Café de Download
Citaat van Duken op 13 oktober 2018, 14:30Mijn zoontje heeft gisteren koorts gekregen. Vandaag was hij nog ziek, even wat films half weggekeken.
We begonnen met de advengers en die robot, daarna antman 1 vervolgd met captain America war. (Captain VS Ironman)
De laatste is best gaar... Misschien omdat we er al twee hadden gekeken naar wat een slap verhaal en veel geouwehoer pffff.
Lekkere zaterdag dus
Mijn zoontje heeft gisteren koorts gekregen. Vandaag was hij nog ziek, even wat films half weggekeken.
We begonnen met de advengers en die robot, daarna antman 1 vervolgd met captain America war. (Captain VS Ironman)
De laatste is best gaar... Misschien omdat we er al twee hadden gekeken naar wat een slap verhaal en veel geouwehoer pffff.
Lekkere zaterdag dus
Citaat van Demo op 13 oktober 2018, 14:5215 minuten geleden zei Duken:Mijn zoontje heeft gisteren koorts gekregen.
Hoi makker, wat een narigheid en dat uitgerekend met deze zomerse temperatuur.
Je bent wel weer gelijk helemaal bij met de laatste Marvel zooi, maar ik denk dat je liever buiten had gezeten.
ff een paar kinder aspirine naar binnen werken en hopen dat het morgen beter gaat. 😉
15 minuten geleden zei Duken:Mijn zoontje heeft gisteren koorts gekregen.
Hoi makker, wat een narigheid en dat uitgerekend met deze zomerse temperatuur.
Je bent wel weer gelijk helemaal bij met de laatste Marvel zooi, maar ik denk dat je liever buiten had gezeten.
ff een paar kinder aspirine naar binnen werken en hopen dat het morgen beter gaat. 😉
Citaat van William op 13 oktober 2018, 16:41Avond allemaal.
Wordt helemaal gek van die *bleep* seller op AliExpress.
Hij blijft maar aangeven dat hij een refund wil regelen via Paypal. Ik snap dat ook wel, als je een dispute opent, krijgt de verkoper 'strafpunten' van AliExpress. Daar zit 'ie dus niet op te wachten.Hij vroeg of ik me Paypal gegevens kon doorgeven. Ik heb aangegeven dat ik zogenaamd geen Paypal heb. Ik weiger het buiten AliExpress om te regelen.
Je probeert er eerst uit te komen door berichten te sturen. Dat gaat hem dus niet worden. Dispute geopend. Vermeld dat tracking info nep was en dat ik een refund via Paypal weiger.Hij stuurt opnieuw een bericht. En wat staat daarin. Of ik zijn vorige bericht heb gelezen waarin stond of ik Paypal heb. En of ik ook even het dispute wou sluiten. Juist...
Meneer heeft 5 dagen om op het dispute te reageren. Doet 'ie dat, maar komen we er niet uit, dan komt AliExpress om de hoek kijken. Reageert 'ie helemaal niet, dan krijg ik me geld terug. Dat laatste zal hier wel van toepassing zijn, denk ik zo.
1 uur geleden zei Duken:Mijn zoontje heeft gisteren koorts gekregen. Vandaag was hij nog ziek, even wat films half weggekeken.
Lekkere zaterdag dus
Vervelend om te horen. Hopelijk voelt 'ie zich snel weer wat beter.
Avond allemaal.
Wordt helemaal gek van die *bleep* seller op AliExpress.
Hij blijft maar aangeven dat hij een refund wil regelen via Paypal. Ik snap dat ook wel, als je een dispute opent, krijgt de verkoper 'strafpunten' van AliExpress. Daar zit 'ie dus niet op te wachten.
Hij vroeg of ik me Paypal gegevens kon doorgeven. Ik heb aangegeven dat ik zogenaamd geen Paypal heb. Ik weiger het buiten AliExpress om te regelen.
Je probeert er eerst uit te komen door berichten te sturen. Dat gaat hem dus niet worden. Dispute geopend. Vermeld dat tracking info nep was en dat ik een refund via Paypal weiger.
Hij stuurt opnieuw een bericht. En wat staat daarin. Of ik zijn vorige bericht heb gelezen waarin stond of ik Paypal heb. En of ik ook even het dispute wou sluiten. Juist...
Meneer heeft 5 dagen om op het dispute te reageren. Doet 'ie dat, maar komen we er niet uit, dan komt AliExpress om de hoek kijken. Reageert 'ie helemaal niet, dan krijg ik me geld terug. Dat laatste zal hier wel van toepassing zijn, denk ik zo.
1 uur geleden zei Duken:Mijn zoontje heeft gisteren koorts gekregen. Vandaag was hij nog ziek, even wat films half weggekeken.
Lekkere zaterdag dus
Vervelend om te horen. Hopelijk voelt 'ie zich snel weer wat beter.
Citaat van Duken op 13 oktober 2018, 20:24Volhouden @Monkie . Bij Ali krijg je altijd gelijk als je het in de dispute houd. Heb ik ook gehad, zelfs als na de site je ongelijk krijgt kan je deze heropenen waarna er een echt persoon na gaat kijken idpv van ai bot. Gelijk krijg je vanzelf, maar soms duurt het 3 maanden......
Fijne avond!
Volhouden @Monkie . Bij Ali krijg je altijd gelijk als je het in de dispute houd. Heb ik ook gehad, zelfs als na de site je ongelijk krijgt kan je deze heropenen waarna er een echt persoon na gaat kijken idpv van ai bot. Gelijk krijg je vanzelf, maar soms duurt het 3 maanden......
Fijne avond!
Citaat van William op 14 oktober 2018, 05:59Ik hou ook zeker vol. Dat het misschien lang kan duren, maakt me niet uit. Hier en daar lees je ook dat je contact moet opnemen met AliExpress zelf. Gedaan via de chat, maar dan krijg je inderdaad zo'n bot.
Jammer dat het zo moet. Maar ja, dat heeft 'ie toch aan zichzelf te danken.
Mogge allemaal.
Ik hou ook zeker vol. Dat het misschien lang kan duren, maakt me niet uit. Hier en daar lees je ook dat je contact moet opnemen met AliExpress zelf. Gedaan via de chat, maar dan krijg je inderdaad zo'n bot.
Jammer dat het zo moet. Maar ja, dat heeft 'ie toch aan zichzelf te danken.
Mogge allemaal.
Citaat van Demo op 14 oktober 2018, 08:02Ex-orkaan Leslie zorgt er voor dat in tegenstelling tot eerdere vooruitzichten, de temperatuur op maandag en dinsdag toch nog rond de 20 graden gaat worden. 😁
Als dat geen goed begin is van een nieuwe werkweek weet ik het ook niet meer. 👍
Ex-orkaan Leslie zorgt er voor dat in tegenstelling tot eerdere vooruitzichten, de temperatuur op maandag en dinsdag toch nog rond de 20 graden gaat worden. 😁
Als dat geen goed begin is van een nieuwe werkweek weet ik het ook niet meer. 👍
Citaat van ShadowMaster op 14 oktober 2018, 12:24Fijne zondag iedereen
![]()
Fijne zondag iedereen
Citaat van Duken op 15 oktober 2018, 05:08Vandaag weer 20 graden, ongelooflijk. Toch raar....
Maar iedereen een fijne werkweek. Het is weer maandag en door het zachte weer is het fietsen wel erg lekker.
https://giphy.com/gifs/morning-person-perfect-loops-9s8Jq3Sc1ZnZS
Ik wil GIFjes update
Vandaag weer 20 graden, ongelooflijk. Toch raar....
Maar iedereen een fijne werkweek. Het is weer maandag en door het zachte weer is het fietsen wel erg lekker.
https://giphy.com/gifs/morning-person-perfect-loops-9s8Jq3Sc1ZnZS
Ik wil GIFjes update
Citaat van William op 15 oktober 2018, 05:39Mogge allemaal.
We mogen inderdaad niet klagen over het weer. Morgen zelfs nog wat warmer. En de rest van de week ziet er ook prima uit.
Mogge allemaal.
We mogen inderdaad niet klagen over het weer. Morgen zelfs nog wat warmer. En de rest van de week ziet er ook prima uit.