vr. mei 16th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.769 of 2.047Volgende

Een fijne dag allemaal. :)

Middag allemaal. Wat een heerlijke zonnige dag. :)

Ja ik weet het, het is er nog wat vroeg voor. Maar ik kon ze daarnet toch niet laten liggen. :lol:

AADfr1X-AwCbfwjWF9q9CA.670x670.jpg&sp=0b

Die dingen blijven lekker. :)

Goeiemiddag allemaal

inderdaad heerlijk weer al die soorten kruidnoten en andere lekkernijen voor sinterklaas nog even en kerst ligt ook al overal in de schappen vooral bij intratuinen en zo zijn ze al druk in de kerstsferen bezig.

Wat een rust vanavond op het forum en er is niet eens voetbal op TV 😞

Voor iedereen die vandaag een drukke dag heeft gehad, welterusten voor straks en morgen weer uitgerust aan de slag.

Ook heerlijk pepernoten met een jasje van chocolade 🤩

Ja sorry, vandaag gekkenhuis. Had zin in even een serie kijken. (Once upon a time) en verder lekker niks. :) morgen weer actief op het forum🕺

Mogge allemaal. 

Al die kruidnoten liggen volgens mij ieder jaar steeds eerder in de schappen. Ik zag ze begin juli al.

Hehe, eindelijk weer zomer. Het was echt een strenge winter. Vooral die ene middag dag het rond de 6 graden was... brrr 

...

damn wat is er aan de hand met het weer?!

1 uur geleden zei Duken:

Hehe, eindelijk weer zomer. Het was echt een strenge winter. Vooral die ene middag dag het rond de 6 graden was... brrr 

Wel een beetje bizar om na zo'n lange hete zomer ook nu nog deze hoge temperatuur te krijgen, maar ga niet gelijk nieuwe korte broeken kopen want vanaf zondag is het afgelopen. 🌧️

Avond allemaal. :)

inderdaad het weer is echt weird op dit moment.

VorigePage 1.769 of 2.047Volgende