wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.750 of 2.047Volgende

Leuk idee, een eigen app. Ik heb momenteel geen websites die zich echt lenen om om te zetten in een app. Maar ik ga er spoedig eens mee aan de slag.
Wat waren de totale kosten? Maken, plaatsen in de Play Store?

Ik zal je app nu even 5 sterren geven. ;) Edit, gedaan.
Zorg dat leden zich middels hun Google account, fartbook en shitter kunnen inschrijven. Dat gaat veel sneller, trekt meer bezoek.
Goed promoten middels je social kanalen, koppel er een kleine prijsvraag aan vast. 

Ik had hem eerst gemaakt via een online website naar app tool. Leuk maar de app heeft dan bijzondere rechten nodig en had crashes.

Daarna zelf wezen spitten met android studio. Online zijn er veel voorbeelden, net drie uurtjes deze app gemaakt. Niet lastig trouwens. Daarna in de Playstore.

De kosten zijn 25 dollar. Nu mag ik apps plaatsen, eventueel kan ik voor jou website een app online zetten. Dan hoef je de 25 dollar niet te betalen. 

Maar prima app dus. Alleen bijlage toevoegen lukt nog niet via de app. Iets met rechten ;)

Mogge allemaal. :)

Inmiddels die vervelende bug doorgegeven aan Infuse. Ze weten ervan, hopelijk opgelost met de volgende bètaversie.

3 uur geleden zei Duken:

Ik had hem eerst gemaakt via een online website naar app tool. Leuk maar de app heeft dan bijzondere rechten nodig en had crashes. 

Daarna zelf wezen spitten met android studio. Online zijn er veel voorbeelden, net drie uurtjes deze app gemaakt. Niet lastig trouwens. Daarna in de Playstore. 

De kosten zijn 25 dollar. Nu mag ik apps plaatsen, eventueel kan ik voor jou website een app online zetten. Dan hoef je de 25 dollar niet te betalen.  

Maar prima app dus. Alleen bijlage toevoegen lukt nog niet via de app. Iets met rechten ;)

Moet je niet voor iedere app die je in de Playstore plaatst 25 euro betalen? Of is het echt eenmalig? Google kenende moet je iedere keer betalen.

Nee maar 1x per account. Daarin kan je apps online zetten. Het mogen er dus meerdere zijn. :)

fijne middag!

Mogge allemaal.

Goeiemiddag/avond allemaal

nou 2 weken uit de running pols blijk zwaar overbelast te zijn.

Moet wel komen op het werk maar kan weinig betekenen of doen 

Op 10-9-2018 om 17:24 zei Duken:

Nee maar 1x per account. Daarin kan je apps online zetten. Het mogen er dus meerdere zijn. :)

fijne middag!

Bedankt voor de informatie. Dat maakt het een heel stuk interessanter.
Is er kennis van Javascript/PHP/Python of iets dergelijks vereist om een app te maken met Android studio?

Een fijne avond allemaal! 🤓

Avond allemaal :)

Zo meteen een paar afleveringen van Narcos kijken.

4 uur geleden zei Meh Meh:

Is er kennis van Javascript/PHP/Python of iets dergelijks vereist om een app te maken met Android studio?

Nee, eigenlijk niet. Internet zit vol handleidingen. Die volgde ik stap voor stap om de app te bouwen.

@shadowmaster dat is lullig... Niet je pols belasten. Echt rustig aan doen.

Fijne avond!

VorigePage 1.750 of 2.047Volgende