Café de Download
Citaat van Nobody op 14 oktober 2021, 10:307 minuten geleden zei Duken:Hahaha wat voor doos? Een doos om ze terug te sturen? 😉
Ja, maar ik heb die dingen niet, dus ergens bij de postnl liggen ze...
Dat gebeurd me geen tweede keer als ik verzendbewijs krijg maak ik er gelijk met me iPhone een foto ervan..
Het artikelnummer mot toch genoeg zijn, blijkbaar van niet....
7 minuten geleden zei Duken:Hahaha wat voor doos? Een doos om ze terug te sturen? 😉
Ja, maar ik heb die dingen niet, dus ergens bij de postnl liggen ze...
Dat gebeurd me geen tweede keer als ik verzendbewijs krijg maak ik er gelijk met me iPhone een foto ervan..
Het artikelnummer mot toch genoeg zijn, blijkbaar van niet....
Citaat van William op 14 oktober 2021, 11:02Is er niets van de zending in de PostNL app te vinden, mocht je deze gebruiken?
Was je wifi-signaal dan slecht waardoor je deze wifiboosters wou gaan gebruiken? Hier al jaren een slecht wifi bereik met die modems van Ziggo. Ubiquiti UniFi 6 Lite zorgt nu voor Wifi en dat werkt perfect.
Maar wat een gezeik weer. Iets is al lang verstuurd. Ze vragen een bewijsje en vervolgens gaan ze een doos opsturen om iets retour te sturen wat al retour gestuurd is.
Uhm... Ja...
![]()
Is er niets van de zending in de PostNL app te vinden, mocht je deze gebruiken?
Was je wifi-signaal dan slecht waardoor je deze wifiboosters wou gaan gebruiken? Hier al jaren een slecht wifi bereik met die modems van Ziggo. Ubiquiti UniFi 6 Lite zorgt nu voor Wifi en dat werkt perfect.
Maar wat een gezeik weer. Iets is al lang verstuurd. Ze vragen een bewijsje en vervolgens gaan ze een doos opsturen om iets retour te sturen wat al retour gestuurd is.
Uhm... Ja...
Citaat van Nobody op 14 oktober 2021, 11:43CitaatIs er niets van de zending in de PostNL app te vinden, mocht je deze gebruiken?
Nee was het maar zo......Mede dat ik ze terug heb gestuurd via hier Afhaal -punt Jumbo
CitaatWas je wifi-signaal dan slecht waardoor je deze wifiboosters wou gaan gebruiken?
Nee de verbinding was goed daarom het ik ook niet geopend en gelijk op de zelfde dag terug gestuurd...
Wat raad je me aan?
CitaatIs er niets van de zending in de PostNL app te vinden, mocht je deze gebruiken?
Nee was het maar zo......Mede dat ik ze terug heb gestuurd via hier Afhaal -punt Jumbo
CitaatWas je wifi-signaal dan slecht waardoor je deze wifiboosters wou gaan gebruiken?
Nee de verbinding was goed daarom het ik ook niet geopend en gelijk op de zelfde dag terug gestuurd...
Wat raad je me aan?
Citaat van William op 14 oktober 2021, 12:4834 minuten geleden zei Nobody:Nee was het maar zo......Mede dat ik ze terug heb gestuurd via hier Afhaal -punt Jumbo
Wat raad je me aan?
Wat raar dat je niets terug kunt vinden via de app. Ook niet als je in de app kiest voor 'Versturen'.
Dat je het via de Jumbo retour hebt gestuurd, mag niets uitmaken. Het is tenslotte een PostNL-punt waar je pakketjes van PostNL kunt versturen/retourneren.
Ik heb ook wel eens dingen retour gestuurd via verschillende PostNL-punten , en deze retourzendingen kan ik netjes zien via de app of als ik inlog op de website van PostNL.
Als Ziggo het pakket nog niet heeft ontvangen, neem dan contact op met Ziggo. Geef aan dat Ziggo bij PostNL een onderzoek moet laten instellen.
34 minuten geleden zei Nobody:Nee was het maar zo......Mede dat ik ze terug heb gestuurd via hier Afhaal -punt Jumbo
Wat raad je me aan?
Wat raar dat je niets terug kunt vinden via de app. Ook niet als je in de app kiest voor 'Versturen'.
Dat je het via de Jumbo retour hebt gestuurd, mag niets uitmaken. Het is tenslotte een PostNL-punt waar je pakketjes van PostNL kunt versturen/retourneren.
Ik heb ook wel eens dingen retour gestuurd via verschillende PostNL-punten , en deze retourzendingen kan ik netjes zien via de app of als ik inlog op de website van PostNL.
Als Ziggo het pakket nog niet heeft ontvangen, neem dan contact op met Ziggo. Geef aan dat Ziggo bij PostNL een onderzoek moet laten instellen.
Citaat van Nobody op 14 oktober 2021, 13:2428 minuten geleden zei Monkie:Wat raar dat je niets terug kunt vinden via de app. Ook niet als je in de app kiest voor 'Versturen'.
Er staat gewoon dat ik woensdag 25 aug. 2021 om 13:46 uur die dingen afgehaald heb bij de Jumbo..
En op versturen klik is alleen Pakket vanaf ,Brief vanaf en Fotokaart vanaf...
28 minuten geleden zei Monkie:Wat raar dat je niets terug kunt vinden via de app. Ook niet als je in de app kiest voor 'Versturen'.
Er staat gewoon dat ik woensdag 25 aug. 2021 om 13:46 uur die dingen afgehaald heb bij de Jumbo..
En op versturen klik is alleen Pakket vanaf ,Brief vanaf en Fotokaart vanaf...
Citaat van Nobody op 15 oktober 2021, 10:4121 uur geleden zei Monkie:
Inmiddels al gedaan en gelijk met klem aan geven dat ze daar bij Ziggo een onderzoek moet laten instellen.
Middag Allemaal
21 uur geleden zei Monkie:
Inmiddels al gedaan en gelijk met klem aan geven dat ze daar bij Ziggo een onderzoek moet laten instellen.
Middag Allemaal