vr. mei 16th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.904 of 2.047Volgende

Mogge allemaal. 

Mogge Allemaal.

Goeiemorgen , bijna alweer middag 

Goedenavond allemaal 👍 

Ik denk dat het de moment is om wat bitcoins te verkopen, ze staan momenteel zo een 17.106 euro per stuk, lijkt me een goed kerst en nieuwjaarsgeschenk aan mezelf.

bitcoinprijs passeerd grans van 20k dollar

8 uur geleden zei Trizomu:

Ik denk dat het de moment is om wat bitcoins te verkopen, ze staan momenteel zo een 17.106 euro per stuk, lijkt me een goed kerst en nieuwjaarsgeschenk aan mezelf.

bitcoinprijs passeerd grans van 20k dollar

Meen je dit nou echt serieus Trizomu? Ga je dit soort dingen nu hier verkondigen terwijl half Nederland aan de gallemiezen ligt door de corona ellende. Beetje ongepast.

30 minuten geleden zei Guardian:

Meen je dit nou echt serieus Trizomu? Ga je dit soort dingen nu hier verkondigen terwijl half Nederland aan de gallemiezen ligt door de corona ellende. Beetje ongepast.

Nou... ... Volgens mij heeft en ieder zijn eigen corona verhaal. En die van Trizomu is geen makkelijke.

Dus los van zijn eigen geschenk wilt kiezen  mag hij toch ook zeker iets vertellen of uitgeven van de bitcoins? Ik heb zelf nog 50 euro aan coins gekocht en deze is nu 100 euro waard. Alleen maar fijn dat deze stijgt.

Beetje plezier vertellen en leuke dingen moeten we ook blijven doen en delen. Dat het hele land financieel op ze gat ligt mag je toch ook blij zijn als je de postcode loterij wint? 

Mogge allemaal. :) 

Mogge Allemaal.;)

goeiemorgen allen ;)

VorigePage 1.904 of 2.047Volgende