Café de Download
Citaat van Duken op 14 februari 2008, 07:38Succes Bas, je zit dus nog tot maart aan deze trage abbo? Dat is ook vervelend :-
:biggun:
Succes Bas, je zit dus nog tot maart aan deze trage abbo? Dat is ook vervelend :-
:biggun:
Citaat van basbulletje op 16 februari 2008, 07:48ik ben weer online, nu met telfort.
zelfde prijs --> meer snelheid
ik ben weer online, nu met telfort.
zelfde prijs --> meer snelheid
Citaat van William op 20 februari 2008, 17:26het is niet echt een probleem .. maar bij caiway zeggen ze al sinds dec/jan dat de download snelheid (misschien ook upload maar dat weet ik niet..) word verdubbeld.. dat betekent dus dat ik met 1mb/s download
😀
maar voorlopig zie ik nog niets.. :- :-
het is niet echt een probleem .. maar bij caiway zeggen ze al sinds dec/jan dat de download snelheid (misschien ook upload maar dat weet ik niet..) word verdubbeld.. dat betekent dus dat ik met 1mb/s download 😀
maar voorlopig zie ik nog niets.. :- :-
Citaat van Robin op 20 februari 2008, 17:28Dat zou wel lekker zijn dan. Wij gaan eerst verhuizen, dan nemen we waarschijnelijk abbonementje bij Alice.
Dat zou wel lekker zijn dan. Wij gaan eerst verhuizen, dan nemen we waarschijnelijk abbonementje bij Alice.
Citaat van basbulletje op 20 februari 2008, 18:10highscore zal ik niet verbeteren ik zit 4 km van de centrale daardoor zit ik "maar" op +/- 8 mbit
Ik heb een andere firewall moeten nemen maar ben nu op dit moment 120 % tevreden
highscore zal ik niet verbeteren ik zit 4 km van de centrale daardoor zit ik "maar" op +/- 8 mbit
Ik heb een andere firewall moeten nemen maar ben nu op dit moment 120 % tevreden
Citaat van William op 20 februari 2008, 19:25Dat zou wel lekker zijn dan. Wij gaan eerst verhuizen, dan nemen we waarschijnelijk abbonementje bij Alice.
laat ff weten of Alice wat is.. zat er ook over na te denken .. maar hoorde ook weer iemand zeggen dat die geen nieuws server heeft.. maar dat zou toch opgelost kunnen worden door een payserver?
Dat zou wel lekker zijn dan. Wij gaan eerst verhuizen, dan nemen we waarschijnelijk abbonementje bij Alice.
laat ff weten of Alice wat is.. zat er ook over na te denken .. maar hoorde ook weer iemand zeggen dat die geen nieuws server heeft.. maar dat zou toch opgelost kunnen worden door een payserver?
Citaat van Robin op 21 februari 2008, 06:37Heeft ie zo'n kamer, gaat ie verhuizen... :S
Hahahaha, ;D
Tuurlijk kan je een payserver nemen kan altijd
Ik ga binnekort is ff beetje forums rond om te kijken wat de ervaringen met Alice & nieuwgsroepen zijn.
Heeft ie zo'n kamer, gaat ie verhuizen... :S
Hahahaha, ;D
Tuurlijk kan je een payserver nemen kan altijd
Ik ga binnekort is ff beetje forums rond om te kijken wat de ervaringen met Alice & nieuwgsroepen zijn.