Café de Download
Citaat van William op 12 oktober 2018, 17:07Avond allemaal.
Straks de eerste 3 afleveringen van het 22e seizoen van South Park eens even kijken.
Avond allemaal.
Straks de eerste 3 afleveringen van het 22e seizoen van South Park eens even kijken.
Citaat van Demo op 12 oktober 2018, 17:5646 minuten geleden zei Monkie:Straks de eerste 3 afleveringen van het 22e seizoen van South Park eens even kijken.
Ik zit zelf in het 5e en laatste seizoen van Breaking Bad.
Fantastische serie die ik eigenlijk al veel eerder had moeten kijken.
Fijn weekend allemaal en geniet van de laatste warme zomerse dagen met een schaaltje pepernoten op schoot. 🙄
46 minuten geleden zei Monkie:Straks de eerste 3 afleveringen van het 22e seizoen van South Park eens even kijken.
Ik zit zelf in het 5e en laatste seizoen van Breaking Bad.
Fijn weekend allemaal en geniet van de laatste warme zomerse dagen met een schaaltje pepernoten op schoot. 🙄
Citaat van William op 12 oktober 2018, 18:2310 minuten geleden zei Drifter:Ik zit zelf in het 5e en laatste seizoen van Breaking Bad.
Dat is inderdaad een geweldige serie.
The Crown, Narcos en House of Cards zijn bijvoorbeeld series die ik ook geweldig vind en volg.
Ik ben benieuwd hoe het laatste seizoen van House of Cards eruit gaat zien, zo zonder Frank Underwood (Kevin Spacey).
10 minuten geleden zei Drifter:Ik zit zelf in het 5e en laatste seizoen van Breaking Bad.
Dat is inderdaad een geweldige serie.
The Crown, Narcos en House of Cards zijn bijvoorbeeld series die ik ook geweldig vind en volg.
Ik ben benieuwd hoe het laatste seizoen van House of Cards eruit gaat zien, zo zonder Frank Underwood (Kevin Spacey).
Citaat van koffieleut op 12 oktober 2018, 19:18Goedenavond.
Neem lekker een biertje 🙂
Goedenavond.
Neem lekker een biertje 🙂
Citaat van Duken op 12 oktober 2018, 20:17Mooi nummer @Trizomu. Ook s'avonds klinkt het erg lekker. Lekker zachte Belgische stem.
Iedereen aan de series
wij kijken nog once upon a time heeft alleen 8 seizoenen.... Kom ik nooit doorheen 😱
Mooi nummer @Trizomu. Ook s'avonds klinkt het erg lekker. Lekker zachte Belgische stem.
Iedereen aan de series wij kijken nog once upon a time heeft alleen 8 seizoenen.... Kom ik nooit doorheen 😱
Citaat van koffieleut op 12 oktober 2018, 20:33Proost op het weekend
Proost op het weekend
Citaat van ShadowMaster op 13 oktober 2018, 12:05middag allen
middag allen