Café de Download
Citaat van William op 30 november 2020, 18:0948 minuten geleden zei Monkie:Avond allemaal.
Zo, me avatar is alvast in kersemus sfeer. 🎄
Wat heerlijk gezellig! Ik doe mee
![]()
48 minuten geleden zei Monkie:Avond allemaal.
Zo, me avatar is alvast in kersemus sfeer. 🎄
Wat heerlijk gezellig! Ik doe mee
Citaat van ShadowMaster op 3 december 2020, 16:427 uur geleden zei Monkie:Langer wachten op producten, I hate that
Heb hetzelfde heb ook een hekel aan wachten , zit nog op 2 pakketjes van ali express te wachten , zijn al 2 weken in Nederland staat er op ali express , dus apart
en wacht nog op 2 pakketten van DHL en 1tje van postnl
7 uur geleden zei Monkie:Langer wachten op producten, I hate that
Heb hetzelfde heb ook een hekel aan wachten , zit nog op 2 pakketjes van ali express te wachten , zijn al 2 weken in Nederland staat er op ali express , dus apart
Citaat van William op 3 december 2020, 18:0751 minuten geleden zei ShadowMaster:Heb hetzelfde heb ook een hekel aan wachten , zit nog op 2 pakketjes van ali express te wachten , zijn al 2 weken in Nederland staat er op ali express , dus apart
Oh, wachten op spul van Aliexpress vind ik het probleem niet. Daarbij heb ik zoiets van 'ik kijk wel wanneer het op de mat ploft'
Komt hier ook wel eens voor dat het al enkele weken in Nederland ligt. Een enkele keer dat ik dan contact wil opnemen met PostNL of hun wellicht meer weten, komt het pakketje ineens binnen. Meer als geduld hebben kun je niet doen.
Ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren als in juli volgend jaar de vrijstelling voor het betalen van invoerrechten en btw voor bestellingen uit het buitenland onder de 22 euro komt te vervallen. Koop je iets van een paar euro, mag je 13 euro extra aftikken.
Bovenstaande afbeelding gaat om een MacBook Air met M1-chip en een iPhone 12 Pro Max. Levertijd is al twee keer verschoven, dus hopelijk komt daar geen derde keer bij en ontvang ik het tussen 10-17 december.
Hohoho... 🤶
51 minuten geleden zei ShadowMaster:Heb hetzelfde heb ook een hekel aan wachten , zit nog op 2 pakketjes van ali express te wachten , zijn al 2 weken in Nederland staat er op ali express , dus apart
Oh, wachten op spul van Aliexpress vind ik het probleem niet. Daarbij heb ik zoiets van 'ik kijk wel wanneer het op de mat ploft'
Komt hier ook wel eens voor dat het al enkele weken in Nederland ligt. Een enkele keer dat ik dan contact wil opnemen met PostNL of hun wellicht meer weten, komt het pakketje ineens binnen. Meer als geduld hebben kun je niet doen.
Ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren als in juli volgend jaar de vrijstelling voor het betalen van invoerrechten en btw voor bestellingen uit het buitenland onder de 22 euro komt te vervallen. Koop je iets van een paar euro, mag je 13 euro extra aftikken.
Bovenstaande afbeelding gaat om een MacBook Air met M1-chip en een iPhone 12 Pro Max. Levertijd is al twee keer verschoven, dus hopelijk komt daar geen derde keer bij en ontvang ik het tussen 10-17 december.
Hohoho... 🤶
Citaat van Duken op 3 december 2020, 21:343 uur geleden zei Monkie:Ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren als in juli volgend jaar de vrijstelling voor het betalen van invoerrechten en btw voor bestellingen uit het buitenland onder de 22 euro komt te vervallen. Koop je iets van een paar euro, mag je 13 euro extra aftikken.
Meen je dat?!! Dit heb ik niet meegekregen, waar staat dit?
3 uur geleden zei Monkie:Ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren als in juli volgend jaar de vrijstelling voor het betalen van invoerrechten en btw voor bestellingen uit het buitenland onder de 22 euro komt te vervallen. Koop je iets van een paar euro, mag je 13 euro extra aftikken.
Meen je dat?!! Dit heb ik niet meegekregen, waar staat dit?
Citaat van William op 4 december 2020, 06:599 uur geleden zei Duken:Meen je dat?!! Dit heb ik niet meegekregen, waar staat dit?
![]()
Onder meer op deze site. Ben benieuwd of bijvoorbeeld Ali dit gaat doorberekenen in de prijs, of dat je het aan de deur mag aftikken.
Zo wordt het natuurlijk al snel minder leuk om te shoppen in China. Zeker voor simpele dingen als kabeltje en hoesjes. Dan ga je al snel kijken naar een warhouse dat vanuit bijvoorbeeld Spanje kan verzenden. Of Amazon Duitsland/Nederland.
Mogge allemaal.
9 uur geleden zei Duken:Meen je dat?!! Dit heb ik niet meegekregen, waar staat dit?
![]()
Onder meer op deze site. Ben benieuwd of bijvoorbeeld Ali dit gaat doorberekenen in de prijs, of dat je het aan de deur mag aftikken.
Zo wordt het natuurlijk al snel minder leuk om te shoppen in China. Zeker voor simpele dingen als kabeltje en hoesjes. Dan ga je al snel kijken naar een warhouse dat vanuit bijvoorbeeld Spanje kan verzenden. Of Amazon Duitsland/Nederland.
Mogge allemaal.
Citaat van zomersla op 4 december 2020, 10:35Ik zie ook op mijn rekening bij Aliexpress dat een aantal pakjes al weken bij de ontvanger in Nederland zijn , maar niet in mijn brievenbus. Latjes ( 40x110) voor een diamondpainting schilderij ( DHL) is ook al een tijd onderweg, terwijl het formaat 30x30 er zo was. Hoesjes om dvd's in op te bergen laten en net zoals mijn horloge op zich wachten.
Gelukkig is het nog geen Kerst.
Ik zie ook op mijn rekening bij Aliexpress dat een aantal pakjes al weken bij de ontvanger in Nederland zijn , maar niet in mijn brievenbus. Latjes ( 40x110) voor een diamondpainting schilderij ( DHL) is ook al een tijd onderweg, terwijl het formaat 30x30 er zo was. Hoesjes om dvd's in op te bergen laten en net zoals mijn horloge op zich wachten.
Gelukkig is het nog geen Kerst.
Citaat van William op 4 december 2020, 17:32Avond allemaal.
6 uur geleden zei bruchlee:Latjes ( 40x110) voor een diamondpainting schilderij ( DHL) is ook al een tijd onderweg.
Hier is toevallig ook iets van DHL onderweg. Is sinds 18 November aangekomen in Nederland en sindsdien was het stil qua statusupdates. Krijg ik net een statusupdate van de Parcel app dat de verzending staat ingepland voor morgen. 🤣
Avond allemaal.
6 uur geleden zei bruchlee:Latjes ( 40x110) voor een diamondpainting schilderij ( DHL) is ook al een tijd onderweg.
Hier is toevallig ook iets van DHL onderweg. Is sinds 18 November aangekomen in Nederland en sindsdien was het stil qua statusupdates. Krijg ik net een statusupdate van de Parcel app dat de verzending staat ingepland voor morgen. 🤣