Café de Download
Citaat van ShadowMaster op 16 december 2020, 10:30Goeiemorgen , bijna alweer middag
Goeiemorgen , bijna alweer middag
Citaat van Trizomu op 16 december 2020, 21:34Ik denk dat het de moment is om wat bitcoins te verkopen, ze staan momenteel zo een 17.106 euro per stuk, lijkt me een goed kerst en nieuwjaarsgeschenk aan mezelf.
Ik denk dat het de moment is om wat bitcoins te verkopen, ze staan momenteel zo een 17.106 euro per stuk, lijkt me een goed kerst en nieuwjaarsgeschenk aan mezelf.
Citaat van Demo op 17 december 2020, 05:438 uur geleden zei Trizomu:Ik denk dat het de moment is om wat bitcoins te verkopen, ze staan momenteel zo een 17.106 euro per stuk, lijkt me een goed kerst en nieuwjaarsgeschenk aan mezelf.
Meen je dit nou echt serieus Trizomu? Ga je dit soort dingen nu hier verkondigen terwijl half Nederland aan de gallemiezen ligt door de corona ellende. Beetje ongepast.
8 uur geleden zei Trizomu:Ik denk dat het de moment is om wat bitcoins te verkopen, ze staan momenteel zo een 17.106 euro per stuk, lijkt me een goed kerst en nieuwjaarsgeschenk aan mezelf.
Meen je dit nou echt serieus Trizomu? Ga je dit soort dingen nu hier verkondigen terwijl half Nederland aan de gallemiezen ligt door de corona ellende. Beetje ongepast.
Citaat van Duken op 17 december 2020, 06:1830 minuten geleden zei Guardian:Meen je dit nou echt serieus Trizomu? Ga je dit soort dingen nu hier verkondigen terwijl half Nederland aan de gallemiezen ligt door de corona ellende. Beetje ongepast.
Nou... ... Volgens mij heeft en ieder zijn eigen corona verhaal. En die van Trizomu is geen makkelijke.
Dus los van zijn eigen geschenk wilt kiezen mag hij toch ook zeker iets vertellen of uitgeven van de bitcoins? Ik heb zelf nog 50 euro aan coins gekocht en deze is nu 100 euro waard. Alleen maar fijn dat deze stijgt.
Beetje plezier vertellen en leuke dingen moeten we ook blijven doen en delen. Dat het hele land financieel op ze gat ligt mag je toch ook blij zijn als je de postcode loterij wint?
30 minuten geleden zei Guardian:Meen je dit nou echt serieus Trizomu? Ga je dit soort dingen nu hier verkondigen terwijl half Nederland aan de gallemiezen ligt door de corona ellende. Beetje ongepast.
Nou... ... Volgens mij heeft en ieder zijn eigen corona verhaal. En die van Trizomu is geen makkelijke.
Dus los van zijn eigen geschenk wilt kiezen mag hij toch ook zeker iets vertellen of uitgeven van de bitcoins? Ik heb zelf nog 50 euro aan coins gekocht en deze is nu 100 euro waard. Alleen maar fijn dat deze stijgt.
Beetje plezier vertellen en leuke dingen moeten we ook blijven doen en delen. Dat het hele land financieel op ze gat ligt mag je toch ook blij zijn als je de postcode loterij wint?
Citaat van ShadowMaster op 17 december 2020, 09:30goeiemorgen allen
goeiemorgen allen