Café de Download
Citaat van Duken op 8 september 2018, 07:2716 uur geleden zei Trizomu:ter ontspanning
Dan ben je ook wel een wereld man als je ter ontspanning kan genieten van de werking van de oudere computers.
Niet alles zo snel mogelijk, maar juist ontspannen kijken of Windows laadt.
+1
![]()
goedemorgen, lekker weekend!
16 uur geleden zei Trizomu:ter ontspanning
Dan ben je ook wel een wereld man als je ter ontspanning kan genieten van de werking van de oudere computers.
Niet alles zo snel mogelijk, maar juist ontspannen kijken of Windows laadt.
+1
goedemorgen, lekker weekend!
Citaat van ShadowMaster op 8 september 2018, 14:34Fijne avond allen, ik heb weer een dag werk erop zitten morgen weer, nu 10 dagen achter elkaar werken pfff
Fijne avond allen, ik heb weer een dag werk erop zitten morgen weer, nu 10 dagen achter elkaar werken pfff
Citaat van Duken op 8 september 2018, 20:2410 dagen achter elkaar, damn. Maar wel lekker geld verdienen
![]()
ga je Deadpool 1 of 2 kijken of beide?;)
10 dagen achter elkaar, damn. Maar wel lekker geld verdienen
ga je Deadpool 1 of 2 kijken of beide?;)
Citaat van William op 9 september 2018, 06:4010 uur geleden zei Duken:ga je Deadpool 1 of 2 kijken of beide?;)
Ik heb beide delen bekeken. Gisteravond trouwens nog een bug gevonden in de laatste bètaversie van Infuse. Ik heb genoeg films die uit meerdere delen bestaan, deze worden dan toegevoegd als collectie.
Laat dat nu net niet helemaal lekker werken momenteel. Ik open de 'Film' map en vervolgens bijvoorbeeld 'Deadpool Collection' staat er niets in. Ik ga terug naar het overzicht met alle films, staan ze daar los onder elkaar vermeld.
![]()
Vooral bij de films van 'The Fast and the Furious' is dat nogal irritant.
10 uur geleden zei Duken:ga je Deadpool 1 of 2 kijken of beide?;)
Ik heb beide delen bekeken. Gisteravond trouwens nog een bug gevonden in de laatste bètaversie van Infuse. Ik heb genoeg films die uit meerdere delen bestaan, deze worden dan toegevoegd als collectie.
Laat dat nu net niet helemaal lekker werken momenteel. Ik open de 'Film' map en vervolgens bijvoorbeeld 'Deadpool Collection' staat er niets in. Ik ga terug naar het overzicht met alle films, staan ze daar los onder elkaar vermeld.
Vooral bij de films van 'The Fast and the Furious' is dat nogal irritant.
Citaat van koffieleut op 9 september 2018, 07:31Goede morgen allemaal
Goede morgen allemaal
Citaat van ShadowMaster op 9 september 2018, 09:1812 uur geleden zei Duken:10 dagen achter elkaar, damn. Maar wel lekker geld verdienen
Dat klopt , maar met een pijnlijke pols al 2 weken lopen en dan werken valt tegen , morgen toch de huisarts maar eens inschakelen
12 uur geleden zei Duken:10 dagen achter elkaar, damn. Maar wel lekker geld verdienen
Dat klopt , maar met een pijnlijke pols al 2 weken lopen en dan werken valt tegen , morgen toch de huisarts maar eens inschakelen
Citaat van Duken op 9 september 2018, 11:34Jaja! De "oude" duken app is verwijderd uit de store. Dat was niks.
Nu zelf met Android studio de app gemaakt en die werkt veel beter
geen crashes meer.
Download de Duken.nl app voor Android op
https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.duken.dukenncommunity
Jaja! De "oude" duken app is verwijderd uit de store. Dat was niks.
Nu zelf met Android studio de app gemaakt en die werkt veel beter geen crashes meer.
Download de Duken.nl app voor Android op
https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.duken.dukenncommunity