vr. mei 16th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.879 of 2.047Volgende
Zojuist zei Monkie:

Leuk. Ik neem aan dat de films en series die nu in de film/seri club staan, worden verplaatst? 

Ja... dat is de volgende stap. Dank :)Is best nog wat werk. Maar komt voor elkaar. 

Ik kan, indien mogelijk, altijd helpen als je dat wilt. :) 

Middag allemaal trouwens.

Even de koelkast schoonmaken. Ik zet de doos met eiren 5 seconden op de keukentafel. Komt meneer Denzel heel zachtjes aanlopen om vervolgens ook weer heel zachtjes weg te lopen met de doos eiren in z'n bek. 😛 

15 minuten geleden zei Monkie:

Ik kan, indien mogelijk, altijd helpen als je dat wilt. :) 

bedankt! Ik ben nog even aan het kijken hoe dit het beste uit komt en gaat werken. Google vind het ook erg fijn dus het levert nieuwe leden en bezoekers op. Ik laat je het even weten als je kan helpen.

Mooi dat de eitjes zo worden gepakt, bij ons verdwijnt er wel eens een boterham ;)

Ouderwetse lanparty gehad vanavond. Lekker call of duty en flatout. Genoten weer 🙂

Mogge allemaal. 😀

Goedemorgen, ik heb een stukje automatisering aangevraagd bij de programmeur van de "movies" module. 

Deze is waarschijnlijk dit weekend klaar, daarna kunnen we de films heel gemakkelijk toevoegen. Hierna hebben we een prachtig overzicht :) als klaar is val ik jullie even lastig. Dan kan jij ook films toevoegen @Monkie

Klinkt goed.  Even over het toevoegen van films/series.

Ik neem als voorbeeld even Das Boot. Daar is een film en een serie van. Ik vul 'Das' in, krijg ik dan zowel de film als de serie te zien?

Ik kies voor de film, en dan wordt onder andere automatisch de bijbehorende metadata toegevoegd?

Ja, als de metadata beschikbaar is op moviesdb. Wat vrijwel altijd het geval is. Daarna wordt hij volledig automatisch gevuld. :)

Je kunt bij het toevoegen straks kiezen of het gaat om een serie, of een Engels / Nederlandstalige film. Dat zijn de drie categorieën. 

Deze opties heb je na het drukken nieuwe film toevoegen. (Als je in het hoofdmenu zit)

Screenshot_20200912-095003_Chrome.jpg

Aha, I see. 🙂

Middag allemaal. 

De nierfunctie is nu op het moment 26% dat bleek uit de bloeduitslagen....Maar de 24 uurs urine is de nierfunctie tot aan het dieptepunt van 14%.

En me schildklier werkt té traag waardoor ik van 74 kilo naar 90 klio.

Er volgt meerdere onderzoeken

Fijne Middag Allemaal

VorigePage 1.879 of 2.047Volgende