettend goed dat je hiervoor paraat staat. 🙌 Ik zou zaterdag helemaal niks meer kunnen na zo een vrijdag nacht.
Vannacht was er weer hommeles door het land. Een oplossing weet ik echt niet meer, maar naar mijn idee werkt de huidige politiek niet mee. Daar in de tweede kamer worden ze net zo asociaal naar elkaar. 🙄
Dit vond ik wel een mooie van Jack.
Oplossing vanaf de andere kant benaderen.
Dat kan ik mij voorstellen, dit zijn niet de zaken waarom je s nachts aan het werk moet.
Wel ontzettend goed dat je hiervoor paraat staat. 🙌 Ik zou zaterdag helemaal niks meer kunnen na zo een vrijdag nacht.
Vannacht was er weer hommeles door het land. Een oplossing weet ik echt niet meer, maar naar mijn idee werkt de huidige politiek niet mee. Daar in de tweede kamer worden ze net zo asociaal naar elkaar. 🙄
Dit vond ik wel een mooie van Jack.
Oplossing vanaf de andere kant benaderen.
Citaat van William op 22 november 2021, 07:03Mogge allemaal
![]()
@Duken2FA staat ingeschakeld voor deze site. Valt me op dat ik na het inloggen geen 2FA-code meer hoef in te voeren. Kan dat kloppen? Het heeft eerder wel gewerkt.
Mogge allemaal
@Duken2FA staat ingeschakeld voor deze site. Valt me op dat ik na het inloggen geen 2FA-code meer hoef in te voeren. Kan dat kloppen? Het heeft eerder wel gewerkt.
Citaat van Duken op 22 november 2021, 07:1914 minuten geleden zei Monkie:Mogge allemaal
![]()
Ja dat klopt, dat hoeft niet meer op apparaten waar je al eerder actief op bent geweest. Nu kreeg iedereen hem naar voren met de vraag of je hem wil de instellen. Dus ik heb hem iets minder scherp gezet
Goed gezien weer @Monkie
14 minuten geleden zei Monkie:Mogge allemaal
![]()
Ja dat klopt, dat hoeft niet meer op apparaten waar je al eerder actief op bent geweest. Nu kreeg iedereen hem naar voren met de vraag of je hem wil de instellen. Dus ik heb hem iets minder scherp gezet Goed gezien weer @Monkie
Citaat van Duken op 23 november 2021, 06:47Goedemorgen deze dinsdag. Gisteren een negatieve covid uitslag gekregen. Wel nog een zeer keel, maar blijkbaar een griepje.
👍
Goedemorgen deze dinsdag. Gisteren een negatieve covid uitslag gekregen. Wel nog een zeer keel, maar blijkbaar een griepje.
👍