vr. mei 16th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.883 of 2.047Volgende

Dat was inderdaad Twisted Metal. Wat een game. Goh, hoe gaaf zou het zijn als dat spel opnieuw uitkomt voor de PS5.

Nintendo fan ben ik ook. Van de super nintendo, Nintendo 64, gamecube, verschillende game boys tot de Switch.

Vooral de Game Boy tijd kan ik me nog goed herinneren. Zat ik in de zomer op de camping. Andere kinderen hadden ook zo'n ding. Met zijn alle in de speeltuin Mario spelen. De een vloog zo door alle levels heen, en bij de ander duurde dat wat langer.

Over Mario gesproken, na 3 jaar gaat Mario odyssee hier weer aan. Na mijn zoon, speelt nu me dochter van 9 jaar het.  Blijft heerlijk om te zien, lekker blij spelletje. De jongste van 4 jaar kijkt lekker mee. 

20200919_091826.jpg

Middag allemaal. 

Mario odyssee blijft inderdaad een geweldig spel. En dan te bedenken dat Super Mario alweer 35 jaar bestaat.

Dit soort filmpje van de man achter de stem van Mario blijven ook geweldig.

Ik ben ook playstation fan, wil heel graag als de playstation 5 uitkomt hem kopen maar is voor mij nog even wat te prijzig helaas. 

Ik heb begrepen dat op de playstation 5 ook de spelletjes van playstation 4 gespeeld kunnen worden ? 
Is dit waar ? 

dan is het echt interessant namelijk. 

Ik heb zelf nooit xbox gehad, waarom weet ik eigenlijk niet maar heb ook nooit vrienden gehad die xbox hadden alleen maar playstation dus denk daarom.
ook heb ik hier nog nintendo ds , zou ook graag de switch willen maar ze vinden het wel genoeg hier met consoles. 

Ben vooral fan van de mario games van vroeger van de super nintendo heb die toen ook heel even nog weer gekocht maar omdat we zoveel consoles hadden toch weer eruit gedaan eigenlijk best zonde , ook donkey kong vond ik een leuke game daarop 

van de playstation 1 mis ik echt deze game road rash vond ik altijd een hele gave game, heb dus ook een tijd geleden de playstation 1 weer gekocht alleen voor deze game , maar ook weer verkocht omdat het echt alleen om deze game ging en wat ik eerder al zei teveel consoles en teveel keuzes thuis en anders ook echt teveel uren achter het gamen 😛 

heb ook de wii nog steeds, ook al wordt die hier nog maar weinig gebruikt. 

zo dat was wel even weer mijn verhaal 😛

Het overgrote deel van de meer dan 4000 PS4-games moeten speelbaar zijn op de PS5.

Ook zouden de meeste PS4 games die nu verschijnen of nog moeten verschijnen, een 'PS5 Upgrade Available' label krijgen.

Hiermee kun je de game (gratis) upgraden naar de PS5-versie.

Mogge allemaal.

Middag allemaal.

Bezoekje aan de tandarts. Foto's laten maken, en daar kwam een lekkende kroon uit.

In oktober terug en dan gaan ze kijken of de boel gerepareerd kan worden.  

Dat zou een fijn bezoekje aan de tandarts zijn geweest. Een lekkende kroon is niet fijn :( sterkte monkie. Gelukkig zijn er tandartsen welke ons kunnen helpen. 

goedemorgen allemaal

Als ik iets eet of drink, heb ik op de plek waar de kroon zit een soort koud gevoel.

Ik had kunnen wachten totdat ik over een half jaar weer op controle moet. Maar dat heb ik niet gedaan. Iets wat nu nog meevalt, kan erger worden.

We gaan het komende maand zien.

Avond allemaal.

Op 20-9-2020 om 22:33 zei ShadowMaster:

heb dus ook een tijd geleden de playstation 1 weer gekocht alleen voor deze game

Dan ben je wel echt een held. 👍👍🙏 Ik ben alleen bang dat het zo tegen valt met de beeld wat je in je hoofd hebt.

Bij roadrash heb ik ook GTA 8 in mijn hoofd met politie, vrijheid en mega mooie graphics. :) Het menu was ook zo vet.

Och, roadrash. Good memories. Ik had hem dan enkel op de Nintendo 64. De Playstation-versie speelde ik wel bij vrienden. Geweldig inderdaad.

Kon het toch niet laten om even rond te neuzen.  PS5 pre-order is een feit.  Weliswaar heb ik hem niet met de release, maar vooralsnog in de week van 23 november. Mocht ik op 18 november bij Coolblue de PS5 kunnen bestellen en hem op de releasedag in huis hebben, de annuleer ik me huidige pre-order bij Amazon Frankrijk.

VorigePage 1.883 of 2.047Volgende