wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.718 of 2.047Volgende
6 uur geleden zei Trizomu:

hot hot hot, dat gaat het bubbelbad worden deze namiddag. Goedemorgen of middag. :whistle:

een ijs/dompelbadje vind ik een beter idee op het moment

Gevuld met bier zeker? 🤪

2 uur geleden zei Meh Meh:

Gevuld met bier zeker? 🤪

:whistle: LOL 🐐

Bier waar??!!!! Het mag dan wel 07.00 uur zijn maar het weer smaakt naar een wit biertje. Jammie. 

🍻

Goedemorgen allemaal. 

Voor mij geen bier, ik drink liever gefermenteerd tarwegras.

Ze gaan eindelijk een rechtszaak beginnen. Zat er al maanden aan te komen, of ze gelijk hebben weet ik niet. 

Tja...

dat Fortnite het spelprincipe van PlayerUnknown's Battlegrounds mogelijk namaakt." 

Mmmmm... Deels hebben ze natuurlijk een punt. Uit een vliegend object springen om op een eiland te overleven. Ik ben benieuwd.

Ik ken Fortnite niet, maar de overeenkomst zijn wel erg groot. Ben nieuwsgierig wat eruit komt.
De waardering voor PUBG is helemaal in elkaar gezakt. En het aantal spelers schijnt enorm te zijn afgenomen.
Misschien op vakantie of gewoon overgelopen naar Fortnite. 

Een fijne avond allemaal. :)

De hype is ook een beetje af van PUBG. Het nieuwe is er niet meer, Fortnite is nu heel populair door al die kids die het ook spelen omdat de game 'gratis' is en door alle grote youtube gamers wordt gestreamed.  Voor PUBG betaal je zo nog 20 euro.

Hier begint het toch een partij te regenen! 🙀

PUBG is geen Pokemon Go, maar het was zeker een hype.
Het is nu maar de vraag of er genoeg mensen blijven. Hij staat op key websites te koop voor 16 euri.

Ik lees net dat men voor 27.000 euro alle ruimteschepen kan kopen voor de game Star Citizen.
De game is nog niet eens uit. 🤣😂🤣 

Morgen shoppen 🤮 maar wel een terrasje meenemen :vriend::proost: dus tot overmorgen allemaal.

VorigePage 1.718 of 2.047Volgende