Café de Download
Citaat van Pctje op 11 juni 2009, 09:48Volgens mij kunnen we dat ook wel allemaal komen opdagen met een duken t-shirt
De meeste leden hebben er nu wel 1.
Maar het moet er inderdaad van komen. En misschien kunnen we er dan een dagje van maken zoals helpmij.nl het wel eens doet.
kak ik wou nog aan vragen maaar was vergeten :heelboos:
En ik woon in ede ook lekker centraal
Volgens mij kunnen we dat ook wel allemaal komen opdagen met een duken t-shirt
De meeste leden hebben er nu wel 1.
Maar het moet er inderdaad van komen. En misschien kunnen we er dan een dagje van maken zoals helpmij.nl het wel eens doet.
kak ik wou nog aan vragen maaar was vergeten :heelboos:
En ik woon in ede ook lekker centraal
Citaat van Heisenberg op 11 juni 2009, 14:06KAK, gezakt. 1 fout te veel, heel zuur.
Dat meen je niet? En dan laten ze je serieus ook niet over :-[ ?
KAK, gezakt. 1 fout te veel, heel zuur.
Dat meen je niet? En dan laten ze je serieus ook niet over :-[ ?
Citaat van Heisenberg op 11 juni 2009, 15:07't Gaat om zijn brommerrijbewijs.
Oh haha
ik dacht school.. dat zou dan wel heel erg zijn. Maar inderdaad dat is zeker zuur.
't Gaat om zijn brommerrijbewijs.
Oh haha ik dacht school.. dat zou dan wel heel erg zijn. Maar inderdaad dat is zeker zuur.
Citaat van Duken op 14 juni 2009, 19:16Meeting komt dan natuurlijk wel in t midden van t land ergens. Maar ik denk dat we hier een apart topic in voor moeten schieten. Het moet er nu echt eens van komen.
De mods gaan even een balletje opgooien
Meeting komt dan natuurlijk wel in t midden van t land ergens. Maar ik denk dat we hier een apart topic in voor moeten schieten. Het moet er nu echt eens van komen.
De mods gaan even een balletje opgooien
Citaat van Zombymario op 15 juni 2009, 12:18maar gaan we ook nog bepalen wie mag komen en wie niet?
maar gaan we ook nog bepalen wie mag komen en wie niet?