Café de Download
Citaat van ShadowMaster op 10 februari 2019, 16:55inderdaad @Duken
zo het weekend zit er weer op met werken, nu ben ik 2 dagen vrij
inderdaad @Duken
zo het weekend zit er weer op met werken, nu ben ik 2 dagen vrij
Citaat van Demo op 13 februari 2019, 19:14Niet klagen vriend, want wat je vandaag gedaan hebt hoef je morgen niet te doen.
Vanavond voetbal kijken met kleindochter op schoot die morgenavond pas weer weggaat, dus ik wens iedereen verder een fijne avond.
Niet klagen vriend, want wat je vandaag gedaan hebt hoef je morgen niet te doen.
Vanavond voetbal kijken met kleindochter op schoot die morgenavond pas weer weggaat, dus ik wens iedereen verder een fijne avond.
Citaat van Duken op 14 februari 2019, 06:04Nu al je kleindochter aan de voetbal
Wat leuk.
vandaag Valentijnsdag heren. Vergeten jullie het niet?
![]()
Nu al je kleindochter aan de voetbal Wat leuk.
vandaag Valentijnsdag heren. Vergeten jullie het niet?
Citaat van ShadowMaster op 14 februari 2019, 14:00Het is wel een behoorlijk lekker weertje vandaag
Het is wel een behoorlijk lekker weertje vandaag
Citaat van koffieleut op 14 februari 2019, 18:10Heerlijk mooi weer lekker buiten gezeten we gaan de goede kant op!
Heerlijk mooi weer lekker buiten gezeten we gaan de goede kant op!
Citaat van ShadowMaster op 16 februari 2019, 09:46volgende week heb ik maar 1 dienstje en verder de rest van de week vrij en het weer ziet er goed uit voor die week.
Dit weer mag van mij altijd wel , iets warmer zodat je net nog lekker in de tuin kunt gaan zitten
volgende week heb ik maar 1 dienstje en verder de rest van de week vrij en het weer ziet er goed uit voor die week.
Dit weer mag van mij altijd wel , iets warmer zodat je net nog lekker in de tuin kunt gaan zitten