Café de Download
Citaat van Meh Meh op 26 december 2020, 11:004 uur geleden zei Monkie:Mogge allemaal.
Goed je weer te zien @Meh Meh 🙂
Bedankt. Ik ben vanwege lastige persoonlijke omstandigheden langdurig offline geweest. Maar ik ben er weer. 😁
4 uur geleden zei Monkie:Mogge allemaal.
Goed je weer te zien @Meh Meh 🙂
Bedankt. Ik ben vanwege lastige persoonlijke omstandigheden langdurig offline geweest. Maar ik ben er weer. 😁
Citaat van Robin op 26 december 2020, 20:08Fijne kerstdagen allemaal! Even in 't ouderlijkhuis een filmpje binnentrekken via Usenet... 60 mb/s. Ik zal wel oud worden, maar toen ik bij DukeN begon was m'n snelheid 200 kb/s... Ongekend.
Fijne kerstdagen allemaal! Even in 't ouderlijkhuis een filmpje binnentrekken via Usenet... 60 mb/s. Ik zal wel oud worden, maar toen ik bij DukeN begon was m'n snelheid 200 kb/s... Ongekend.
Citaat van Duken op 26 december 2020, 20:3021 minuten geleden zei Robin:Heerlijk! Hier ook bij mijn schoonouders tweede kerstdag. We worden oud Robin.... Ik kom hier nu 20 jaar plus....
21 minuten geleden zei Robin:
Heerlijk! Hier ook bij mijn schoonouders tweede kerstdag. We worden oud Robin.... Ik kom hier nu 20 jaar plus....
Citaat van zomersla op 28 december 2020, 07:41Had al om half acht AH aan de deur, dus moest weer vroeg op zouden om 7,05 komen. Dus al vroeg aan de thee.
Had al om half acht AH aan de deur, dus moest weer vroeg op zouden om 7,05 komen. Dus al vroeg aan de thee.