Café de Download
Citaat van William op 28 december 2020, 18:23Avond allemaal.
Testing Alpha-versie Infuse voor macOS (puur uit interesse, gebruik Infuse immers al op me AppleTV).
Q1 2021 moet versie 7.0 van Infuse uitkomen. Laat de testversies maar komen. 🙂
Avond allemaal.
Testing Alpha-versie Infuse voor macOS (puur uit interesse, gebruik Infuse immers al op me AppleTV).
Q1 2021 moet versie 7.0 van Infuse uitkomen. Laat de testversies maar komen. 🙂
Citaat van William op 29 december 2020, 06:35Mogge allemaal.
10 uur geleden zei Meh Meh:Had je ooit niet een handleiding geschreven over het gebruik van Infuse?
Klopt inderdaad. Dat was voor versie 5. Inmiddels zijn we bij versie 6 6.5.8 (bètaversie). Vooral de nieuwe optie voor tvOS 'true black mode' werkt erg prettig. Veel fijner als de normale donkere modus. Wat meer donkergrijs is.
Mogge allemaal.
10 uur geleden zei Meh Meh:Had je ooit niet een handleiding geschreven over het gebruik van Infuse?
Klopt inderdaad. Dat was voor versie 5. Inmiddels zijn we bij versie 6 6.5.8 (bètaversie). Vooral de nieuwe optie voor tvOS 'true black mode' werkt erg prettig. Veel fijner als de normale donkere modus. Wat meer donkergrijs is.
Citaat van Meh Meh op 29 december 2020, 11:59Oke, ik ben helemaal niet bekend met Apple, ik heb nog nooit achter een iPhone, Mac of iPad gezeten.
Ik kan er niets positiefs noch negatiefs over zeggen, maar ik wil uit nieuwsgierigheid toch eens een Mac proberen.
Dit is de handleiding over Infuse die je ooit hebt geschreven.
Oke, ik ben helemaal niet bekend met Apple, ik heb nog nooit achter een iPhone, Mac of iPad gezeten.
Ik kan er niets positiefs noch negatiefs over zeggen, maar ik wil uit nieuwsgierigheid toch eens een Mac proberen.
Dit is de handleiding over Infuse die je ooit hebt geschreven.
Citaat van William op 29 december 2020, 13:13Dat is inderdaad de handleiding van Infuse voor de Apple TV. Goh, die heb ik ook alweer drie jaar geleden geschreven. De tijd gaat snel.
Heb zelf een lifttime licentie van Infuse. Ik was daar 3 jaar geleden geloof ik rond de 30 euro voor kwijt. Tot op de dag van vandaag vind ik het iedere euro waard.
Gebruik de app dagelijks. 🙂
Heb altijd nog getwijfeld of ik voor versie 6 (of een toekomstige versie) een nieuwe review wil gaan schrijven.
Dat doe ik niet. De review over versie 5 geeft aan hoe alles werkt en wat de mogelijkheden zijn. Om nu enkel een nieuwe review te schrijven omdat er bijvoorbeeld verbeteringen en nieuwe functies zijn toegevoegd, zie ik niet zitten.
Dat is inderdaad de handleiding van Infuse voor de Apple TV. Goh, die heb ik ook alweer drie jaar geleden geschreven. De tijd gaat snel.
Heb zelf een lifttime licentie van Infuse. Ik was daar 3 jaar geleden geloof ik rond de 30 euro voor kwijt. Tot op de dag van vandaag vind ik het iedere euro waard.
Gebruik de app dagelijks. 🙂
Heb altijd nog getwijfeld of ik voor versie 6 (of een toekomstige versie) een nieuwe review wil gaan schrijven.
Dat doe ik niet. De review over versie 5 geeft aan hoe alles werkt en wat de mogelijkheden zijn. Om nu enkel een nieuwe review te schrijven omdat er bijvoorbeeld verbeteringen en nieuwe functies zijn toegevoegd, zie ik niet zitten.
Citaat van Meh Meh op 30 december 2020, 18:33Ik heb meer met appelflappen. Maar een oliebol met poedersuiker is ook smikkelen, alleen gooi ik er nooit krenten in. Die worden meestal bitter.
Ik heb meer met appelflappen. Maar een oliebol met poedersuiker is ook smikkelen, alleen gooi ik er nooit krenten in. Die worden meestal bitter.
Citaat van William op 31 december 2020, 07:49Mogge allemaal.
Zelf heb ik het niet meer zo op oliebollen. Vroeger was ik nog net niet verslaafd aan die dingen. Ik denk dat het daarom is dat ze nu me neus uitkomen en ik ze laat liggen.
Een appelflap gaat er altijd wel in.
Ook wel benieuwd naar het 'Welcome to the Other Side' concert van Jean Michel Jarre vanavond om 23:25uur. Duurt 45 minuten. Helaas geen VR headset hier. Dan maar kijken via de Youtube livestream.
Mogge allemaal.
Zelf heb ik het niet meer zo op oliebollen. Vroeger was ik nog net niet verslaafd aan die dingen. Ik denk dat het daarom is dat ze nu me neus uitkomen en ik ze laat liggen.
Een appelflap gaat er altijd wel in.
Ook wel benieuwd naar het 'Welcome to the Other Side' concert van Jean Michel Jarre vanavond om 23:25uur. Duurt 45 minuten. Helaas geen VR headset hier. Dan maar kijken via de Youtube livestream.
Citaat van Meh Meh op 31 december 2020, 11:01Ik ga vanavond Highlander weer eens kijken, al dertig jaar niet gezien. Daarna probeer ik Yoep van 'T Hek. En daarna, rond middernacht, steek ik misschien de tuin van de buren in de fik! 🤪
Een fijne jaarwisseling allemaal!
Ik ga vanavond Highlander weer eens kijken, al dertig jaar niet gezien. Daarna probeer ik Yoep van 'T Hek. En daarna, rond middernacht, steek ik misschien de tuin van de buren in de fik! 🤪
Een fijne jaarwisseling allemaal!