Café de Download
Citaat van Nobody op 3 november 2020, 16:45Shit weer iets anders voor de Rotterdammers onder ons : Rotterdam is vanaf komende jaarwisseling vuurwerkvrij 😐
Goede Avond Allemaal !
Shit weer iets anders voor de Rotterdammers onder ons : Rotterdam is vanaf komende jaarwisseling vuurwerkvrij 😐
Goede Avond Allemaal !
Citaat van Duken op 3 november 2020, 17:471 uur geleden zei Monkie:Avond allemaal. Review is aangemaakt en kan worden verplaatst @Duken
Helemaal top!!! Hij is verplaatst en staat online.
https://www.duken.nl/forums/reviews/
Ook in het overzicht en gedeeld op de socialmedia. Mooie applicatie en review weer
1 uur geleden zei Monkie:Avond allemaal. Review is aangemaakt en kan worden verplaatst @Duken
Helemaal top!!! Hij is verplaatst en staat online.
Ook in het overzicht en gedeeld op de socialmedia. Mooie applicatie en review weer
Citaat van William op 4 november 2020, 18:06Avond allemaal.
Op 3-11-2020 om 18:47 zei Duken:Helemaal top!!! Hij is verplaatst en staat online.
Bedankt. Altijd leuk om een review te schrijven. De volgende review staat ook al op me to do-lijst: Bartender 4 (momenteel in beta). Dat wordt een mooie update. Versie 4 is speciaal gemaakt voor macOS Big Sur.
Als ik de website zo bekijk spreken mij de nieuwe functies zo op het eerste gezicht wel aan. Zodra macOS Big Sur beschikbaar is en ik deze heb geïnstalleerd, zal ik Bartender 4 gaan testen.
Verwacht de review niet binnen enkele dagen of weken. Ik wacht met het schrijven van de review totdat de definitieve versie van Bartender 4 beschikbaar is. Wanneer dat is weet ik ook niet. 🤣
Avond allemaal.
Op 3-11-2020 om 18:47 zei Duken:Helemaal top!!! Hij is verplaatst en staat online.
Bedankt. Altijd leuk om een review te schrijven. De volgende review staat ook al op me to do-lijst: Bartender 4 (momenteel in beta). Dat wordt een mooie update. Versie 4 is speciaal gemaakt voor macOS Big Sur.
Als ik de website zo bekijk spreken mij de nieuwe functies zo op het eerste gezicht wel aan. Zodra macOS Big Sur beschikbaar is en ik deze heb geïnstalleerd, zal ik Bartender 4 gaan testen.
Verwacht de review niet binnen enkele dagen of weken. Ik wacht met het schrijven van de review totdat de definitieve versie van Bartender 4 beschikbaar is. Wanneer dat is weet ik ook niet. 🤣
Citaat van Duken op 5 november 2020, 05:59Je bent echt een mac liefhebber . 👍 Ik lees je reviews graag net als veel andere leden en bezoekers.
Ik moet ook weer aan de hardware reviews gaan.... Dan koop ik spullen en ben ik te lui om er foto's van de maken en er iets over te schrijven. 😁
Je bent echt een mac liefhebber . 👍 Ik lees je reviews graag net als veel andere leden en bezoekers.
Ik moet ook weer aan de hardware reviews gaan.... Dan koop ik spullen en ben ik te lui om er foto's van de maken en er iets over te schrijven. 😁
Citaat van Duken op 7 november 2020, 08:54Wat een heerlijk weer!!!
Zo een heerlijke zomerherfst. Daar wordt je toch blij van
![]()
Even een fotootje erbij.
Wat een heerlijk weer!!!
Zo een heerlijke zomerherfst. Daar wordt je toch blij van
Even een fotootje erbij.
Citaat van Nobody op 7 november 2020, 09:03@Duken is dat op de foto op de achtergrond jou huis?
Mooie foto trouwens met die herfst kleuren!
Mogge Allemaal en Een Fijn Weekend Allemaal 😃
@Duken is dat op de foto op de achtergrond jou huis?
Citaat van Duken op 7 november 2020, 09:2016 minuten geleden zei Nobody:@Duken is dat op de foto op de achtergrond jou huis?
Nee, dit is het parkje in de buurt. Liep daar even met de hond, straks even fietsen met de kids naar de stad. Chocolade halen, is er echt goed weer voor.
16 minuten geleden zei Nobody:@Duken is dat op de foto op de achtergrond jou huis?
Nee, dit is het parkje in de buurt. Liep daar even met de hond, straks even fietsen met de kids naar de stad. Chocolade halen, is er echt goed weer voor.
Citaat van William op 8 november 2020, 07:34Mogge allemaal. Net terug van een lekkere ochtendwandeling.
Mooie herfstfoto, Duken. Binnenkort ook weer eens wat foto's maken als ik in het park / bos loop. 🙂
Mogge allemaal. Net terug van een lekkere ochtendwandeling.
Mooie herfstfoto, Duken. Binnenkort ook weer eens wat foto's maken als ik in het park / bos loop. 🙂
Citaat van William op 11 november 2020, 08:33Mogge allemaal.
Geweldig. Ik gaat stuk. Uiteraard moet je dit lied met een knipoog zien. 😀
Mogge allemaal.
Geweldig. Ik gaat stuk. Uiteraard moet je dit lied met een knipoog zien. 😀