Café de Download
Citaat van Meh Meh op 26 mei 2018, 21:17Bijna weer zondag. Een zonnige dag. Jammer dat het zo vies heet is in huis. Buiten is fantastisch, binnen niet. 🤪
Een fijn weekend allemaal.
Bijna weer zondag. Een zonnige dag. Jammer dat het zo vies heet is in huis. Buiten is fantastisch, binnen niet. 🤪
Een fijn weekend allemaal.
Citaat van ShadowMaster op 27 mei 2018, 05:53Fijne zondag allen
ik heb nog oproep dienst tot 09:00 uur
Het is inderdaad heerlijk weer , gisteren ook , maar op het werk was het toch echt zweten geblazenbuiten is het lekker , maar binnen echt benauwd.
Fijne zondag allen ik heb nog oproep dienst tot 09:00 uur
Het is inderdaad heerlijk weer , gisteren ook , maar op het werk was het toch echt zweten geblazen
buiten is het lekker , maar binnen echt benauwd.
Citaat van ShadowMaster op 27 mei 2018, 11:55Niet op geroepen dus nu genieten van het weer
Niet op geroepen dus nu genieten van het weer
Citaat van snowboardsissy op 27 mei 2018, 18:55is je buurman bezig met zijn dierencollectie het raam uit te werken dan?
is je buurman bezig met zijn dierencollectie het raam uit te werken dan?
Citaat van Duken op 28 mei 2018, 05:3523 uur geleden zei ShadowMaster:ik heb nog oproep dienst tot 09:00 uur
Nou ik nog tot Woensdag... Dit weekend 3 keer gebeld.
Hier is het droog @Meh Meh. Geen katten te zien. Wel een lopende hond op straat.
23 uur geleden zei ShadowMaster:ik heb nog oproep dienst tot 09:00 uur
Nou ik nog tot Woensdag... Dit weekend 3 keer gebeld.
Hier is het droog @Meh Meh. Geen katten te zien. Wel een lopende hond op straat.
Citaat van ShadowMaster op 28 mei 2018, 07:04Ben nu vrij tot woensdag dan weer gewone diensten
Ben nu vrij tot woensdag dan weer gewone diensten