Café de Download
Citaat van Duken op 21 februari 2008, 07:11een collega van me draait ook met alice en hij is ook super tevreden. Vooral de download snelheid waar alice voor staat ik goed te halen.
een collega van me draait ook met alice en hij is ook super tevreden. Vooral de download snelheid waar alice voor staat ik goed te halen.
Citaat van basbulletje op 21 februari 2008, 13:43ik heb ergens gelezen dat niet iedere provider binaries doorstuurt ( ook niet met payserver )
Telfort heeft ook geen news-server maar ondersteunt het wel.
Ik ben nu een beetje hier en daar aan het proberen met gratis proef-abo's op zich bevalt het me wel veel beter dan torrents, maar ik heb in een korte tijd nu dusdanig veel gedownload dat ik even niet meer weet wat ik nog zou moeten downen ( dipje of overweldiging.......daar ben ik nog niet helemaal uit)
Ik ben nu dus een beetje aan het twijfelen of ik een maandabo ga nemen of prepaid voor een bepaald aantal gb's.
ik heb ergens gelezen dat niet iedere provider binaries doorstuurt ( ook niet met payserver )
Ik ben nu een beetje hier en daar aan het proberen met gratis proef-abo's op zich bevalt het me wel veel beter dan torrents, maar ik heb in een korte tijd nu dusdanig veel gedownload dat ik even niet meer weet wat ik nog zou moeten downen ( dipje of overweldiging.......daar ben ik nog niet helemaal uit)
Ik ben nu dus een beetje aan het twijfelen of ik een maandabo ga nemen of prepaid voor een bepaald aantal gb's.
Citaat van Robin op 21 februari 2008, 13:56ik heb ergens gelezen dat niet iedere provider binaries doorstuurt ( ook niet met payserver )
Ik snap precies wat je denkt, ik heb 't ook. Op nieuwsgroepen staan zoveel leuke programmatjes, filmpjes, ect. dat je echt niet meer weet wat je moet downloaden ???
ik heb ergens gelezen dat niet iedere provider binaries doorstuurt ( ook niet met payserver )
Ik snap precies wat je denkt, ik heb 't ook. Op nieuwsgroepen staan zoveel leuke programmatjes, filmpjes, ect. dat je echt niet meer weet wat je moet downloaden ???
Citaat van Robin op 21 februari 2008, 14:16Vind dit juist luiker, dat andere is zo zakelijk en niet speels.
Ik zeg houden zo, nu valt het nieuws ook meer op. O0
Vind dit juist luiker, dat andere is zo zakelijk en niet speels.
Ik zeg houden zo, nu valt het nieuws ook meer op. O0
Citaat van basbulletje op 21 februari 2008, 14:21deze nodigt meer uit tot lezen van de onderwerpen omdat de er meer kleur inzit ( door de plaatjes )
deze nodigt meer uit tot lezen van de onderwerpen omdat de er meer kleur inzit ( door de plaatjes )
Citaat van Robin op 21 februari 2008, 14:30deze nodigt meer uit tot lezen van de onderwerpen omdat de er meer kleur inzit ( door de plaatjes )
Positief veranderd dus?
deze nodigt meer uit tot lezen van de onderwerpen omdat de er meer kleur inzit ( door de plaatjes )
Positief veranderd dus?
Citaat van basbulletje op 21 februari 2008, 14:32vind ik wel, ja.
vind ik wel, ja.