Café de Download
Citaat van Nobody op 16 oktober 2021, 10:02CitaatInmiddels al gedaan en gelijk met klem aan geven dat ze daar bij Ziggo een onderzoek moet laten instellen.
Heb ze in de chat van Ziggo niet in getypt maar via ziggo contact formulier maar gedaan omdat ze ik de chat schijnbaar moeite hebben om goed te kunnen lezen...
CitaatInmiddels al gedaan en gelijk met klem aan geven dat ze daar bij Ziggo een onderzoek moet laten instellen.
Heb ze in de chat van Ziggo niet in getypt maar via ziggo contact formulier maar gedaan omdat ze ik de chat schijnbaar moeite hebben om goed te kunnen lezen...
Citaat van Duken op 17 oktober 2021, 07:07Ziekenboeg in huis 🧐 ... Eerst de kinderen ziek geweest en spugen. Nu ook mijn vrouw..... Gelukkig en weekje vakantie dus we doen maar rustig aan thuis
Ziekenboeg in huis 🧐 ... Eerst de kinderen ziek geweest en spugen. Nu ook mijn vrouw..... Gelukkig en weekje vakantie dus we doen maar rustig aan thuis
Citaat van zomersla op 17 oktober 2021, 10:153 uur geleden zei Duken:Ziekenboeg in huis 🧐 ... Eerst de kinderen ziek geweest en spugen. Nu ook mijn vrouw..... Gelukkig en weekje vakantie dus we doen maar rustig aan thuis
Heel veel sterkte met de gezinsleden.
3 uur geleden zei Duken:Ziekenboeg in huis 🧐 ... Eerst de kinderen ziek geweest en spugen. Nu ook mijn vrouw..... Gelukkig en weekje vakantie dus we doen maar rustig aan thuis
Heel veel sterkte met de gezinsleden.
Citaat van Nobody op 17 oktober 2021, 11:454 uur geleden zei Duken:Eerst de kinderen ziek geweest en spugen. Nu ook mijn vrouw....
Ook veel sterkte!
Middag Alleen
4 uur geleden zei Duken:Eerst de kinderen ziek geweest en spugen. Nu ook mijn vrouw....
Ook veel sterkte!
Middag Alleen
Citaat van Nobody op 18 oktober 2021, 13:13Me N.A.H consulent, heeft naar Ziggo gebeld met dat gedonder van Ziggo over 3 stuks Wifi booster...en nu is er uitgekomen dat ik November dat ik nog 1 keer hoef te bestalen.
En dan ben ik ervan af...
Middag Allemaal
Me N.A.H consulent, heeft naar Ziggo gebeld met dat gedonder van Ziggo over 3 stuks Wifi booster...en nu is er uitgekomen dat ik November dat ik nog 1 keer hoef te bestalen.
En dan ben ik ervan af...
Middag Allemaal
Citaat van Nobody op 18 oktober 2021, 13:3611 minuten geleden zei Monkie:
Vanavond weer een Apple Event. Daar ga ik fijn voor zitten.
![]()
@Monkie, hoe laat?
11 minuten geleden zei Monkie:
Vanavond weer een Apple Event. Daar ga ik fijn voor zitten.
![]()
@Monkie, hoe laat?
Citaat van William op 18 oktober 2021, 13:4910 minuten geleden zei Nobody:@Monkie, hoe laat?
Om 19:00 uur. Helaas geen aankondiging van een nieuwe iMac waar ik met smart op wacht. Die volgt pas in 2022.
10 minuten geleden zei Nobody:@Monkie, hoe laat?
Om 19:00 uur. Helaas geen aankondiging van een nieuwe iMac waar ik met smart op wacht. Die volgt pas in 2022.