Café de Download
Citaat van Duken op 9 december 2019, 21:20Maar ik lees nog geen oplossing?
![]()
hopenlijk krijg je nog een soort compensatie.
fijne avond!
Bijzonder wat de software van Google kan doen met nachtfotos. (Het is hier pikkedonker)
Een foto standaard en een met nachtfoto aan.
Maar ik lees nog geen oplossing?
fijne avond!
Bijzonder wat de software van Google kan doen met nachtfotos. (Het is hier pikkedonker)
Een foto standaard en een met nachtfoto aan.
Citaat van William op 10 december 2019, 05:59De eat slow bowl is gisteren binnengekomen. Echt een ideaal ding. Hij eet nu veel rustiger.
8 uur geleden zei Duken:Maar ik lees nog geen oplossing?
![]()
Nee, helaas niet. Ik ga maar weer mailen.
![]()
Mooie foto's zeg.
De eat slow bowl is gisteren binnengekomen. Echt een ideaal ding. Hij eet nu veel rustiger.
8 uur geleden zei Duken:Maar ik lees nog geen oplossing?
![]()
Nee, helaas niet. Ik ga maar weer mailen.
Mooie foto's zeg.
Citaat van William op 15 december 2019, 19:24Avond allemaal.
Het heeft even geduurd, maar Bulknews werkt hier weer.
Hoe het kan weet ik niet, maar er bleek op me account zowel een blockaccount als een normaal abonnement actief te zijn. Schijnbaar was nu enkel het abonnement ineens actief en was het blockaccount gepauzeerd.
Edit:
What the *** nu is er ineens heel wat van me blockaccount afgesnoept. Ik heb nu 3000GB over. Dit was ruim het dubbele voordat de problemen begonnen.
Avond allemaal.
Het heeft even geduurd, maar Bulknews werkt hier weer.
Hoe het kan weet ik niet, maar er bleek op me account zowel een blockaccount als een normaal abonnement actief te zijn. Schijnbaar was nu enkel het abonnement ineens actief en was het blockaccount gepauzeerd.
Edit:
What the *** nu is er ineens heel wat van me blockaccount afgesnoept. Ik heb nu 3000GB over. Dit was ruim het dubbele voordat de problemen begonnen.
Citaat van William op 16 december 2019, 07:44Dus je dienst stond op pauze en in deze periode is er alsnog GB vanaf gevallen.
![]()
Maar het is weer maandag heren en dames! Laat de kerstmuziek weer komen.
Dus je dienst stond op pauze en in deze periode is er alsnog GB vanaf gevallen.
Maar het is weer maandag heren en dames! Laat de kerstmuziek weer komen.
Citaat van William op 16 december 2019, 14:51Van dat abonnement blijf ik toch wat vreemd vinden. Ik heb dat nooit afgesloten. Ik heb enkel blockaccounts aangeschaft.
Ik kreeg ook nog te horen dat dit abonnement 'actief' was, zonder dat de betaling ervan was afgerond. Uhm... juist. 🤣
Ergens in dat systeem ging het dus niet helemaal goed. Nu nog kijken hoe het komt dat ik minder GB overheb. Ik kan het in ieder geval niet geweest zijn.
Mailtje hierover is gisteren verstuurd. Kijken wat hun reactie hierop zal zijn.
Middag allemaal.
Van dat abonnement blijf ik toch wat vreemd vinden. Ik heb dat nooit afgesloten. Ik heb enkel blockaccounts aangeschaft.
Ik kreeg ook nog te horen dat dit abonnement 'actief' was, zonder dat de betaling ervan was afgerond. Uhm... juist. 🤣
Ergens in dat systeem ging het dus niet helemaal goed. Nu nog kijken hoe het komt dat ik minder GB overheb. Ik kan het in ieder geval niet geweest zijn.
Mailtje hierover is gisteren verstuurd. Kijken wat hun reactie hierop zal zijn.
Middag allemaal.
Citaat van Duken op 22 december 2019, 09:18Iedereen druk met de kerst voorbereidingen? Wat gaan we eten? Doen we cadeaus? Komt er visite.... Ik ga dit jaar lekker naar me pa. Kunnen we daar eten
altijd leuk
Iedereen druk met de kerst voorbereidingen? Wat gaan we eten? Doen we cadeaus? Komt er visite.... Ik ga dit jaar lekker naar me pa. Kunnen we daar eten altijd leuk
Citaat van Trizomu op 22 december 2019, 09:54Pff, voorbereidingen de hel van het jaar. Het wordt een weinig slapen feestdagen voor ons, kerst- oudejaarsavond buiten bbq met vrienden en kennissen en daarna feestje in onze eigen kleine privé dancing. Op kerst- nieuwjaarsdag bij de ouders en in de avond opnieuw feestje. Zal blij zijn als die dagen voorbij zijn zodat we op 3 januari kunnen vertrekken naar Aspen, om uit te rusten 🤭
Ps: prettige feestdagen
Pff, voorbereidingen de hel van het jaar. Het wordt een weinig slapen feestdagen voor ons, kerst- oudejaarsavond buiten bbq met vrienden en kennissen en daarna feestje in onze eigen kleine privé dancing. Op kerst- nieuwjaarsdag bij de ouders en in de avond opnieuw feestje. Zal blij zijn als die dagen voorbij zijn zodat we op 3 januari kunnen vertrekken naar Aspen, om uit te rusten 🤭
Ps: prettige feestdagen
Citaat van ShadowMaster op 22 december 2019, 10:32Hier niet echt druk , we hadden de kerstboom op 4 december neer gezet, omdat we daarna veel moesten werken.
Meestal zetten we het 6 december na sinterklaas , nu gewoon paar daagjes eerder, en vindt altijd wel erg gezellig als het er weer staat, mocht van mij niet vroeg genoeg.
Alleen het afbreken vindt ik minder leuk 😛Ik ben met de kerstdagen vrij en er komt familie eten.
Dus dat zullen wel even drukke maar gezellige dagen worden, want het eten wil je dan toch wat uitgebreider doen.
oud en nieuw moet ik werken heb ochtenddiensten, dus zal niet veel meemaken denk van het vuurwerk spektakel ben ik bang, ga altijd als ik ochtenddienst heb op tijd naar bed toe, heb echt mijn slaap nodig, merk ik gewoon.
Ben bekend met migraine dus als ik te weinig slaap heb gehad merk ik dat gelijk.
Hier niet echt druk , we hadden de kerstboom op 4 december neer gezet, omdat we daarna veel moesten werken.
Meestal zetten we het 6 december na sinterklaas , nu gewoon paar daagjes eerder, en vindt altijd wel erg gezellig als het er weer staat, mocht van mij niet vroeg genoeg.
Alleen het afbreken vindt ik minder leuk 😛
Ik ben met de kerstdagen vrij en er komt familie eten.
Dus dat zullen wel even drukke maar gezellige dagen worden, want het eten wil je dan toch wat uitgebreider doen.
oud en nieuw moet ik werken heb ochtenddiensten, dus zal niet veel meemaken denk van het vuurwerk spektakel ben ik bang, ga altijd als ik ochtenddienst heb op tijd naar bed toe, heb echt mijn slaap nodig, merk ik gewoon.
Ben bekend met migraine dus als ik te weinig slaap heb gehad merk ik dat gelijk.
Citaat van William op 23 december 2019, 15:02Hier eerste kerstdag met familie. Altijd gezellig. Tweede kerstdag lekker rustig.
Met oudjaar steek ik altijd vuurwerk af met vrienden. De bestelling aanstaande zaterdag afhalen.
![]()
Denzel was gisteravond nogal stout. Sta ik me sokken op te vouwen, mis ik zo'n sneakersokje.
Heel het huis afgezocht, nergens was het sokje te vinden. Meneer was weggekropen en had het sokje ingeslikt.
Stond vanmorgen op het punt om de dierenarts te bellen om een prik te halen om hem te laten braken. En wat komt er bij meneer aan de voorkant uit? Juist, het sokje.
Hier eerste kerstdag met familie. Altijd gezellig. Tweede kerstdag lekker rustig.
Met oudjaar steek ik altijd vuurwerk af met vrienden. De bestelling aanstaande zaterdag afhalen.
Denzel was gisteravond nogal stout. Sta ik me sokken op te vouwen, mis ik zo'n sneakersokje.
Heel het huis afgezocht, nergens was het sokje te vinden. Meneer was weggekropen en had het sokje ingeslikt.
Stond vanmorgen op het punt om de dierenarts te bellen om een prik te halen om hem te laten braken. En wat komt er bij meneer aan de voorkant uit? Juist, het sokje.
Citaat van Duken op 23 december 2019, 21:10Ben even wat afwezig, opa van mijn vrouw overleden. Wel op een mooie leeftijd maar komt toch onverwachts. Dus met de kerstdagen in aantocht iets minder actief op het forum. 🙄
Ben even wat afwezig, opa van mijn vrouw overleden. Wel op een mooie leeftijd maar komt toch onverwachts. Dus met de kerstdagen in aantocht iets minder actief op het forum. 🙄