wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 18 of 2.047Volgende

een collega van me draait ook met alice en hij is ook super tevreden. Vooral de download snelheid waar alice voor staat ik goed te halen.  :)

ik heb ergens gelezen dat niet iedere provider binaries doorstuurt ( ook niet met payserver )

Telfort heeft ook geen news-server maar ondersteunt het wel.

Ik ben nu een beetje hier en daar aan het proberen met gratis proef-abo's op zich bevalt het me wel veel beter dan torrents, maar ik heb in een korte tijd nu dusdanig veel gedownload dat ik even niet meer weet wat ik nog zou moeten downen ( dipje of overweldiging.......daar ben ik nog niet helemaal uit)

Ik ben nu dus een beetje aan het twijfelen of ik een maandabo ga nemen of prepaid voor een bepaald aantal gb's.

ik heb ergens gelezen dat niet iedere provider binaries doorstuurt ( ook niet met payserver )

Telfort heeft ook geen news-server maar ondersteunt het wel.

Ik ben nu een beetje hier en daar aan het proberen met gratis proef-abo's op zich bevalt het me wel veel beter dan torrents, maar ik heb in een korte tijd nu dusdanig veel gedownload dat ik even niet meer weet wat ik nog zou moeten downen ( dipje of overweldiging.......daar ben ik nog niet helemaal uit)

Ik ben nu dus een beetje aan het twijfelen of ik een maandabo ga nemen of prepaid voor een bepaald aantal gb's.

Ik snap precies wat je denkt, ik heb 't ook. Op nieuwsgroepen staan zoveel leuke programmatjes, filmpjes, ect. dat je echt niet meer weet wat je moet downloaden ???

Wat vinden jullie btw van de nieuwe home pagina?

De andere lay-out was mooier, maar hier staan plaatjes bij. Nee, toch maar die oude.

Vind dit juist luiker, dat andere is zo zakelijk en niet speels.

Ik zeg houden zo, nu valt het nieuws ook meer op.  O0

deze nodigt meer uit tot lezen van de onderwerpen omdat de er meer kleur inzit ( door de plaatjes )

deze nodigt meer uit tot lezen van de onderwerpen omdat de er meer kleur inzit ( door de plaatjes )

Positief veranderd dus?

vind ik wel, ja.

Nou ja, schrijf dan 'nieuwsberichten' iig goed. :P

Je hebt nu 'nieuws berichten'.

VorigePage 18 of 2.047Volgende