Café de Download
Citaat van Duken op 12 september 2020, 16:351 uur geleden zei Nobody:De nierfunctie is nu op het moment 26% dat bleek uit de bloeduitslagen....Maar de 24 uurs urine is de nierfunctie tot aan het dieptepunt van 14%.
En me schildklier werkt té traag waardoor ik van 74 kilo naar 90 klio.
Er volgt meerdere onderzoeken
Fijne Middag Allemaal
Ai, heftig @Nobody. Ik ben niet thuis in dit soort cijfers maar een nierfunctie van 14% klink wel bijzonder laag. Mag je dan bijvoorbeeld wel alcohol? Sterkte!
🙌
1 uur geleden zei Nobody:De nierfunctie is nu op het moment 26% dat bleek uit de bloeduitslagen....Maar de 24 uurs urine is de nierfunctie tot aan het dieptepunt van 14%.
Fijne Middag Allemaal
Ai, heftig @Nobody. Ik ben niet thuis in dit soort cijfers maar een nierfunctie van 14% klink wel bijzonder laag. Mag je dan bijvoorbeeld wel alcohol? Sterkte!
🙌
Citaat van William op 13 september 2020, 05:53Mogge allemaal.
14 uur geleden zei Nobody:De nierfunctie is nu op het moment 26% dat bleek uit de bloeduitslagen....Maar de 24 uurs urine is de nierfunctie tot aan het dieptepunt van 14%.
Dat is vervelend nieuws. Hopelijk komt er iets uit de onderzoeken.
Mogge allemaal.
14 uur geleden zei Nobody:De nierfunctie is nu op het moment 26% dat bleek uit de bloeduitslagen....Maar de 24 uurs urine is de nierfunctie tot aan het dieptepunt van 14%.
Dat is vervelend nieuws. Hopelijk komt er iets uit de onderzoeken.
Citaat van Duken op 13 september 2020, 11:50Vandaag weer een ronde formule 1. Ik ga maar de start bekijken en kijken wat daar uitkomt. Hopelijk gebeuren er weer wat vreemde incidenten zoals vorige week
Vandaag weer een ronde formule 1. Ik ga maar de start bekijken en kijken wat daar uitkomt. Hopelijk gebeuren er weer wat vreemde incidenten zoals vorige week
Citaat van Duken op 13 september 2020, 13:254 minuten geleden zei Monkie:En dat was het al voor Max. Snelheid valt weg. Beuk van achter ook nog volgens mij. 😧
Ja helaas..... Wij gaan weer tuinieren 😉
4 minuten geleden zei Monkie:En dat was het al voor Max. Snelheid valt weg. Beuk van achter ook nog volgens mij. 😧
Ja helaas..... Wij gaan weer tuinieren 😉
Citaat van William op 13 september 2020, 13:29Wou juist de tv uitzetten. Safety car ending. Herstart race en nieuwe safety car. Dit gaat lekker.
Weer een rode vlag, net zoals vorige week.
Wou juist de tv uitzetten. Safety car ending. Herstart race en nieuwe safety car. Dit gaat lekker.
Citaat van Duken op 14 september 2020, 04:5515 uur geleden zei Monkie:Wou juist de tv uitzetten. Safety car ending. Herstart race en nieuwe safety car. Dit gaat lekker.
Er komt wel weer sensatie terug. De herstart ging inderdaad ook niet helemaal lekker. 🏎️🏎️
Nu het begin van de zomerige herfst. 24 graden.... Ik loop nu al met een korte broek buiten. Die zag ik niet helemaal aankomen 🥳
15 uur geleden zei Monkie:Wou juist de tv uitzetten. Safety car ending. Herstart race en nieuwe safety car. Dit gaat lekker.
Er komt wel weer sensatie terug. De herstart ging inderdaad ook niet helemaal lekker. 🏎️🏎️
Nu het begin van de zomerige herfst. 24 graden.... Ik loop nu al met een korte broek buiten. Die zag ik niet helemaal aankomen 🥳
Citaat van William op 14 september 2020, 14:10Middag allemaal.
Stiekem toch wel benieuwd naar het nieuwe boek 'Rage' ('Woede') van Bob Woodward over Donald Trump. Ze hadden het er vanmorgen bij een of ander programma over.
Even kijken of ik de Engelse versie ga lezen, of dat ik tot Oktober wacht voor de Nederlandse vertaling.
Middag allemaal.
Stiekem toch wel benieuwd naar het nieuwe boek 'Rage' ('Woede') van Bob Woodward over Donald Trump. Ze hadden het er vanmorgen bij een of ander programma over.
Even kijken of ik de Engelse versie ga lezen, of dat ik tot Oktober wacht voor de Nederlandse vertaling.
Citaat van William op 14 september 2020, 14:38Ik ben verbaasd dat iemand als Trump op de stoel kan zitten van President. Het is wel raar dat Trump het zo een slecht boek vind 😉
Ik ben verbaasd dat iemand als Trump op de stoel kan zitten van President. Het is wel raar dat Trump het zo een slecht boek vind 😉
Citaat van William op 14 september 2020, 16:15"Ik ben verbaasd dat iemand als Trump op de stoel kan zitten van President. Het is wel raar dat Trump het zo een slecht boek vind 😉"
Het is dan ook een piepo
"Ik ben verbaasd dat iemand als Trump op de stoel kan zitten van President. Het is wel raar dat Trump het zo een slecht boek vind 😉"
Het is dan ook een piepo