vr. mei 16th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.905 of 2.047Volgende
4 uur geleden zei Guardian:

Meen je dit nou echt serieus Trizomu? Ga je dit soort dingen nu hier verkondigen terwijl half Nederland aan de gallemiezen ligt door de corona ellende. Beetje ongepast.

Denk je dat half Nederland alleen op appengaten ligt? Nee hoor, dat is zowat over heel de wereld het geval. Trouwens weet je niet eens hoe de situatie ligt voor me, ik heb m'n afdeling voor evenementen in Nederland moeten sluiten (wat zowat 50 mensen hun baan heeft gekost) op een zodanige manier dat het ook nog menselijk was. Dat heeft me meer gekost dan je zou denken, met al die rare regelingen in verband voor het ontslaan van mensen in Nederland, er is zelfs nog een belasting vrij bedankje gegeven voor de eindejaarsperiode. Ik heb deze beslissing moeten nemen om het hele bedrijf te kunnen overeind te houden en als ik dus wat bitcoins wil verkopen (en ga doen) om wat kosten te dempen en zo een soort van eindejaarsgeschenk voor men eigen en het bedrijf wil doen dan is dat mijn eigen beslissing en vindt ik dat niet ongepast.

Trouwens was het niet de bedoeling en de intentie dat het op jou manier zou begrepen worden, maar swat het is niet de bedoeling van het forum om met modder gaan te gooien en al zeker niet als je men voorgaande post zou lezen over hoe ik mijn ex-werknemers bedankt heb voor hun bewezen diensten en ik met spijt in het hart afscheid van heb moeten nemen. 

Het plaatsen van 

4 uur geleden zei Guardian:

ik denk dat het de moment is om wat bitcoins te verkopen, ze staan momenteel zo een 17.106 euro per stuk, lijkt me een goed kerst en nieuwjaarsgeschenk aan mezelf.

bitcoinprijs passeerd grans van 20k dollar

was met de bedoeling van ter informatie en niet beledigend. Maar wat u neerzet kan aanzien worden als een persoonlijke aanval. 

Lees hier maar eens

@Trizomu heftig allemaal voor je , sterkte 

gewoon lekker doen wat je zelf wilt ;)

9 uur geleden zei ShadowMaster:

@Trizomu heftig allemaal voor je , sterkte 

gewoon lekker doen wat je zelf wilt ;)

Precies 🙌 de wereld is al gek genoeg 🤯

Mogge Allemaal .

spacer.png

Goedemorgen deze mooie ochtend!

Coffee Shop Cat GIF

Goeiemorgen :)

Middag allemaal.

Nieuw speelgoed has arrived. :santa:

00.jpg.5e6effb208e1f42f482c13a1ccbb1385.jpg

Mogge allemaal.

Zo, MacBook Air draait inmiddels. Diverse apps die ik gebruik staan erop.

Jaartje gratis AppleTV+ is geactiveerd.

Ik zeg: Prima. :) 

Nog een mok warme melk met wat honing en dan gaan slapen, goede avond iedereen.

GIF by kav ♥

Op 19-12-2020 om 10:20 zei Monkie:

Mogge allemaal.

Zo, MacBook Air draait inmiddels. Diverse apps die ik gebruik staan erop.

Jaartje gratis AppleTV+ is geactiveerd.

Ik zeg: Prima. :) 

Gefeliciteerd! Dat kerstcadeau heb je iets eerder mogen uitpakken? ;) Ziet er mooi uit!

VorigePage 1.905 of 2.047Volgende