Café de Download
Citaat van Duken op 23 september 2020, 17:35Ik wacht de reviews even af van de PS5, zou hem wel willen hebben maar hou het even op Stadia. Zal zeker een toffe console worden de PS5.
Goedeavond!
Ik wacht de reviews even af van de PS5, zou hem wel willen hebben maar hou het even op Stadia. Zal zeker een toffe console worden de PS5.
Goedeavond!
Citaat van Nobody op 24 september 2020, 09:38Heb sinds afgelopen een blaaskatheter gekregen van de huisartsen post.
Omdat de nacht van zaterdag op zondag nauwelijks geplast had wel de aan draag maar komen hoe maar, (5) keer eruit geweest
De huisartsen post.die zij morgenvroeg (maandag wat het), de huisarts er uit laten hallen die, ik bel de huisarts op en die zegt U heeft toch thuiszorg hulp? ja zeker heb in die.
De thuis zorgverlener die heet 'm uit gehaald en meteen zij ze : 'als nu binnen zes uur niet plast' dan moet er weer in hij is eruit gegaan om 11:30 uur en ik moest platsen 200ml om 17:14 uur
En niks meer als heiboel met blaaskatheter net als vandaag ik werd waken hij lekte...de huisarts moest 'm maar even door spoelen
Hij moet er nog weken erin blijven...tot de uroloog ben geweest
Kom je thuis van huistartspost is je hele jeans en onderbroek nat toen begon de ellende...
Heb sinds afgelopen een blaaskatheter gekregen van de huisartsen post.
Omdat de nacht van zaterdag op zondag nauwelijks geplast had wel de aan draag maar komen hoe maar, (5) keer eruit geweest
De huisartsen post.die zij morgenvroeg (maandag wat het), de huisarts er uit laten hallen die, ik bel de huisarts op en die zegt U heeft toch thuiszorg hulp? ja zeker heb in die.
De thuis zorgverlener die heet 'm uit gehaald en meteen zij ze : 'als nu binnen zes uur niet plast' dan moet er weer in hij is eruit gegaan om 11:30 uur en ik moest platsen 200ml om 17:14 uur
En niks meer als heiboel met blaaskatheter net als vandaag ik werd waken hij lekte...de huisarts moest 'm maar even door spoelen
Hij moet er nog weken erin blijven...tot de uroloog ben geweest
Kom je thuis van huistartspost is je hele jeans en onderbroek nat toen begon de ellende...
Citaat van Duken op 24 september 2020, 11:30Poeh dat is wel heel vervelend
Maar omdat je 45 minuten te laat was (na de 6 uur) met plassen had je weer blaaskatheter gekregen? Jeetje nog weken ook. Sterkte
Poeh dat is wel heel vervelend Maar omdat je 45 minuten te laat was (na de 6 uur) met plassen had je weer blaaskatheter gekregen? Jeetje nog weken ook. Sterkte
Citaat van ShadowMaster op 24 september 2020, 21:49sterkte @Nobody
sterkte @Nobody
Citaat van Nobody op 25 september 2020, 11:1523 uur geleden zei Duken:Maar omdat je 45 minuten te laat was (na de 6 uur) met plassen had je weer blaaskatheter gekregen? Jeetje nog weken ook. Sterkte
Ja omdat de thuiszorgverlener van me huisarts door had gekregen, dat ik meer als 200ml moest plassen.
Gister middag lekte ie blaaskatheter weer voor 5 keer.....toen heeft de thuiszorgverlener weer door gespoeld en toen kwam een klein bloed propje uit de urine leiding
@Duken, @ShadowMaster en @Freek87 bedankt voor jullie mede leven 😀
23 uur geleden zei Duken:Maar omdat je 45 minuten te laat was (na de 6 uur) met plassen had je weer blaaskatheter gekregen? Jeetje nog weken ook. Sterkte
Ja omdat de thuiszorgverlener van me huisarts door had gekregen, dat ik meer als 200ml moest plassen.
Gister middag lekte ie blaaskatheter weer voor 5 keer.....toen heeft de thuiszorgverlener weer door gespoeld en toen kwam een klein bloed propje uit de urine leiding
@Duken, @ShadowMaster en @Freek87 bedankt voor jullie mede leven 😀
Citaat van Duken op 26 september 2020, 04:36Pfff...... De jongste vond het weer gezellig om te spoken vannacht. Is weer even geleden. Dus ik mag ik lekker vroeg op in het weekend 😩
Pfff...... De jongste vond het weer gezellig om te spoken vannacht. Is weer even geleden. Dus ik mag ik lekker vroeg op in het weekend 😩