Café de Download
Citaat van William op 1 december 2019, 14:35En, wie heeft er ook leuke Black Friday aankopen gedaan?
Ik wel in ieder geval. Naast een jas en dekbedovertrek, ook een extra block account van 6TB aangeschaft bij Newsgroupdirect (back-up server). Voor die 15 euro kon ik het niet laten schieten.
Middag allemaal.
En, wie heeft er ook leuke Black Friday aankopen gedaan?
Ik wel in ieder geval. Naast een jas en dekbedovertrek, ook een extra block account van 6TB aangeschaft bij Newsgroupdirect (back-up server). Voor die 15 euro kon ik het niet laten schieten.
Middag allemaal.
Citaat van Demo op 1 december 2019, 15:591 uur geleden zei Monkie:En, wie heeft er ook leuke Black Friday aankopen gedaan?
Goede middag allemaal. Ik had niet echt iets speciaals op mijn verlanglijstje, maar om heel eerlijk te zijn heb ik dit weekeinde wat Supermarkt en Kruidvat aankopen gedaan (specifieke Black Friday aanbiedingen) voor 41,50 Euro en daar ongeveer 44 Euro mee uitgespaard. Zuiver spullen die we dagelijks gebruiken. Daar ben ik al best gelukkig mee.
1 uur geleden zei Monkie:En, wie heeft er ook leuke Black Friday aankopen gedaan?
Goede middag allemaal. Ik had niet echt iets speciaals op mijn verlanglijstje, maar om heel eerlijk te zijn heb ik dit weekeinde wat Supermarkt en Kruidvat aankopen gedaan (specifieke Black Friday aanbiedingen) voor 41,50 Euro en daar ongeveer 44 Euro mee uitgespaard. Zuiver spullen die we dagelijks gebruiken. Daar ben ik al best gelukkig mee.
Citaat van William op 1 december 2019, 17:0451 minuten geleden zei Guardian:maar om heel eerlijk te zijn heb ik dit weekeinde wat Supermarkt en Kruidvat aankopen gedaan (specifieke Black Friday aanbiedingen) voor 41,50 Euro en daar ongeveer 44 Euro mee uitgespaard. Zuiver spullen die we dagelijks gebruiken. Daar ben ik al best gelukkig mee.
Och ja, Kruidvat. Die had ook leuke Black Friday deals inderdaad. Ook daar heb ik het een en ander gekocht. Onder meer badschuim en deo. 5 voor 10 euro, dacht ik.
Dus even ingeslagen. Bespaarde ik mooi bijna 48 euro mee.
51 minuten geleden zei Guardian:maar om heel eerlijk te zijn heb ik dit weekeinde wat Supermarkt en Kruidvat aankopen gedaan (specifieke Black Friday aanbiedingen) voor 41,50 Euro en daar ongeveer 44 Euro mee uitgespaard. Zuiver spullen die we dagelijks gebruiken. Daar ben ik al best gelukkig mee.
Och ja, Kruidvat. Die had ook leuke Black Friday deals inderdaad. Ook daar heb ik het een en ander gekocht. Onder meer badschuim en deo. 5 voor 10 euro, dacht ik.
Dus even ingeslagen. Bespaarde ik mooi bijna 48 euro mee.
Citaat van Demo op 1 december 2019, 17:3120 minuten geleden zei Monkie:Onder meer badschuim en deo. 5 voor 10 euro, dacht ik.
Hahahaha, hier ongeveer hetzelfde @Monkie,
Dove Invisible deodorant voor mijn echtgenote normaal € 4,19 per stuk en nu 6 voor € 10,00 en Haarverf 1+1 gratis, spaarde ik in totaal al € 29,00 mee uit.
20 minuten geleden zei Monkie:Onder meer badschuim en deo. 5 voor 10 euro, dacht ik.
Hahahaha, hier ongeveer hetzelfde @Monkie,
Dove Invisible deodorant voor mijn echtgenote normaal € 4,19 per stuk en nu 6 voor € 10,00 en Haarverf 1+1 gratis, spaarde ik in totaal al € 29,00 mee uit.
Citaat van Duken op 2 december 2019, 06:06Ik heb mijzelf ook verwend met black friday. Ik zoek al lang een betaalbare telefoon met een goede camera.
Daar kwam de pixel 3a om de hoek kijken. Het toestel kost normaal los 400+ euro. Maar met een slimme berekening i.c.m. een verlenging bij Belsimpel heb ik hem voor...344 euro.
I.c.m. Tele2:
200 minuten + 20000 MB 4G - Verlenging € 14,00 pm
Voor je toestel € 10,00 pm
Totaal per maand: € 24,00Daarbij: Eenmalig betaal ik 104,00 voor de 3a
Via het abonnement betaal ik € 240,00 (Daarmee blijf ik onder de 250 euro voor de BKR meuk en eventuele hypotheek aanvragen in de toekomst)
Totale kosten voor je toestel € 344,00Helaas moet hij nog even in de zak van Sinterklaas, de telefoon komt er niet eerder dan 5 december uit...
Ik heb mijzelf ook verwend met black friday. Ik zoek al lang een betaalbare telefoon met een goede camera.
Daar kwam de pixel 3a om de hoek kijken. Het toestel kost normaal los 400+ euro. Maar met een slimme berekening i.c.m. een verlenging bij Belsimpel heb ik hem voor...344 euro.
I.c.m. Tele2:
200 minuten + 20000 MB 4G - Verlenging € 14,00 pm
Voor je toestel € 10,00 pm
Totaal per maand: € 24,00
Daarbij: Eenmalig betaal ik 104,00 voor de 3a
Via het abonnement betaal ik € 240,00 (Daarmee blijf ik onder de 250 euro voor de BKR meuk en eventuele hypotheek aanvragen in de toekomst)
Totale kosten voor je toestel € 344,00
Helaas moet hij nog even in de zak van Sinterklaas, de telefoon komt er niet eerder dan 5 december uit...
Citaat van William op 4 december 2019, 07:04Mogge allemaal.
Fijn, Bulknews heeft er hier sinds zondagavond geen zin meer in. Poef, uit het niets.
Als ik wil downloaden krijg ik de melding dat me gebruikersnaam en wachtwoord niet klopt.Vreemd, die heb ik niet aangepast. Wat nog vreemder is: Inloggen met deze gegevens op hun website lukt wel, en bij het downloaden krijg ik dus bovenstaande melding.
Veranderen van het wachtwoord lukt ook niet. Dan krijg ik een melding dat er een onverwachte fout is opgetreden.
Me block is nog lang niet op, dus dat kan het probleem niet zijn.Al een paar dagen aan het mailen, maar sinds maandagavond is het stil.
Ik ga nog maar eens mailen.Gelukkig heb ik tijdens black friday een exta block aangeschaft bij een Newsgroupdirect (als fill server). Deze gebruik ik nu dus maar.
Mogge allemaal.
Fijn, Bulknews heeft er hier sinds zondagavond geen zin meer in. Poef, uit het niets.
Als ik wil downloaden krijg ik de melding dat me gebruikersnaam en wachtwoord niet klopt.
Vreemd, die heb ik niet aangepast. Wat nog vreemder is: Inloggen met deze gegevens op hun website lukt wel, en bij het downloaden krijg ik dus bovenstaande melding.
Veranderen van het wachtwoord lukt ook niet. Dan krijg ik een melding dat er een onverwachte fout is opgetreden.
Me block is nog lang niet op, dus dat kan het probleem niet zijn.
Al een paar dagen aan het mailen, maar sinds maandagavond is het stil.
Ik ga nog maar eens mailen.
Gelukkig heb ik tijdens black friday een exta block aangeschaft bij een Newsgroupdirect (als fill server). Deze gebruik ik nu dus maar.
Citaat van William op 4 december 2019, 10:25Wat lullig
Ze hebben bij Pepper ook een actie gehad (https://nl.pepper.com/aanbiedingen/usenet-6000gb-via-bulknewseu-voor-15-125588) Het lijkt mij niet dat ze opeens gestopt zijn, misschien zijn ze overvallen door veel nieuwe klanten en de druk niet aan kunnen? Laten we het hopen...
Wat lullig Ze hebben bij Pepper ook een actie gehad (https://nl.pepper.com/aanbiedingen/usenet-6000gb-via-bulknewseu-voor-15-125588) Het lijkt mij niet dat ze opeens gestopt zijn, misschien zijn ze overvallen door veel nieuwe klanten en de druk niet aan kunnen? Laten we het hopen...
Citaat van William op 4 december 2019, 15:505 uur geleden zei William:Wat lullig
Ze hebben bij Pepper ook een actie gehad (https://nl.pepper.com/aanbiedingen/usenet-6000gb-via-bulknewseu-voor-15-125588) Het lijkt mij niet dat ze opeens gestopt zijn, misschien zijn ze overvallen door veel nieuwe klanten en de druk niet aan kunnen? Laten we het hopen...
Die Black Friday actie kwam ik tegen via het twitter account van Bulknews. Van deze actie heb ik ook gebruik van gemaakt. Daarna kon ik nog zonder problemen downloaden.
Ik denk ook niet dat ze er ineens mee zijn gestopt. Anders moet je hier al snel berichten van tegenkomen op websites als Reddit en Tweakers.Wie weet is het inderdaad de drukte. Al reageerde ze zowel zondag als maandag vrij vlot.
Ik heb geduld als het aankomt op een reactie vanuit hun kant.
Daarom heb ik ook een dagje gewacht voordat ik nogmaals een e-mail naar ze heb verzonden.
5 uur geleden zei William:Wat lullig
Die Black Friday actie kwam ik tegen via het twitter account van Bulknews. Van deze actie heb ik ook gebruik van gemaakt. Daarna kon ik nog zonder problemen downloaden.
Ik denk ook niet dat ze er ineens mee zijn gestopt. Anders moet je hier al snel berichten van tegenkomen op websites als Reddit en Tweakers.
Wie weet is het inderdaad de drukte. Al reageerde ze zowel zondag als maandag vrij vlot.
Ik heb geduld als het aankomt op een reactie vanuit hun kant.
Daarom heb ik ook een dagje gewacht voordat ik nogmaals een e-mail naar ze heb verzonden.
Citaat van Duken op 7 december 2019, 10:52Wat ben ik blij met de Pixel 3a! Dat ding schiet echt super mooie fotos en voelt lekker vlot aan.
De sint is weer het land uit, dus de kerstboom mag weer gaan staan 🎄
Wat ben ik blij met de Pixel 3a! Dat ding schiet echt super mooie fotos en voelt lekker vlot aan. De sint is weer het land uit, dus de kerstboom mag weer gaan staan 🎄
Citaat van William op 8 december 2019, 16:52Avond allemaal.
![]()
Dit begint nu toch wat lang te duren met Bulknews.
Woensdag opnieuw een mail gestuurd, en dezelfde dag een reactie ontvangen.Deze beantwoord en het is weer een paar dagen stil.
Ik heb voor de zekerheid in Little Snitch de boel nog nagelopen of ik bij NZBVortex de uitgaande connecties van 'bulknews.eu' en ‘news.bulknews.eu' niet per ongeluk op ‘denied’ had gezet. Dat is niet het geval.
Avond allemaal.
Dit begint nu toch wat lang te duren met Bulknews.
Woensdag opnieuw een mail gestuurd, en dezelfde dag een reactie ontvangen.
Deze beantwoord en het is weer een paar dagen stil.
Ik heb voor de zekerheid in Little Snitch de boel nog nagelopen of ik bij NZBVortex de uitgaande connecties van 'bulknews.eu' en ‘news.bulknews.eu' niet per ongeluk op ‘denied’ had gezet. Dat is niet het geval.