wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.805 of 2.047Volgende

Ik ben ook de hele week vrij, wel dagjes uit met de kids maar geen spannende dingen. Ook lekker genieten van de eerste voorjaarszon.

Uch uch ... Stoffig hier :(

4.4 update is nog niet vrijgegeven.... Maar goed, vakantie is altijd rustig ;)

Nou 4.4 blijkt nog wat foutjes te hebben waardoor ze de versie nog niet uitgeven. Ppffff

Ik had een slimme deurbel besteld, kosten 45 euro.

Pakketje is door de douane opgepikt, kan gebeuren na die 62936 bestellingen. Maar even 21 euro bijbetalen bij ophalen pakket.

Blijk dat ik batterijen moet hebben voor dat ding, a 12 euro totaal.

En nu moet ik op nog een andere bel trafo moet hebben voor stroom toevoer a 16 euro....

Lekker dan 🤐 (eigen schuld overigens)

Jammer dat 4.4 nog even op zich laat wachten en als al je bellen werken zou ik daar maar heel erg zuinig op zijn want voor dat geld mogen ze wel 50 jaar meegaan. :yes:

Bah... Die bel is niet zo lekker. Met de andere trafo gaat mijn tingel niet af...beetje onzin zo. Maar goed, we spelen er verder mee. Anders dient hij als VoIP camera.

BTW, 4.4 is uitgegeven!!! Uitrol is nog niet uitgegeven, maar die komt 1 deze dagen.

Screenshot_20190222-222005.png

Nog 7 nachtjes slapen, voor mij/ons, en dan zal de voorjaarsblues wel over zijn want dan is het

Ja ja! Ik ben dan geen groot carnavals fuif meneer maar naar de optocht met een biertje kijk ik graag. 

Goedemorgen weer, de vakantie is weer voorbij.... :)

Ik zelf ben ook niet van de carnaval, heel soms de optocht kijken, maar voor mij hoeft het niet, ieder zijn ding ;)

Het forum is zojuist geupgrade naar 4.4. 

Ik ben nog de laatste testen aan het doen... ziet er nu weer ok uit ;)

Nou forum werkt eigenlijk weer goed en heeft de nacht overleefd. Nog een paar puntjes op de i zetten vandaag en alles is voltooid. 

will ferrell yes GIF

Goedemorgen!

VorigePage 1.805 of 2.047Volgende