Café de Download
Citaat van William op 10 juni 2009, 12:58Haha daar kun je inderdaad heerlijk eten
Lekker, gegrild vlees
Hoe weet jij dat, bij je woonplaats staat omgeving groningen.
Omdat er ook een ribhouse zit in Zeegse (vlakbij ons), en daar komen wij regelmatig
En je mag gewoon de doppen van de pinda's op de grond gooien
Haha daar kun je inderdaad heerlijk eten
Lekker, gegrild vlees
Hoe weet jij dat, bij je woonplaats staat omgeving groningen.
Omdat er ook een ribhouse zit in Zeegse (vlakbij ons), en daar komen wij regelmatig
En je mag gewoon de doppen van de pinda's op de grond gooien
Citaat van Farid. op 10 juni 2009, 18:06ik woon er niet in de buurt maar ik voel een meeting aankomen :
Ik woon er redelijk in de buurt (Amsterdam)
ik woon er niet in de buurt maar ik voel een meeting aankomen :
Ik woon er redelijk in de buurt (Amsterdam)
Citaat van Robin op 10 juni 2009, 19:00Amsterdam amersfoort is alsnog een uur rijden, ook niet echt bepaald "in de buurt".
Meeting moet er wel een keer van komen guys!
Amsterdam amersfoort is alsnog een uur rijden, ook niet echt bepaald "in de buurt".
Meeting moet er wel een keer van komen guys!
Citaat van William op 10 juni 2009, 19:23Ja vind ik ook, maar ik woon helemaal bovenin Nederland, dus dat is bijhoorlijk k*t. Ik zou graag meewillen, maar mijn ouders gaan dan moeilijk doen. :-[
Ja vind ik ook, maar ik woon helemaal bovenin Nederland, dus dat is bijhoorlijk k*t. Ik zou graag meewillen, maar mijn ouders gaan dan moeilijk doen. :-[
Citaat van Heisenberg op 10 juni 2009, 19:25Gelukkig is Amersfoort precies het midden van Nederland
Dus een lekker centraal punt!
Gelukkig is Amersfoort precies het midden van Nederland Dus een lekker centraal punt!
Citaat van los-cuentos op 10 juni 2009, 19:33en ik dan:p ik woon in belgië
🙁
en ik dan:p ik woon in belgië 🙁
Citaat van Schaapje op 10 juni 2009, 20:14ik woon in drenthe dus dat is wel een eindje rijden...
zal wel vet zijn om een keer bij elkaar te komen
ik woon in drenthe dus dat is wel een eindje rijden...
zal wel vet zijn om een keer bij elkaar te komen
Citaat van William op 10 juni 2009, 20:30Lijkt me wel leuk zo'n meeting, maar daar komt toch niks van
, hoevaak is dit al wel niet voorgesteld...?
Lijkt me wel leuk zo'n meeting, maar daar komt toch niks van , hoevaak is dit al wel niet voorgesteld...?
Citaat van Duken op 11 juni 2009, 06:30Volgens mij kunnen we dat ook wel allemaal komen opdagen met een duken t-shirt
De meeste leden hebben er nu wel 1.
Maar het moet er inderdaad van komen. En misschien kunnen we er dan een dagje van maken zoals helpmij.nl het wel eens doet.
Volgens mij kunnen we dat ook wel allemaal komen opdagen met een duken t-shirt De meeste leden hebben er nu wel 1.
Maar het moet er inderdaad van komen. En misschien kunnen we er dan een dagje van maken zoals helpmij.nl het wel eens doet.