vr. mei 16th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.884 of 2.047Volgende

Ik wacht de reviews even af van de PS5, zou hem wel willen hebben maar hou het even op Stadia. Zal zeker een toffe console worden de PS5. 

Goedeavond!

Heb sinds afgelopen een blaaskatheter gekregen van de huisartsen post.

Omdat de nacht van zaterdag op zondag nauwelijks geplast had wel de aan draag maar komen hoe maar, (5) keer eruit geweest

De huisartsen post.die zij morgenvroeg (maandag wat het), de huisarts er uit laten hallen die, ik bel de huisarts op en die zegt U heeft toch thuiszorg hulp? ja zeker heb in die.

De thuis zorgverlener die heet 'm uit gehaald en meteen zij ze : 'als nu binnen zes uur niet plast' dan moet er weer in hij is eruit gegaan om 11:30 uur en ik moest platsen 200ml om 17:14 uur

En niks meer als heiboel met blaaskatheter net als vandaag ik werd waken hij lekte...de huisarts moest 'm maar even door spoelen

Hij moet er nog weken erin blijven...tot de uroloog ben geweest

spacer.png

Kom je thuis van huistartspost is je hele jeans en onderbroek nat toen begon de ellende...

Poeh dat is wel heel vervelend :( Maar omdat je 45 minuten te laat was (na de 6 uur) met plassen had je weer blaaskatheter gekregen? Jeetje nog weken ook. Sterkte :clover:

sterkte @Nobody

Rustig aan en denk aan jezelf. Sterkte @Nobody

23 uur geleden zei Duken:

Maar omdat je 45 minuten te laat was (na de 6 uur) met plassen had je weer blaaskatheter gekregen? Jeetje nog weken ook. Sterkte

Ja omdat de thuiszorgverlener van me huisarts door had gekregen, dat ik meer als 200ml moest plassen.

Gister middag lekte ie blaaskatheter weer voor 5 keer.....toen heeft de thuiszorgverlener weer door gespoeld en toen kwam een klein bloed propje uit de urine leiding

@Duken, @ShadowMaster en @Freek87 bedankt voor jullie mede leven 😀

Middag allemaal

Wat vervelend om te lezen @Nobody. Sterkte.

Pfff...... De jongste vond het weer gezellig om te spoken vannacht. Is weer even geleden. Dus ik mag ik lekker vroeg op in het weekend 😩

Middag allemaal. 

goedeavond!

VorigePage 1.884 of 2.047Volgende