Café de Download
Citaat van William op 13 mei 2009, 20:25dit was mijn eerste
weet iemand waar ik alle hard trance yearmixen kan downloaden heb tot nu toe alleen nog maar 2005
en nog steeds heb ik ze niet allemaal kunnen vinden :'(
dit was mijn eerste
weet iemand waar ik alle hard trance yearmixen kan downloaden heb tot nu toe alleen nog maar 2005
en nog steeds heb ik ze niet allemaal kunnen vinden :'(
Citaat van Tom op 13 mei 2009, 20:29Ik heb je zo vaak gecheckt... Als je een teller op iedereen zijn profiel zet, dan weet ik zeker dat je ruim aan kop ligt. Vaak zie ik mensen bij "Wie is Online" jouw profiel bekijken, 't is eerder raar als ik dat één keer niet zie!
Ik heb je zo vaak gecheckt... Als je een teller op iedereen zijn profiel zet, dan weet ik zeker dat je ruim aan kop ligt. Vaak zie ik mensen bij "Wie is Online" jouw profiel bekijken, 't is eerder raar als ik dat één keer niet zie!
Citaat van William op 13 mei 2009, 20:39Ik heb je zo vaak gecheckt... Als je een teller op iedereen zijn profiel zet, dan weet ik zeker dat je ruim aan kop ligt. Vaak zie ik mensen bij "Wie is Online" jouw profiel bekijken, 't is eerder raar als ik dat één keer niet zie!
k ben populair ;D maar zo boeiend is mijn profiel toch niet ???
Ik heb je zo vaak gecheckt... Als je een teller op iedereen zijn profiel zet, dan weet ik zeker dat je ruim aan kop ligt. Vaak zie ik mensen bij "Wie is Online" jouw profiel bekijken, 't is eerder raar als ik dat één keer niet zie!
k ben populair ;D maar zo boeiend is mijn profiel toch niet ???
Citaat van Demo op 14 mei 2009, 09:38dit was mijn eerste bericht:
hallo,
ik heb gisteravond utorrent gedownload en ik heb er een probleempje mee. de downloads gaan telkens snel-langzaam-snel-langzaam enz enz. dit is nogal irritant, aangezien het hierdoor veel langer duurt om te downloaden. weet iemand hoe dit komt en hoe je het kan oplossen? de screen hieronder is de snelheid waarmee ik download.
alvast bedankt
poorten stonden toen niet open
dit was mijn eerste bericht:
hallo,
ik heb gisteravond utorrent gedownload en ik heb er een probleempje mee. de downloads gaan telkens snel-langzaam-snel-langzaam enz enz. dit is nogal irritant, aangezien het hierdoor veel langer duurt om te downloaden. weet iemand hoe dit komt en hoe je het kan oplossen? de screen hieronder is de snelheid waarmee ik download.
alvast bedankt
poorten stonden toen niet open