wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 185 of 2.047Volgende

In de eerste tijd dat ik op Duken kwam was ik nog al druk aanwezig maar inmiddels al redelijk rustig geworden. Dit heeft ook te maken dat ik het ook druk heb op andere sites .

dit was mijn eerste bericht:

ik heb saints row 2 geinstaleerd en hij doet het ook nog  maar als ik hem speel dan gaat die sloom en traag dus kan iemand me helpen wat ik mooet doen op hem sneller te laten gaan?

PS: ik speel het op een laptop dus ik denk dat het daaraan ligt 

In het saints row 2 topic was dat. ik had er problemen mee. en die eerste met wie in "contact" mee had (om het maar zo te zeggen) was J.F.K. 99.

Mensen kom ff gezellig mee in de chat :Dhttp://www.duken.nl/forums/chat/flashchat.php

mijn eerste post :

hi ik ben slasher en in RL ken ik een (crew) moderater:P

hahah lol :P

Manman man ik zit op die menukaart te kyken en wat denk je? Staat er geen hertog jan op de kaart :heelboos: dat kan toch niet

Dan bestel je toch een brandje :P

Dan bestel je toch een brandje :P

hmm mot maar dan he :P

man ik heb nu op school het vak administratie en ik moet alleen maar typen, typen, typen en nog eens typen...

EDIT: het is me  opgevallen (misschien is dit al heel oud nieuws) maar er zijn heel veel sims 2 topic's. kunnen we geen centraal sims 2 topic maken?

Is geen beginnen aan. Al die mensen posten toch gewoon, want Sims 2 trekt echt noobs aan.

VorigePage 185 of 2.047Volgende