Café de Download
Citaat van Duken op 25 april 2020, 06:3020 kilo vogelvoer
![]()
jullie ook allemaal een goed weekend! Ik mis de uitjes wel... Heb zin om gewoon ergens koffie te drinken oid. We wachten nog netjes af. Ik ga broodjes bakken en thuis maar de koffie laten pruttelen.
20 kilo vogelvoer
jullie ook allemaal een goed weekend! Ik mis de uitjes wel... Heb zin om gewoon ergens koffie te drinken oid. We wachten nog netjes af. Ik ga broodjes bakken en thuis maar de koffie laten pruttelen.
Citaat van Duken op 27 april 2020, 06:55Defecte muis aangemeld bij Logitech. Ik krijg netjes een nieuwe opgestuurd zonder bon. Die had ik niet meer, complimenten logi.
![]()
Defecte muis aangemeld bij Logitech. Ik krijg netjes een nieuwe opgestuurd zonder bon. Die had ik niet meer, complimenten logi.
Citaat van Nobody op 27 april 2020, 07:2526 minuten geleden zei Duken:Defecte muis aangemeld bij Logitech. Ik krijg netjes een nieuwe opgestuurd zonder bon. Die had ik niet meer, complimenten logi.
![]()
Dat is heel netje van hun, een dikke pluim voor Logitech 😃
Mogge Allemaal 😉
26 minuten geleden zei Duken:Defecte muis aangemeld bij Logitech. Ik krijg netjes een nieuwe opgestuurd zonder bon. Die had ik niet meer, complimenten logi.
![]()
Dat is heel netje van hun, een dikke pluim voor Logitech 😃
Mogge Allemaal 😉
Citaat van William op 27 april 2020, 07:43Op 25-4-2020 om 08:30 zei Duken:20 kilo vogelvoer
![]()
Ja ja, een vogel zonder zaad is niet de bedoeling. 😆
40 minuten geleden zei Duken:Och, de M510 geweldig muisje. Kleine 10 jaar (dacht ik) dat deze alweer te koop is. Prima service inderdaad. Ik had een aantal jaar terug ook een prima ervaring met Logitech trouwens.
Mogge allemaal. Heerlijk die rust in de straat. Normaal zit het hier vol met mensen op een kleedje.
Op 25-4-2020 om 08:30 zei Duken:20 kilo vogelvoer
![]()
Ja ja, een vogel zonder zaad is niet de bedoeling. 😆
40 minuten geleden zei Duken:
Och, de M510 geweldig muisje. Kleine 10 jaar (dacht ik) dat deze alweer te koop is. Prima service inderdaad. Ik had een aantal jaar terug ook een prima ervaring met Logitech trouwens.
Mogge allemaal. Heerlijk die rust in de straat. Normaal zit het hier vol met mensen op een kleedje.