do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.847 of 2.047Volgende

Klinkt als een goede toevoeging voor de volgende versie.

Wij zijn met de familie lid geworden van Videoland. Dan kost het (delen) drie euro per gezin. 

Scroll ik net door de content heen, valt best tegen. Had ook niet een wauw verwacht trouwens. Dus nu Disney+, Netflix, Videoland, en Ziggo movies en series L (via Hollandse nieuwe gsm combi) . En dan nog savonds door al die content scrollen en niet weten wat te kijken. 

Te veel is gewoon niet goed.🙄

Och, Videoland. Ooit eens geprobeerd, en toen vond ik het aanbod al niet best. Daar is nu dus nog niet veel verandering in gekomen.

Mogge allemaal. 

Ja me dochter kijkt nu naar de Verjaardag van Jufroos. Videoland wordt dus even gebruikt. 😅

Hoe gaat het trouwens met het hondje @Monkie

9 minuten geleden zei Duken:

Hoe gaat het trouwens met het hondje @Monkie

Het gaat prima met hem. Ik zal volgende week eens even bellen over die hoektand. 

Middag allemaal.

Zo, de review Is zo goed als klaar. @Duken is het mogelijk om een titel voor de review zelf toe te voegen? Ik kan dat zo snel niet vinden.

Net zoals bij de review van Infuse. Daar is de titel: Infuse Pro 5 Apple TV review.

14 minuten geleden zei Monkie:

Middag allemaal.

Zo, de review Is zo goed als klaar. @Duken is het mogelijk om een titel voor de review zelf toe te voegen? Ik kan dat zo snel niet vinden.

Net zoals bij de review van Infuse. Daar is de titel: Infuse Pro 5 Apple TV review.

Ik heb het voor je gedaan. Ze staan nu samen en onder https://www.duken.nl/forums/reviews/.

Ik ga hem even lezen. Hij gaat ook de volgende keer mee in de nieuwsbrief :) . Super weer @Monkie . Hier hebben leden en bezoekers zo veel aan. Ik heb zelf geen mac maar kan genieten van het stukje review. Nogmaals dank!

Dank. En geen dank. :)  Net hier en daar nog wat aanpassingen gedaan.

Binnenkort volgt er nog een software review. :) 

Goede morgen Allemaal ! 

5f2dfed334d6b17574e3d842c21ba1b5.gif

Bijna middag :), krijg weer honger. Straks maar lekker de tafel dekken. 

cake fail GIF by RETROFUNK

Avond allemaal.

Vandaag er even lekker tussenuit geweest en een aantal uurtjes gefietst. Ja, ik weet het, zoveel mogelijk binnen blijven. Maar ik had hier nu even behoefte aan.

Ik was nog nog geen 5 minuten thuis, of 2 pakketbezorgers stonden voor me deur. Spullen voor me valkparkiet.

Een zak vogelvoer van 20KG. en een dubbelpack van 2x 10 liter bodembedekking.

th?id=OIP.VCmLyWCho1W3stOH6EbvtAHaI3%26p

DV_8_6144866_01_4c_DE_20170216150539.jpg

VorigePage 1.847 of 2.047Volgende