Café de Download
Citaat van ShadowMaster op 8 oktober 2018, 15:11fijne avond iedereen
![]()
fijne avond iedereen
Citaat van Trizomu op 8 oktober 2018, 16:19man man man, ik denk dat ik mijn prullenbakken eens moet leegmaken in mijn mailboxen Thunderbird zaagt me de oren van het hoofd om mappen te comprimeren ben ik weer een uur kwijt.
man man man, ik denk dat ik mijn prullenbakken eens moet leegmaken in mijn mailboxen Thunderbird zaagt me de oren van het hoofd om mappen te comprimeren ben ik weer een uur kwijt.
Citaat van Meh Meh op 8 oktober 2018, 17:03Ik zou Thunderbird verwijderen.
Ik gebruik alleen webmail, scheelt een hoop malware en bagger die ik niet per ongeluk download.
Ik zou Thunderbird verwijderen. Ik gebruik alleen webmail, scheelt een hoop malware en bagger die ik niet per ongeluk download.
Citaat van William op 8 oktober 2018, 17:09Avond allemaal.
Zo, review aangepast met de informatie over het aanpassen van de artwork van een favoriete map.
Klik op de afbeelding.
Avond allemaal.
Zo, review aangepast met de informatie over het aanpassen van de artwork van een favoriete map.
Klik op de afbeelding.
Citaat van Demo op 8 oktober 2018, 18:0452 minuten geleden zei Monkie:Zo, review aangepast met de informatie over het aanpassen van de artwork van een favoriete map.
Je hebt een hele dot omschrijving weten te verbergen achter die afbeeldingen Monkie, ziet er fantastisch uit allemaal. 👍
52 minuten geleden zei Monkie:Zo, review aangepast met de informatie over het aanpassen van de artwork van een favoriete map.
Je hebt een hele dot omschrijving weten te verbergen achter die afbeeldingen Monkie, ziet er fantastisch uit allemaal. 👍
Citaat van Duken op 8 oktober 2018, 18:552 uur geleden zei Monkie:Wauw!! Dikke update van je handleiding dank je wel! Ziet er duidelijk uit, top app voor de Mac gebruikers.
@Monkie . Als je zoekt op Google naar "Infuse Pro 5" staan we ook in de top 10 met je handleiding.
2 uur geleden zei Monkie:
Wauw!! Dikke update van je handleiding dank je wel! Ziet er duidelijk uit, top app voor de Mac gebruikers.
@Monkie . Als je zoekt op Google naar "Infuse Pro 5" staan we ook in de top 10 met je handleiding.
Citaat van William op 8 oktober 2018, 19:381 uur geleden zei Drifter:Je hebt een hele dot omschrijving weten te verbergen achter die afbeeldingen Monkie, ziet er fantastisch uit allemaal. 👍
Bedankt.
26 minuten geleden zei Duken:Wauw!! Dikke update van je handleiding dank je wel! Ziet er duidelijk uit, top app voor de Mac gebruikers.
Dankjewel. Ik zie het inderdaad. Ik gebruik Infuse nu alweer bijna een jaar. Artwork van een map aanpassen is al ruim 2 jaar mogelijk zag ik. Zo zie je maar dat ik na een jaar iets tegenkom, wat al 2 jaar in de app zit. 😛
Voor nu zal de volgende update gaan over de Watchlists. Op dit moment is het nog niet bekend in welke versie deze feature beschikbaar komt. Dus stay tuned.
Hoewel ik geen gebruik maak van Philips Hue, ben ik ook erg benieuwd naar deze geplande feature.
1 uur geleden zei Drifter:Je hebt een hele dot omschrijving weten te verbergen achter die afbeeldingen Monkie, ziet er fantastisch uit allemaal. 👍
Bedankt.
26 minuten geleden zei Duken:Wauw!! Dikke update van je handleiding dank je wel! Ziet er duidelijk uit, top app voor de Mac gebruikers.
Dankjewel. Ik zie het inderdaad. Ik gebruik Infuse nu alweer bijna een jaar. Artwork van een map aanpassen is al ruim 2 jaar mogelijk zag ik. Zo zie je maar dat ik na een jaar iets tegenkom, wat al 2 jaar in de app zit. 😛
Voor nu zal de volgende update gaan over de Watchlists. Op dit moment is het nog niet bekend in welke versie deze feature beschikbaar komt. Dus stay tuned.
Hoewel ik geen gebruik maak van Philips Hue, ben ik ook erg benieuwd naar deze geplande feature.
Citaat van Demo op 9 oktober 2018, 04:47Goede morgen
Nee ik ben er niet vroeg bij, ben eigenlijk laat.
Heb nachtdienst, zoek om acht uur pas mijn nestje op
Goede morgen
Nee ik ben er niet vroeg bij, ben eigenlijk laat.
Heb nachtdienst, zoek om acht uur pas mijn nestje op
Citaat van Duken op 9 oktober 2018, 05:01Goedemorgen, rustig aan dan nog het laatste uurtje. Mijn wekker ging om 6.10... straks naar mijn werk toe.
De koffie loopt hier rustig door. Dat kunnen we wel gebruiken
Goedemorgen, rustig aan dan nog het laatste uurtje. Mijn wekker ging om 6.10... straks naar mijn werk toe.
De koffie loopt hier rustig door. Dat kunnen we wel gebruiken
Citaat van Demo op 9 oktober 2018, 05:31Goede morgen allemaal.
Vandaag wat rustiger dus ik kan mijn tijd indelen.
Werkze voor straks Duken en welterusten voor DiePinda 🙂
Goede morgen allemaal.
Vandaag wat rustiger dus ik kan mijn tijd indelen.
Werkze voor straks Duken en welterusten voor DiePinda 🙂