Café de Download
Citaat van William op 14 november 2021, 18:05Avond allemaal.
We mogen weer shoppen voor een zorgverzekering voor 2022. Zelf hoef ik dat dit jaar niet te doen, de prijs van de zorgverzekering die ik heb blijft volgend jaar gelijk.
Avond allemaal.
We mogen weer shoppen voor een zorgverzekering voor 2022. Zelf hoef ik dat dit jaar niet te doen, de prijs van de zorgverzekering die ik heb blijft volgend jaar gelijk.
Citaat van zomersla op 14 november 2021, 22:364 uur geleden zei Monkie:Avond allemaal.
Dat is boffen, die van mijn ook, ik/wij zit(ten) bij ONVZ
4 uur geleden zei Monkie:Avond allemaal.
Dat is boffen, die van mijn ook, ik/wij zit(ten) bij ONVZ
Citaat van Duken op 15 november 2021, 07:14Wij gaan ook weer shoppen voor de zorgverzekering, afgelopen jaar bij JUST gezeten. Dat was een drama, veel zat niet in het basis pakket dus daar moet ik weer wat scherper op zijn.
Wij gaan ook weer shoppen voor de zorgverzekering, afgelopen jaar bij JUST gezeten. Dat was een drama, veel zat niet in het basis pakket dus daar moet ik weer wat scherper op zijn.
Citaat van William op 15 november 2021, 07:30Hier blijft het ZieZo. Ik kan weliswaar iets besparen per maand, maar dan is de dekking qua tandarts minder. Wat nu 100% is, wordt dan 75%.
Omdat we toch Nederlanders blijven: Via CashbackXL > Independer een 'nieuwe' zorgverzekering aangevraagd. Kijken wat ze doen. Trappen ze erin, dan is die 17,50 cashback leuk (en zo'n gratis tandongevallen-verzekering via Independer)
Zo niet, dan is het ook weer niet het einde van de wereld.
Hier blijft het ZieZo. Ik kan weliswaar iets besparen per maand, maar dan is de dekking qua tandarts minder. Wat nu 100% is, wordt dan 75%.
Omdat we toch Nederlanders blijven: Via CashbackXL > Independer een 'nieuwe' zorgverzekering aangevraagd. Kijken wat ze doen. Trappen ze erin, dan is die 17,50 cashback leuk (en zo'n gratis tandongevallen-verzekering via Independer)
Zo niet, dan is het ook weer niet het einde van de wereld.
Citaat van Duken op 19 november 2021, 07:48Hele vette Deal op Bol.com voor Google!
Google Nest Audio, Hub (2e generatie) & Mini bij Bol.com
Nest Audio: 59,- met code chr0922 44,25.
Nest Hub v2: 59,- met code chr0921 35,40
Nest Mini: 29,- met code chr0921 17,40Max 2 per item per klant .
Max 1 code per bestelling te gebruikenIk heb deze net gekocht: https://www.bol.com/nl/nl/p/google-nest-hub-charcoal/9300000035359740/?bltgh=vfo-JBZcnJK-I-vqXPxP4A.2_36.40.ProductTitle voor 35 euro
Mag ik uitpakken op 5 december
Hele vette Deal op Bol.com voor Google!
Google Nest Audio, Hub (2e generatie) & Mini bij Bol.com
Nest Audio: 59,- met code chr0922 44,25.
Nest Hub v2: 59,- met code chr0921 35,40
Nest Mini: 29,- met code chr0921 17,40
Max 2 per item per klant .
Max 1 code per bestelling te gebruiken
Ik heb deze net gekocht: https://www.bol.com/nl/nl/p/google-nest-hub-charcoal/9300000035359740/?bltgh=vfo-JBZcnJK-I-vqXPxP4A.2_36.40.ProductTitle voor 35 euro Mag ik uitpakken op 5 december
Citaat van Duken op 20 november 2021, 09:13Wat een heftigheid afgelopen dag in Rotterdam. De verdeling in ons landje wordt steeds groter en groter. Het gaat zo niet de goede kant op
Ook bij de talkshows en in de tweede kamer gaat het er steeds heftiger aan toe. Oplossing weet ik niet, maar damn.
Wat een heftigheid afgelopen dag in Rotterdam. De verdeling in ons landje wordt steeds groter en groter. Het gaat zo niet de goede kant op Ook bij de talkshows en in de tweede kamer gaat het er steeds heftiger aan toe. Oplossing weet ik niet, maar damn.