do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.924 of 2.047Volgende

Ik had het ook bij mijn vorige woning, daar werd ook in de wijk glasvezel aangelegd. Je kon gratis meedoen. M.a.w. opeens komt er iemand een glasvezel kastje in je meterkast ophangen. Het was geheel vrijblijvend maar als je er niet aan meedeed moest je er later voor betalen (als je de aansluiting wilde).

Na de aansluiting krijg je een jaar lang van wat leveranciers post of je wilt lid worden. Ik ben altijd nog bij Ziggo gebleven en bleef van de kabel gebruik maken. Maar als je ooit wilt overstappen heb je de mogelijkheid.

Dus heb je de kans dit gratis te doen, doen :) 

Ik moet voor mijn nieuwe woning 1600+ euro betalen voor een Ziggo kabel omdat de meterkast ergens in Spanje ligt. :(

Uiteraard geef ik ook toestemming om een glasvezelaansluiting te installeren. Daar hoef ik niet lang over na te denken. Dan is de aansluiting alvast aanwezig. 

Op een later moment zo'n aansluiting laten installeren kan je inderdaad veel geld gaan kosten. 

Het ging mij erom dat je hier niet verplicht bent om van te voren ook al een abonnement af te sluiten. Och ja, dat soort post verwacht ik ook wel. Al hap ik niet snel toe. Zo'n aanbieding op een kaartje is leuk, al ben ik dan weer iemand die ook even op de website kijkt of belt naar zo'n toko.

Met wat geluk kun je dan een betere aanbieding regelen dan de aanbieding op het kaartje.

Jeetje, 1600 euro. Echt waar, in Spanje. 

57 minuten geleden zei Monkie:

Jeetje, 1600 euro. Echt waar, in Spanje. 

Dat dan niet, maar ik woon niet erg gunstig bij een meterkast vandaag zeg maar ;) 

Mogge allemaal. 

Middag Allemaal :D

Goedenavond deze koude avond. Zojuist met me zoon even in de sneeuw een sneeuwengeltje gemaakt... In onze boxershort 🤣

11.25, we kunnen bijna gaan lunchen. Ik heb wel trek in snert of warme chocolade melk. :)

Mogge Allemaal,

Ik hoeste me een afgelopen nacht net een gek, ook beetje verkouden..

Dus ik belde gelijk de Pantein-thuiszorg op dat ze aan me deur ingeplakt moest staan.

En ook belde de huisarts op om advies, en die zij dat ze de GGD moest bellen omdat ik het vermoede had dat ik corona heb, dus ze komen aan huis met die test.

Vanmiddag belde de Pantein die GDD op...

Zo, spannend @Nobody. Hoop dat het meevalt en dat de sneeuwval en kou buiten er voor heeft gezorgd dat je niet helemaal lekker bent. Sterkte!

21 minuten geleden zei William:

Zo, spannend @Nobody Sterkte!

@William, bedank voor je berichtje !

Ik zie niet zitten dat ik 3 kwartier onderweg ben met me scootmobiel, ook via het feite dat ik al corona heb naar die test locatie .

Ook omdat ik in die risico groep zit....vanwege me nieren.

Gelukkig had ik geen koorts erbij die had de Pantein thuiszorg meteen opgemeten

VorigePage 1.924 of 2.047Volgende