Café de Download
Citaat van Meh Meh op 7 februari 2021, 11:073 uur geleden zei Duken:Veel sneeuw plezier vandaag
er ligt hier in Hoorn een mooi pakje sneeuw. Niet zoals verwacht.... we zouden 386 meter sneeuw krijgen en konden de aankomende weken niet meer naar buiten. Maar goed er ligt sneeuw
![]()
Niet zoals verwacht nee, ik dacht ook dat er een dik pak zou liggen. Ik denk dat het in de aankomende nacht/dagen pas echt gaat sneeuwen.
Een fijne zon(nige)dag allemaal!
3 uur geleden zei Duken:Veel sneeuw plezier vandaag
er ligt hier in Hoorn een mooi pakje sneeuw. Niet zoals verwacht.... we zouden 386 meter sneeuw krijgen en konden de aankomende weken niet meer naar buiten. Maar goed er ligt sneeuw
![]()
Niet zoals verwacht nee, ik dacht ook dat er een dik pak zou liggen. Ik denk dat het in de aankomende nacht/dagen pas echt gaat sneeuwen.
Een fijne zon(nige)dag allemaal!
Citaat van William op 7 februari 2021, 12:02Middag allemaal.
Sneeuw! De hond is er ook dol op (eerste keer voor hem in de sneeuw). Vanmorgen vroeg had 'ie nog zoiets van 'wat is dit nu weer', maar nu rent hij lekker door de sneeuw.
Sneeuw en gladheid? Dan zeg je 'Bel de wouten'
Middag allemaal.
Sneeuw! De hond is er ook dol op (eerste keer voor hem in de sneeuw). Vanmorgen vroeg had 'ie nog zoiets van 'wat is dit nu weer', maar nu rent hij lekker door de sneeuw.
Sneeuw en gladheid? Dan zeg je 'Bel de wouten'
Citaat van Nobody op 8 februari 2021, 08:2220 uur geleden zei Monkie:Sneeuw! De hond is er ook dol op (eerste keer voor hem in de sneeuw). Vanmorgen vroeg had 'ie nog zoiets van 'wat is dit nu weer', maar nu rent hij lekker door de sneeuw.
Mogge Allemaal .
20 uur geleden zei Monkie:Sneeuw! De hond is er ook dol op (eerste keer voor hem in de sneeuw). Vanmorgen vroeg had 'ie nog zoiets van 'wat is dit nu weer', maar nu rent hij lekker door de sneeuw.
Mogge Allemaal .
Citaat van William op 8 februari 2021, 14:31Middag allemaal.
![]()
Kijk eens aan 'Op dit moment maken wij plannen voor de aanleg van glasvezel in jouw gemeente.'
Laat die brief maar komen.
Middag allemaal.
Kijk eens aan 'Op dit moment maken wij plannen voor de aanleg van glasvezel in jouw gemeente.'
Laat die brief maar komen.
Citaat van Nobody op 8 februari 2021, 14:5930 minuten geleden zei Monkie:Kijk eens aan 'Op dit moment maken wij plannen voor de aanleg van glasvezel in jouw gemeente.'
Da's mooi maar het gaat allemaal niet zo snel, hier duurt het aansluiten van de helle boel Jan. /Feb. 2022
30 minuten geleden zei Monkie:Kijk eens aan 'Op dit moment maken wij plannen voor de aanleg van glasvezel in jouw gemeente.'
Da's mooi maar het gaat allemaal niet zo snel, hier duurt het aansluiten van de helle boel Jan. /Feb. 2022
Citaat van William op 8 februari 2021, 15:3618 minuten geleden zei Nobody:Da's mooi maar het gaat allemaal niet zo snel, hier duurt het aansluiten van de helle boel Jan. /Feb. 2022
Wanneer ze hier daadwerkelijk gaan beginnen is nog niet bekend.
Het is wachten op de brief. Zodra ik deze ontvang, kan ik wel of geen toestemming geven om in huis een glasvezelaansluiting te installeren.
Als ik toestemming geef, zit ik nergens aan vast. Het is niet verplicht om van te voren al een glasvezelabonnement af te sluiten. Dat doe ik als de werkzaamheden in de straat zijn afgerond.
18 minuten geleden zei Nobody:Da's mooi maar het gaat allemaal niet zo snel, hier duurt het aansluiten van de helle boel Jan. /Feb. 2022
Wanneer ze hier daadwerkelijk gaan beginnen is nog niet bekend.
Het is wachten op de brief. Zodra ik deze ontvang, kan ik wel of geen toestemming geven om in huis een glasvezelaansluiting te installeren.
Als ik toestemming geef, zit ik nergens aan vast. Het is niet verplicht om van te voren al een glasvezelabonnement af te sluiten. Dat doe ik als de werkzaamheden in de straat zijn afgerond.
Citaat van Nobody op 8 februari 2021, 16:3747 minuten geleden zei Monkie:
Zodra ik deze ontvang, kan ik wel of geen toestemming geven om in huis een glasvezelaansluiting te installeren.
Als ik toestemming geef, zit ik nergens aan vast.
Dat doe ik als de werkzaamheden in de straat zijn afgerond.
Middag / avond allemaal
Als je pas besluit als de werkzaamheden in de straat zijn afgerond, dan loop je wel die korting op het abonnement mis...
Daar zit namelijk een termijn op die korting, maar daarover staat wel in die brief die je nog niet hebt
@Monkie je weet het van mij hoe het gaat met die glasvezel providers.
47 minuten geleden zei Monkie:
Zodra ik deze ontvang, kan ik wel of geen toestemming geven om in huis een glasvezelaansluiting te installeren.
Als ik toestemming geef, zit ik nergens aan vast.
Dat doe ik als de werkzaamheden in de straat zijn afgerond.
Middag / avond allemaal
Als je pas besluit als de werkzaamheden in de straat zijn afgerond, dan loop je wel die korting op het abonnement mis...
Daar zit namelijk een termijn op die korting, maar daarover staat wel in die brief die je nog niet hebt
Citaat van William op 8 februari 2021, 17:58Avond allemaal.
42 minuten geleden zei Nobody:
Dat gaat hier anders. Als ik een brief krijg, gaat het puur over het wel of niet toestemming geven om de glasvezelaansluiting in huis te laten realiseren door de monteur.
Ik kan vervolgens zelf bepalen of ik wel of niet een abonnement afsluit. Mocht ik besluiten om wel een glasvezel abonnement af te sluiten en meerdere glasvezelproviders bieden via hun eigen websites op dat moment een korting aan, dan kan ik daar als nieuwe klant gebruik van maken.
Avond allemaal.
42 minuten geleden zei Nobody:
Dat gaat hier anders. Als ik een brief krijg, gaat het puur over het wel of niet toestemming geven om de glasvezelaansluiting in huis te laten realiseren door de monteur.
Ik kan vervolgens zelf bepalen of ik wel of niet een abonnement afsluit. Mocht ik besluiten om wel een glasvezel abonnement af te sluiten en meerdere glasvezelproviders bieden via hun eigen websites op dat moment een korting aan, dan kan ik daar als nieuwe klant gebruik van maken.
Citaat van Nobody op 9 februari 2021, 07:5716 uur geleden zei Monkie:Dat doe ik als de werkzaamheden in de straat zijn afgerond.
Als je het hier doet pas als werkzaamheden in de straat bezig zijn, dat kan ook wel maar dan betaal je €300,- of € 400,00 voor de aansluitkosten.
Toen ik de brief ook kreeg daar stond ik dat de glasvezel dat in de gemeente ongeveer 30.000 aansluiting nodig had ander ging het feest niet door en je had een half jaar de tijd dat het gratis de aansluitkosten vrij was.
In juni 2021 beginnen ze hier met de werkzaamheden in mij wijk met het graven. Volgens e-fiber.
16 uur geleden zei Monkie:Dat doe ik als de werkzaamheden in de straat zijn afgerond.
Als je het hier doet pas als werkzaamheden in de straat bezig zijn, dat kan ook wel maar dan betaal je €300,- of € 400,00 voor de aansluitkosten.
Toen ik de brief ook kreeg daar stond ik dat de glasvezel dat in de gemeente ongeveer 30.000 aansluiting nodig had ander ging het feest niet door en je had een half jaar de tijd dat het gratis de aansluitkosten vrij was.
In juni 2021 beginnen ze hier met de werkzaamheden in mij wijk met het graven. Volgens e-fiber.