Café de Download
Citaat van Duken op 27 november 2020, 07:18Bonjour deze morgen, wij gaan dit weekend beginnen met de eerste verhuizing naar de loods... zo een zin in 😛
Bonjour deze morgen, wij gaan dit weekend beginnen met de eerste verhuizing naar de loods... zo een zin in 😛
Citaat van William op 29 november 2020, 10:03Mogge allemaal. 🙂
Darth Vader-acteur Dave Prowse overleden.
May the force be with him, always.
Mogge allemaal. 🙂
Darth Vader-acteur Dave Prowse overleden.
May the force be with him, always.
Citaat van Duken op 30 november 2020, 06:39Eerste spullen staan in de Loods
Treurig dat Dave is overleden.
Wat een klapper gisteren met Formule 1, sinds tijden niet zo een crash gezien. Toevallig keek ik net even live TV. Was best geschrokken maar gelukkig kwam de Grosjan er weer goed uit.
Eerste spullen staan in de Loods
Treurig dat Dave is overleden.
Wat een klapper gisteren met Formule 1, sinds tijden niet zo een crash gezien. Toevallig keek ik net even live TV. Was best geschrokken maar gelukkig kwam de Grosjan er weer goed uit.
Citaat van William op 30 november 2020, 06:5813 minuten geleden zei Duken:Wat een klapper gisteren met Formule 1, sinds tijden niet zo een crash gezien. Toevallig keek ik net even live TV. Was best geschrokken maar gelukkig kwam de Grosjan er weer goed uit.
Inderdaad. Ik schrok ook. Regie schakelde ook meteen weg. Tot het moment dat Grosjan is de Medical Car zat. Toen lieten ze ook echt alles zien.
Wat een geluk dat die Halo er zit. Anders was het vermoedelijk einde verhaal.
En wat te denk van de bestuurder van de Medical Car, Alan van der Merwe . Dat is ook een held.
13 minuten geleden zei Duken:Wat een klapper gisteren met Formule 1, sinds tijden niet zo een crash gezien. Toevallig keek ik net even live TV. Was best geschrokken maar gelukkig kwam de Grosjan er weer goed uit.
Inderdaad. Ik schrok ook. Regie schakelde ook meteen weg. Tot het moment dat Grosjan is de Medical Car zat. Toen lieten ze ook echt alles zien.
Wat een geluk dat die Halo er zit. Anders was het vermoedelijk einde verhaal.
En wat te denk van de bestuurder van de Medical Car, Alan van der Merwe . Dat is ook een held.